Faktabørs

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at TH er så trege med å erklære at MyTH måtte jaggu meg gjøre det selv. Off.. Makan altså!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Sondregutten har ålet seg inn på nok en konto i -T-H-.. Fakta er derfor også at dere aldri lærer :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at nå ble jeg glad :)

Annet fakta er at det kommer til å dø et par speidere i morgentimene ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at Sondregutten har ålet seg inn på nok en konto i -T-H-.. Fakta er derfor også at dere aldri lærer :p

"Desperation is a necessary ingredient to learning anything, or creating anything. Period. If you ain't desperate at some point, you ain't interesting."
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at man noen ganger må ta store og/eller betydelige valg selv om man ikke ønsker det og selv om det kanskje ikke er det beste for en selv.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg skulle ønske krigserkæringen til MyTH kom på forum her så vi har litt mer å lese på her ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Chilli godt kan få tilgang til forumet deres, hun er ikke noe spion.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg blir spammet med kv fårespørsler fra folk uten stamme xD
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Sviker! ;)

EDIT: Morsomt hvordan du kritiserte Sondre så fælt. Du er jo ikke så mye bedre isåfall! :awesome:

Hva sikter du til her? Jeg har kritisert Sondre på måten han fremtrer på, vi kan godt lage en undersøkelse på hvem av oss (Sondre og jeg) som har best inntrykk offentlig. I tillegg maser han som en gal på merging osv osv. Vi kan kjøre den diskusjonen i morgen.

Vi vet begge definisjonen av ordet sviker. Vi vet også begge at jeg har mer enn nok av grunnlag for å forlate. Det at jeg ble med i MyTH kom naturlig ut ifra min plassering og ut ifra hvilke ambisjoner jeg har. Jeg sendte angrep på MyTH som da kun vil bli besøk, for om du tror jeg har vært klar for MyTH i flere uker er det helt feil. Grunnlaget for at jeg forlot er som sagt stort nok, uten at jeg skal gå inn på det offentlig. Men når det ryktes om spioner og generell kaos og uorden er dette tegn på noe jeg ikke ønsker å stå for eller representere.

Sist men ikke minst: Jeg spiller for å ha det gøy. Ingenting annet.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hva sikter du til her? Jeg har kritisert Sondre på måten han fremtrer på, vi kan godt lage en undersøkelse på hvem av oss (Sondre og jeg) som har best inntrykk offentlig. I tillegg maser han som en gal på merging osv osv. Vi kan kjøre den diskusjonen i morgen.
Sondre har nok gjort mye tull gjennom ulike verdner ja, men du klaget på ting han hadde gjort før du forlot (hinter her til tråden du opprettet før du stakk.) Egentlig forlot du jo bare pga filleting, og istedet for og løse problemet valgte du og stikke fra stammen! Var sikket bare ett påskudd fra din side for og kunne forlate og gå til MytH. ;)

Vi vet begge definisjonen av ordet sviker. Vi vet også begge at jeg har mer enn nok av grunnlag for å forlate. Det at jeg ble med i MyTH kom naturlig ut ifra min plassering og ut ifra hvilke ambisjoner jeg har. Jeg sendte angrep på MyTH som da kun vil bli besøk, for om du tror jeg har vært klar for MyTH i flere uker er det helt feil. Grunnlaget for at jeg forlot er som sagt stort nok, uten at jeg skal gå inn på det offentlig. Men når det ryktes om spioner og generell kaos og uorden er dette tegn på noe jeg ikke ønsker å stå for eller representere.

Sist men ikke minst: Jeg spiller for å ha det gøy. Ingenting annet.

Ja, og du er jo et fint eksempel på det ordet og. Og nei, jeg aner ikke hva slags grunnlag du hadde. Fordi det skrivet du slengte opp på forumet før du stakk var utrolig tynt, og minner mer om som jeg skrev tidligere som kun ett påskudd du har brukt for og kunne forlate og gå til MytH. Grunnlaget for at du forlot er utrolig tynt og rimelig svakt i alle fall alt annet enn du selv påstår.

Må og bare få lov til og sitere deg litt: "enda så lojal jeg er!" Nope! Det er du ikke! Du beviser jo at lojal er noe du så absolutt ikke er! ;)

Med de handlingene du har gjort nå så er du jo ett eksempel på det du nå akkurat beskriver. Kanskje du har spionert litt selv og?

