Faktabørs

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dessverre, den ærverdige måten, som jeg kanskje burde valgt. Ville gjort meg utrolig sårbar..

Og du kan tro hva du vil, men har sendt både tog og x antall nukes, og jeg planla nok langt mer enn de fleste i TH.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Like greit å håppe a båtn, som ha en torpedo på strake kursn mot sæ, før den træff :)
Modi du som tort å gå ut a Baron! Kudos.

Min versjon:
Like greit å håppe a båtn, som ha en torpedo på strake kursn mot sæ, før den træff :)
Modi du som tort å gå ut a -T-H-! Kudos.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sjekk helst opp litt fakta før du kommenterer. Ser det ut som om jeg har forberedt meg i lang tid på å joine MyTH? Å adle MyTH sine allierte er jo en strålende måte å gjøre det på! :) Jeg er kanskje en av dem som har prøvd hardest for å løse problemene. Jeg vil være i et miljø jeg trives i. Ikke et der jeg blir tilslengt skjellsord jeg kunne ha sendt inn til support, der maks halvparten engasjerer seg for å ta ut en felles fiende, der ledelsen dessverre har skuffet meg litt (ang. WD-saken som jeg ikke skal nevne offentlig - ellers har de gjort en god jobb) eller der kun halvparten i det hele tatt benytter seg av stammeforumet som er et viktig verktøy for kommunikasjon og samhold. Med engasjement for å ta ut en felles fiende henviser jeg til rundskriver Coon sendte til stammen i forkant av aksjonen mot MyTH (den er allerede nevnt her på forum, så jeg avslører ikke noe nytt), og der han selv skrev at majoriteten i stammen ikke svarte selv om han skrev at han ville ha svar, uavhengig av om det var dual eller eier som leste.

Kanskje ikke så lang tid, men at dette var et valg du tok på stående fot er noe jeg tviler på. Du har jo flere tog rett ved byene mine klare til og adle. Du slenger ut en post på forumet der du sier mye som var nytt for meg i alle fall og stikker før folk i det hele tatt rakk og kommentere noe. Du stikker til fiendestammen av alle stammer. Hadde jeg vært deg hadde jeg nå i det minste søkt meg til stammen vi har diplomatiske forhold til i form av ally/IAP, ikke stammen vi er i krig mot.

At bare halvparten av denne stammen er aktiv er nå en sterk overdrivelse. Heinze forsvant jo rimelig fort, gjorde han ikke? Hvordan gikk det til? Jo godt sammarbeid og god planlegging. Tror og MytH hadde kjent det godt under den aksjonen og. Det var mange som deltok, og de deltok med mye tropper. Dine angrep derimot har jeg mine tvil om. Du hevder at du har sendt de, men uten noe annet enn ditt ord og ta deg på for det tror jeg ikke på det. Min tilitt til deg er ikke eksisterende lenger, så du må nok ha bevis før jeg skal tro på deg i noe som helst.

Og de skjellsordene aner jeg fint lite om, men du skrev i PM at det kun var 1 person som hadde vært slik mot deg, og at det er nok for at du skal forlate synes jeg det er tynt. Hva med alle de som har vært greie mot deg? Er de borte og glemt liksom? Veier ikke de opp, teller ikke de lenger?

Du er vel heller ikke den som skal rope for høyt ut om forbedring av forhold, da jeg har bidratt, engasjert meg og forsøkt alt jeg har maktet på nettopp dette i større grad enn deg - både i privatsamtaler på Skype og på vårt eget stammeforum. Du kan også gjerne kalle det feighet, men jeg er ikke den eneste i stammen som har forlatt. Jeg har mottatt flere meldinger allerede, av spillere som har forståelse for valget - flere i TH, da jeg fortalte det til dem jeg stolte litt mer på tidligere i dag, før jeg forlot TH selvfølgelig. Til og med ledelsen har skrevet dette. Og nei, du kan ikke gjøre forskjell på meg som ble med MyTH og en som kun forlater. Jeg ble nemlig med i MyTH som et resultat av at jeg forlot, hadde jeg ikke forlatt hadde jeg heller ikke joinet MyTh ofc. For å forklare på en enklere måte: Jeg forlot, og da var MyTH det beste alternativet. Jeg forlot ikke for å joine MyTH.
Skal også nevnes at jeg ikke stikker av, da jeg har en vanskeligere posisjonering nå enn før.

Jeg er nå mye ferskere i stammen enn det du er, og har vell ikke satt meg mest inn i det skal jeg ærlig innrømme da jeg har prioritert V1 i det siste. Men klart, som jeg nevnte for deg på PM har jeg både på V1 og V10 aktivt gått inn i ledelsen for og bidra der på den måten jeg kan, som jeg nevnte på V10 tok jeg og over stammen, og gjort mitt beste for og motivere de gjenværende medlememmene etter at den forrige ledelsen forsvant. Jeg vil påstå at jeg klarte dette.

Og jo, jeg kan gjøre forskjell på en som bare forlater stammen, og en som går til fiendestammen. Det er en STOOOR forskjell i mine øyne. Da det og forlate stammen kan skyldes så mangt, men gå til fienden er det få forklaringer til!

Du synes MytH var det beste alternativet ja? Jeg synes så som jeg sa tidligere at allierte stammer er en bedre mulighet og gå til en fiendtlige stammer. Men jeg antar vi bare er ulike der!

Vil også nevne at du tydeligvis er i en stamme full av feige spillere, da mange av de jeg har snakket med privat har fortalt meg at de gjerne skulle ha forlatt, men at de ikke gjør det fordi dem ligger for dårlig plassert - tviler på at de tankene er forandret etter gårsdagens hendelser. Vanskelig å forvente annet av en stamme bygd opp på denne måten, de fleste medlemmene er ikke rekruttert, men tatt rett inn i stammen tidlig i spillet.


Jeg vet at det jeg skrev på forumet var noe tynt. Ledelsen vil få en bedre begrunnelse senere som de kan videreføre på den måten de vil til dere andre. Jeg har også forklart en del privat, og de reagerte ikke i og med at de delte mange av mine meninger, jeg har ikke noe behov for å poste en lang offentlig melding med begrunnelser og forklaringer. Tar det heller privat med folk jeg har mer tillit til og som jeg har hatt relasjoner til i spillet, flere i stammen aner jeg ikke noe om da de aldri skriver i stammeforumet eller offentlig forum. Den typen spillere føler jeg heller ikke noe behov for å snakke med videre, det gjør jeg med de jeg synes fortjener det.

Vil også gjerne vite hvorfor jeg ikke er lojal, på bakgrunn av det jeg har skrevet over. Du ser helt tydelig at kommunikasjonen i stammen ikke er som den bør være, noe både ledelsen og enkeltpersoner har prøvd å forbedre helt siden stammens oppstart - det alene er en god nok grunn. Kall meg hva du vil, men jeg er lojal, og jeg hadde mer enn gode nok grunner til å forlate - noen er postet her, men ikke alle.

Ikke bare var det tynt, du stakk jo og så fort før noen i det hele tatt rakk og reagere og svare på det. Forklart hva egentlig? At du skulle gå til fiendestammen? Jeg tviler litt på at så mange forstår det, selv benja var overrasket, en av de du sa til meg ville forstå dette meget godt, så jeg tror ikke så mange forstår at du valgte og gå til akkurat den stammen nei! At du forlot er nå en ting, men ja, dette gjør situasjonen helt annerledes. "Den typen spillere" På seg selv kjenner man andre, hmm?

Jeg vil si at du ikke er lojal basert på det jeg har skrevet her nå. Du slenger ut en post og forlater før noen rekker og si noe mer på det. Du kunne aktivt gått inn og forbredret ting, ok du mener ledelsen gjør en dårlig jobb, jaha hva med og søke til ledelsen selv? Beste måten og løse problemer er fra kjernen av problemene, så det hadde vært et godt sted og starte! Du er ikke lojal så enkelt er det.