Og når det første du gjør er og angripe tidligere stammemedlemmer og så vitner jo det noe om hvor "vanskelig" dette valget var for deg.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Sondre har nok gjort mye tull gjennom ulike verdner ja, men du klaget på ting han hadde gjort før du forlot (hinter her til tråden du opprettet før du stakk.) Egentlig forlot du jo bare pga filleting, og istedet for og løse problemet valgte du og stikke fra stammen! Var sikket bare ett påskudd fra din side for og kunne forlate og gå til MytH. ;)
Sjekk helst opp litt fakta før du kommenterer. Ser det ut som om jeg har forberedt meg i lang tid på å joine MyTH? Å adle MyTH sine allierte er jo en strålende måte å gjøre det på! :) Jeg er kanskje en av dem som har prøvd hardest for å løse problemene. Jeg vil være i et miljø jeg trives i. Ikke et der jeg blir tilslengt skjellsord jeg kunne ha sendt inn til support, der maks halvparten engasjerer seg for å ta ut en felles fiende, der ledelsen dessverre har skuffet meg litt (ang. WD-saken som jeg ikke skal nevne offentlig - ellers har de gjort en god jobb) eller der kun halvparten i det hele tatt benytter seg av stammeforumet som er et viktig verktøy for kommunikasjon og samhold. Med engasjement for å ta ut en felles fiende henviser jeg til rundskriver Coon sendte til stammen i forkant av aksjonen mot MyTH (den er allerede nevnt her på forum, så jeg avslører ikke noe nytt), og der han selv skrev at majoriteten i stammen ikke svarte selv om han skrev at han ville ha svar, uavhengig av om det var dual eller eier som leste.

Miljøet jeg vil være i er nemlig annerledes. Jeg sier ikke at MyTH sitt er slik det skal være, men det er det inntrykket jeg har ut ifra hvordan medlemmene uttrykker seg på forum f.eks. Har også, på helt naturlig vis, kommet kontakt med flere i MyTH (blant annet Tvutt. Han sendte en melding fordi jeg skrev at han adlet en gråby tidlig, noe som var en slettet spiller) som ikke har gjort dette inntrykket verre.

Du er vel heller ikke den som skal rope for høyt ut om forbedring av forhold, da jeg har bidratt, engasjert meg og forsøkt alt jeg har maktet på nettopp dette i større grad enn deg - både i privatsamtaler på Skype og på vårt eget stammeforum. Du kan også gjerne kalle det feighet, men jeg er ikke den eneste i stammen som har forlatt. Jeg har mottatt flere meldinger allerede, av spillere som har forståelse for valget - flere i TH, da jeg fortalte det til dem jeg stolte litt mer på tidligere i dag, før jeg forlot TH selvfølgelig. Til og med ledelsen har skrevet dette. Og nei, du kan ikke gjøre forskjell på meg som ble med MyTH og en som kun forlater. Jeg ble nemlig med i MyTH som et resultat av at jeg forlot, hadde jeg ikke forlatt hadde jeg heller ikke joinet MyTh ofc. For å forklare på en enklere måte: Jeg forlot, og da var MyTH det beste alternativet. Jeg forlot ikke for å joine MyTH.
Skal også nevnes at jeg ikke stikker av, da jeg har en vanskeligere posisjonering nå enn før.

Vil også nevne at du tydeligvis er i en stamme full av feige spillere, da mange av de jeg har snakket med privat har fortalt meg at de gjerne skulle ha forlatt, men at de ikke gjør det fordi dem ligger for dårlig plassert - tviler på at de tankene er forandret etter gårsdagens hendelser. Vanskelig å forvente annet av en stamme bygd opp på denne måten, de fleste medlemmene er ikke rekruttert, men tatt rett inn i stammen tidlig i spillet.

Ja, og du er jo et fint eksempel på det ordet og. Og nei, jeg aner ikke hva slags grunnlag du hadde. Fordi det skrivet du slengte opp på forumet før du stakk var utrolig tynt, og minner mer om som jeg skrev tidligere som kun ett påskudd du har brukt for og kunne forlate og gå til MytH. Grunnlaget for at du forlot er utrolig tynt og rimelig svakt i alle fall alt annet enn du selv påstår.

Må og bare få lov til og sitere deg litt: "enda så lojal jeg er!" Nope! Det er du ikke! Du beviser jo at lojal er noe du så absolutt ikke er! ;)

Med de handlingene du har gjort nå så er du jo ett eksempel på det du nå akkurat beskriver. Kanskje du har spionert litt selv og?