Det siste du skrev er veldig irrelevant. med en gang jeg ble medlem av stammen Mythology var jeg en del av den, en del av mangfoldet som er i krig med -T-H-. Skal jeg la være å angripe mine fiender? Jeg angrep ikke -T-H- mens jeg var uten stamme, i ganske mange timer. Hvorfor ikke? Dessuten var ikke valget vanskelig for meg på bakgrunn av alle konfliktene og all uroen. Den typen miljø gjør meg ikke hypermotivert for å si det slik. Selvfølgelig er det flere jeg har blitt godt kjent med som det er surt og leit å forlate, men dette er spillere jeg kommer til å holde kontakten med videre. Jeg spiller som sagt for å ha det gøy, ikke for å irritere meg over kaotiske tilstander og tilbringe tid i en stamme med spillere som aldri viser seg for resten av gjengen.

Kan også bekrefte at jeg ikke har mottatt én eneste forsvarstropp fra MyTH verken før eller etter at jeg ble med. Så ja, dette har selvfølgelig vært planlagt i lang tid!

Allikevell, du VET vi hadde aksjon mot MytH nå. du VET jeg har blitt angrepet. Selvfølgelig har ikke jeg tropper mot deg klare! Du var sleip, og utnyttet på det beste at troppene mine var andre steder til og snappe til deg byer. Ikke dumt, men ikke kom her og si du har respekt for de tidligere stammemedlemmene dine, fordi det har du ikke.

Og det med kaotiske tilstander, du gjør ikke saken bedre ved og skape enda mer kaos! Uff nei. Du løste denne situasjonen dårlig og valgte og stikke av, og til og toppe det hele gikk du til stammen vi var i krig mot.

EDIT: Til og ikke ha dette planlagt er det utrolig godt forbredt! Du har flere tog rundt meg og du adler av andre tidligere stamme medlemmer og! Ikke planlagt my ass. Jug og fanteri! ;)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kanskje ikke så lang tid, men at dette var et valg du tok på stående fot er noe jeg tviler på. Du har jo flere tog rett ved byene mine klare til og adle. Du slenger ut en post på forumet der du sier mye som var nytt for meg i alle fall og stikker før folk i det hele tatt rakk og kommentere noe. Du stikker til fiendestammen av alle stammer. Hadde jeg vært deg hadde jeg nå i det minste søkt meg til stammen vi har diplomatiske forhold til i form av ally/IAP, ikke stammen vi er i krig mot.

At bare halvparten av denne stammen er aktiv er nå en sterk overdrivelse. Heinze forsvant jo rimelig fort, gjorde han ikke? Hvordan gikk det til? Jo godt sammarbeid og god planlegging. Tror og MytH hadde kjent det godt under den aksjonen og. Det var mange som deltok, og de deltok med mye tropper. Dine angrep derimot har jeg mine tvil om. Du hevder at du har sendt de, men uten noe annet enn ditt ord og ta deg på for det tror jeg ikke på det. Min tilitt til deg er ikke eksisterende lenger, så du må nok ha bevis før jeg skal tro på deg i noe som helst.

Og de skjellsordene aner jeg fint lite om, men du skrev i PM at det kun var 1 person som hadde vært slik mot deg, og at det er nok for at du skal forlate synes jeg det er tynt. Hva med alle de som har vært greie mot deg? Er de borte og glemt liksom? Veier ikke de opp, teller ikke de lenger?

Dersom du sjekker når jeg forlot stammen, og ser tidsdifferansen til i natt så er det mange nok timer til at farmeangrepene mine rekker å komme tilbake. Jeg har hatt tog i de samme byene gjennom hele runden, jeg kan vise deg hvilke byer jeg har adlet fra tidligere. Det har seg nemlig slik at byene jeg har AM i alltid har vært og alltid vil være de samme, selv om dem ligger trygt plassert og AMene der ikke har noen nytte. De eneste byene troppene mine var hjemme i var byene jeg skulle bruke mot MyTH. Som du ser fikk jeg både dagens raner og dagens plyndrer, hvordan det gjøres uten farming lurer jeg litt på. I og med at jeg valgte å sove lenge i går grunnet en heavy dag døgnet før ble den også noe mindre enn den forrige.
Grunnen til at jeg valgte MyTH var som sagt pga. posisjoneringen, jeg har ikke noe behov for å bli med i en stamme som ligger såpass langt unna meg som det SUP gjør.

Det er på ingen måte noen overdrivelse at halvparten av medlemmene ikke er aktive på stammeforumet. Av de nåværende medlemmene kan jeg telle 6 stk som jeg ikke har sett i det hele tatt (med unntak av maks 1-2 innlegg på 1 setning hver), der én av dem ikke engang har tilgang til forumene. Flere av de gjenværende ser jeg veldig lite til. De som ikke skriver på forum skriver heller ikke på Skype, altså null kontakt. Jeg skrev ikke at halvparten er inaktive men at halvparten ikke benytter seg av forum og Skype, som er kommunikasjonsverktøyene som skaper et bedre samhold i stammen. Og der kan du ikke si noe imot.

Når du nevner Heinze: Bongosteen, Finix, Legenden. Alle skrev at aksjonen var en fiasko. Hadde Heinze selv spilt hadde han nok ikke forsvunnet så fort, gitt. Det tar betydelig kortere tid å sende et tog og noen nukes enn å forsvare seg mot det, og få ønsker å bruke den tiden i ferien. Var mange av togene som kom gjennom uten motstand og såvidt jeg så ble heller ikke kontoen stacket opp av andre spillere. Du avsporer ved å trekke inn Heinze da jeg som sagt nevnte forumaktivitet og ikke aktiviteten i spillet generelt. Men det er artig at "godt samarbeid og god planlegging" ble beskrevet som en fiasko før angrepene i det hele tatt traff. Du har rett i at mange deltok, skal nevnes at en del ikke deltok også uten at det har noe å si.
Sikter du til angrepene mine på MyTH eller Heinze? Antar at det er sistnevnte i og med at du skriver det i samme avsnitt. Vel, jeg fikk da 3 byer, og først den siste dagen ble det gjort nevneverdig motstand. Hadde denne aksjonen vært mot spillerne i MyTH som dere nå aksjonerer mot, hadde de ikke mistet en eneste landsby. Men i og med at du mener at en mislykket fiasko-aksjon ville gått hardt inn på MyTH gleder jeg meg til å se hvordan en vellykket aksjon blir, antar at dere tar mange titalls byer på en gang, da. Men litt skryt må det være lov å gi: Det var virkelig ikke dårlig å være kun 6-7 stk på en spiller med 67k poeng og ta ned vedkommende på kun 3 dager! Og spesielt ikke når spilleren er på ferie og har en KV som selv har en toppkonto å ta seg av, sende angrep fra og forsvare seg mot (KV'en sin OD gikk ganske greit opp den perioden også) samtidig som vedkommende også vil bruke fritiden sin på annet. Imponerende.
(Merk at aksjonen ble en fiasko første runde, de fleste sendte vel nukes og tog om igjen et par ganger)

Ja, det var kun snakk om én spiller/person i det siste du nevnte. Men det er jo ikke den eneste grunnen til at jeg forlater.


Jeg er nå mye ferskere i stammen enn det du er, og har vell ikke satt meg mest inn i det skal jeg ærlig innrømme da jeg har prioritert V1 i det siste. Men klart, som jeg nevnte for deg på PM har jeg både på V1 og V10 aktivt gått inn i ledelsen for og bidra der på den måten jeg kan, som jeg nevnte på V10 tok jeg og over stammen, og gjort mitt beste for og motivere de gjenværende medlememmene etter at den forrige ledelsen forsvant. Jeg vil påstå at jeg klarte dette.

Og jo, jeg kan gjøre forskjell på en som bare forlater stammen, og en som går til fiendestammen. Det er en STOOOR forskjell i mine øyne. Da det og forlate stammen kan skyldes så mangt, men gå til fienden er det få forklaringer til!

Du synes MytH var det beste alternativet ja? Jeg synes så som jeg sa tidligere at allierte stammer er en bedre mulighet og gå til en fiendtlige stammer. Men jeg antar vi bare er ulike der!

Det står respekt av det du fortalte meg på PM, det er likevel totalt irrelevant i denne saken. Men nok om det.