Og når det første du gjør er og angripe tidligere stammemedlemmer og så vitner jo det noe om hvor "vanskelig" dette valget var for deg.
Jeg vet at det jeg skrev på forumet var noe tynt. Ledelsen vil få en bedre begrunnelse senere som de kan videreføre på den måten de vil til dere andre. Jeg har også forklart en del privat, og de reagerte ikke i og med at de delte mange av mine meninger, jeg har ikke noe behov for å poste en lang offentlig melding med begrunnelser og forklaringer. Tar det heller privat med folk jeg har mer tillit til og som jeg har hatt relasjoner til i spillet, flere i stammen aner jeg ikke noe om da de aldri skriver i stammeforumet eller offentlig forum. Den typen spillere føler jeg heller ikke noe behov for å snakke med videre, det gjør jeg med de jeg synes fortjener det.

Vil også gjerne vite hvorfor jeg ikke er lojal, på bakgrunn av det jeg har skrevet over. Du ser helt tydelig at kommunikasjonen i stammen ikke er som den bør være, noe både ledelsen og enkeltpersoner har prøvd å forbedre helt siden stammens oppstart - det alene er en god nok grunn. Kall meg hva du vil, men jeg er lojal, og jeg hadde mer enn gode nok grunner til å forlate - noen er postet her, men ikke alle.

For meg er det også likegyldig om du tror jeg har spionert eller ei, de som kjenner meg vet at dette ikke er realitet. Som jeg har nevnt har jeg aldri forsøkt å grave til meg ekstra info, jeg har aldri skjult informasjon som troppetall og lignende med spillerne jeg samarbeidet med, jeg har deltatt i aksjoner mot mine nåværende allierte, og dessuten tør jeg påstå at jeg er en av de som har bidratt/forsøkt å bidra til et godt miljø for å gjøre -T-H- best mulig for medlemmene, altså over gjennomsnittet - noe som jeg ikke hadde gjort eller brukt tid på om jeg hadde intensjoner om å forlate TH i lengre tid. Hadde også nylig en KV fra stammen i kun noen få timer, som egentlig ikke var nødvendig, men som likevel ble gjort (for å farme et par mill ekstra ressurser, vedkommende spurte meg) - hvorfor skulle jeg slippe en spiller i -T-H- inn på min konto og dermed gi h*n tilgang til alt av informasjon, notater, meldinger, rapporter, troppeantall o.l i hvis tilfelle?

Det siste du skrev er veldig irrelevant. med en gang jeg ble medlem av stammen Mythology var jeg en del av den, en del av mangfoldet som er i krig med -T-H-. Skal jeg la være å angripe mine fiender? Jeg angrep ikke -T-H- mens jeg var uten stamme, i ganske mange timer. Hvorfor ikke? Dessuten var ikke valget vanskelig for meg på bakgrunn av alle konfliktene og all uroen. Den typen miljø gjør meg ikke hypermotivert for å si det slik. Selvfølgelig er det flere jeg har blitt godt kjent med som det er surt og leit å forlate, men dette er spillere jeg kommer til å holde kontakten med videre. Jeg spiller som sagt for å ha det gøy, ikke for å irritere meg over kaotiske tilstander og tilbringe tid i en stamme med spillere som aldri viser seg for resten av gjengen.

Kan også bekrefte at jeg ikke har mottatt én eneste forsvarstropp fra MyTH verken før eller etter at jeg ble med. Så ja, dette har selvfølgelig vært planlagt i lang tid!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hehe, ble egentlig ganske overrasket over at han ville joine oss, siden jeg egentlig spurte ham på spøk.
Han brukte noen timer å tenke seg om før jeg fikkk mitt ja <3

Han ligger jo midt i skuddlinja nå, jeg vet ikke hvor mange av dere som hadde våget en slik avgjørelse, men tviler på at det er mange.

Btw, dette ble jo spådd i starten. En stamme som plukker opp alt og alle, blir garantert å få misnøye i stammen til slutt. Kudos til dere at det tok såpass lang tid som dette, det var over all forventing.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du kan si hva du vil

Jeg skjønner hvorfor du leaver, med diverse problemer.
Men å angripe egne allierte som du kun få timer tidligere hadde sagt at du ville fullføre aksjonen mot myth og se resultatet til den, det er low.

Spessielt siden du ikke gir dem en gang egentlig tid til å oppdage at du har skiftet side, og du da vet at de er helt forsvarsløse mot din front.

Det har faktisk et eget ord som er værre en spion, backstabber! Håper du har ambisjonene fremdeles, for i mine øyner mistet du all tillitt nå,
og jeg foresvarte hvorfor du leavet. Men backstabbing har jeg ingenting til overs for. Regner med du kommer til å vokse litt på denne måten og da, selv om styrkene dine såkalt er på tur for å angripe targetet til gamle aksjonen, yea right...
 
Sist redigert:
Topp