Som jeg skrev: Beslutningen jeg tok var å forlate TH. Det er kun det som har noen betydning. At jeg da valgte en stamme som er fiender med TH har faktisk ingen betydning, for dette var ikke planlagt da jeg forlot. Som sagt: Jeg forlot ikke for å joine MyTH, jeg forlot pga. alt det andre. Deretter ble MyTH valget både fordi dem fremstår på en god måte og fordi det er veldig få stammer som vil gi meg en ideell plassering på kartet. Nevn gjerne hvilke(n) stamme jeg vil ha en mulighet til å overleve i, uten tanke på en midlertidig IAP. Når IAP'en med SUP går ut, hva skal jeg gjøre da, uten en eneste alliert på et par kontinenter? Forresten hadde ikke -T-H- allierte da jeg forlot. Om dere har skaffet noen etter at jeg forlot kunne dere gjort meg oppmerksom på det, så skulle jeg ha vurdert det.

Ikke bare var det tynt, du stakk jo og så fort før noen i det hele tatt rakk og reagere og svare på det. Forklart hva egentlig? At du skulle gå til fiendestammen? Jeg tviler litt på at så mange forstår det, selv benja var overrasket, en av de du sa til meg ville forstå dette meget godt, så jeg tror ikke så mange forstår at du valgte og gå til akkurat den stammen nei! At du forlot er nå en ting, men ja, dette gjør situasjonen helt annerledes. "Den typen spillere" På seg selv kjenner man andre, hmm?

Jeg vil si at du ikke er lojal basert på det jeg har skrevet her nå. Du slenger ut en post og forlater før noen rekker og si noe mer på det. Du kunne aktivt gått inn og forbredret ting, ok du mener ledelsen gjør en dårlig jobb, jaha hva med og søke til ledelsen selv? Beste måten og løse problemer er fra kjernen av problemene, så det hadde vært et godt sted og starte! Du er ikke lojal så enkelt er det.

Jeg hadde ikke behov for å få kommentarer på det jeg skrev. Hva i all verden skulle det hjelpe? Jeg har prøvd og prøvd, og da skulle det bli bedre av å vente på svar på et innlegg der jeg forklarte hvorfor jeg forlot/ville forlate? Hva skulle svarene ha vært for at det skulle hjelpe? At jeg skal vente og se? Dette har jeg jo gjort i 2,5 måneder (?).

Jeg har gjort mitt aller beste for å forbedre ting, blant annet har jeg flere ganger oppfordret til mer aktivitet på Skype/forum, og spurt om noen som hadde snakket med disse (spillere med lite aktivitet på Skype/forum red.anm.) tidligere kunne ha spurt og evt. fått begrunnelser på hvorfor dem ikke deltok på samtaler og diskusjon innad i stammen. Jeg liker nemlig å kjenne medspillerne mine. Og jeg ønsker ikke å sende en PM med "Hei, fint vær i dag!" til halve stammen. At jeg ikke har søkt til ledelsen skyldes blant annet at jeg ikke har tid. Dere har jo selv påpekt på stammeforumet at ledelsen har glimret med sitt fravær i det siste. Og i ferien har jeg ikke vært spesielt aktiv selv om det kan se slik ut, å sende ut troppene fra mobilen en gang i blant tar ikke nevneverdig mye tid om man gjør det riktig. Kan også nevne at jeg ikke har de store erfaringene med å lede en stamme. Har vært med i ledelsen én gang tidligere som jeg nevnte for deg på PM, var umulig å få kontakt med medlemmene så jeg fikk ikke store erfaringer der, gitt. Så joda, jeg kunne søkt til ledelsen som en som kun skal oppfordre til mer aktivitet på forum og Skype. Eller en spionjeger. Mange gode stillinger jeg angrer på at jeg ikke søkte meg inn som.

At du skriver at jeg er ulojal, og baserer det på det du nettopp skrev som jeg nå har argumentert mot... Vel, det overbeviser meg iallefall ikke. Som jeg skrev hadde jeg heller ingen grunn til å vente på noe svar, for jeg hadde bestemt meg for at nok var nok, jeg har gjort så godt jeg kunne for å forbedre stammen, men det var ikke godt nok, og jeg har heller ikke tid til å fortsette slik. Den tiden jeg har på å spille vil jeg bruke på nettopp det - å spille. Da fungerer det dårlig når man ikke kjenner stort til deler av stammen, når det er generelt kaos osv.

Allikevell, du VET vi hadde aksjon mot MytH nå. du VET jeg har blitt angrepet. Selvfølgelig har ikke jeg tropper mot deg klare! Du var sleip, og utnyttet på det beste at troppene mine var andre steder til og snappe til deg byer. Ikke dumt, men ikke kom her og si du har respekt for de tidligere stammemedlemmene dine, fordi det har du ikke.

Og det med kaotiske tilstander, du gjør ikke saken bedre ved og skape enda mer kaos! Uff nei. Du løste denne situasjonen dårlig og valgte og stikke av, og til og toppe det hele gikk du til stammen vi var i krig mot.

Jeg er faktisk villig til å ta på meg kritikk for nettopp dét, innså i ettertid at det var feil. Likevel, jeg forlot -T-H- og skrev til 2 stk som spurte at jeg har forlatt og ikke kommer tilbake, antok da at de skrev det inn i Skype-chatten som svar til spørrende (?) medspillere, men tydeligvis ikke. Jeg har respekt for dem som har respekt for meg, men her gjorde jeg en feil, noe jeg ærlig kan innrømme.

Jeg avslutter med nok en gang å skrive at dine to siste setninger ikke gir den meningen jeg håpet du skulle svare med. Det vil alltid bli kaos når spillere forlater, og ved merging (ingen tvil på sistnevnte). Tror du spillere lar være å forlate en stamme fordi det blir kaos og styr når dem forlater? Det tror ikke jeg, og det sier seg selv at det ikke gir mening. Jeg visste ikke at dørene til MyTH var åpne da jeg vet at de fleste har spilt sammen tidligere, de har få stammeskifter osv osv. Derfor visste jeg ikke da jeg forlot at det ville ende slik.

Som jeg skrev, jeg står for akkurat det at jeg sende tog med en gang. Det ble litt preget av at jeg er generelt sliten , trøtt og ferielei, og derfor tenker jeg meg kanskje ikke om to ganger på områder jeg kanskje ville ha gjort det. Valget av stamme og det andre jeg har argumentert for angrer jeg dog ikke på.

-Rator
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hva gjorde mesteparten av troppene dine ute på farming, midt under en aksjon mot MytH? Burde ikke de være andre steder?

Det er åpenbart at du har jugd så mye nå at du har begynt og tro på det selv, for makan til tull du skriver.
Du motsier deg selv og ved og først si at du hadde angrep mot MytH ute, men nå sier du at de troppene står hjemme?

Jo, det har faktisk betydning at du gikk til MyTh, for og gå til fiendestammen gjør man bare ikke. Enkelt og greit. SUP har diplomati med flere toppstammer, så det hadde vært en fin mulighet jo. Du overbeviser meg bare mer og mer om at dette er planlagt.

Som jeg redigerte inn i mitt forrige innlegg. Du adler av flere enn bare meg, noe som tyder på at du har mange tog klare, jeg vil og tro du gjorde dette med engang siden du viste at våre tropper er på vei andre steder, så dette lukter det timing og planlegging av i lange baner. Har snakket med et par i stammen nå og de er enige, eneste som tror at det ikke er planlagt er vell deg, men det er vell fordi du ikke tørr og innrømme det.

Er det ikke fint og sitte og klage på ledesen at de er for lite aktive, mens man selv ikke har tid til og gjøre noe med det fordi man ikke har tid? Kanskje det er det samme hos dem da og da vettu? Kanskje de ikke har så mye tid?

Jeg gidder ikke svare deg på alt da mye er urelevant og løgn og tull som du sitter og finner på/har overbevist deg selv om.

Å være lojal betyr at man står ved stammen sin i tykt og tynt.
Og per definisjon er "tykt og tynt" "i gode og dårlige stunder".

Skal jeg henvise til Torq sin fine definisjon på det og være lojal ser vi at det er noe du tydelig ikke er, det kan du bare innse egentlig. Du er så ulojal som man får det, som stikker til fienden ved første tegn på motgang.

Jeg var og en av de som spurte deg, men meg gadd du ikke svare da liksom? Hmm? Sorry as, her er du på tynn is. I bunn og grunn skal vi nok ikke se bort ifra at du var en av spionene heller.

Og jo, det jeg fortalte syntes jeg i høyst grad var relevant. Fordi det sier noe om hvor lite som skal til før forlater stammen til fordel for en ny en. Som jeg har sagt tidligere, så fort det er litt nedgang i MytH/krangler osv, bytter du stamme igjen da eller?

Er ikke bare jeg som er skuffet over deg, så hvor god kontakt du kommer til og ha med tidligere stamme medlemmer gjenstår og se. Håper i alle fall at du blir fjernet fra kartet så fort som mulig!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Rator/henrik du taper denne,
og graver deg bare ned i egen dritt.

Fakta: Du er ikke lojal

Fakta: Du backstabber

Fakta: Du planla dette

Fakta: Du går ned

Ja du går opp nå, på enkle byer på den sleipeste måten
Men jeg sier som jeg har sagt tidligere til andre spillere, du er målskiven min snart, gled deg til å møte helvete ;)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hva gjorde mesteparten av troppene dine ute på farming, midt under en aksjon mot MytH? Burde ikke de være andre steder?

Det er åpenbart at du har jugd så mye nå at du har begynt og tro på det selv, for makan til tull du skriver.
Du motsier deg selv og ved og først si at du hadde angrep mot MytH ute, men nå sier du at de troppene står hjemme?
Du kan i det minste lese hva jeg skriver. "De eneste byene troppene mine var hjemme i var byene jeg skulle bruke mot MyTH." Jeg skal gi deg en enklere forklaring så forstår kanskje også du. Det betyr at de troppene jeg skulle bruke i aksjonen stod i landsbyene mine, mens troppene jeg ikke hadde behov for mot MyTH var sendt ut på farming. Videre betyr dette at troppene som var på farming er de som ble sendt mot -T-H-. Jeg motsa altså ikke meg selv, det er bare du som ikke leser ordentlig. Hadde jo ikke skadet om du gjorde nettopp dén i en skriftlig diskusjon, men vi er alle forskjellige.




Jo, det har faktisk betydning at du gikk til MyTh, for og gå til fiendestammen gjør man bare ikke. Enkelt og greit. SUP har diplomati med flere toppstammer, så det hadde vært en fin mulighet jo. Du overbeviser meg bare mer og mer om at dette er planlagt.

Hvilken stamme jeg velger å gå til er faktisk uten betydning. Jeg forlot TH grunnet div. årsaker jeg har skrevet om i tidligere innlegg. Da er jeg ferdig med -T-H-. Jeg går til den stammen som passer meg best, om den så er ukjent, grå, rød eller blå er likegyldig. At SUP har diplomati med flere toppstammer har heller ingen betydning. Som jeg skrev: Jeg ligger nærmest TH. Hva vil skje når SUP og TH sin midlertidige IAP er over? Da er vi igjen fiender, og jeg har en mistanke om at du da ikke hadde latt meg være om jeg ba alt jeg maktet. Men jeg kunne jo legge meg et par timer før IAPen ble avbrutt og si at det er dårlig gjort å adle meg rett etter at den gikk ut, for jeg sov da. Dårlig eksempel av meg, men noe av det samme blir det faktisk. Uansett, om du ser på kartet skjønner du veldig godt hvorfor jeg ikke valgte SUP. Både fordi de ligger langt unna meg (jeg går ikke til en stamme for å være i nærheten av stammens allierte/IAP, da går jeg heller til stammen med IAP i området) og fordi jeg kjenner lite til dem med unntak av 2 stk. Veldig lite faktisk. Jeg overbeviser ikke deg om noe som helst, det er du som vrir ting på dine egne måter og overbeviser deg selv. Allerede her har jeg jo to beviser på at du ikke leser ordentlig hva jeg skriver.

Som jeg redigerte inn i mitt forrige innlegg. Du adler av flere enn bare meg, noe som tyder på at du har mange tog klare, jeg vil og tro du gjorde dette med engang siden du viste at våre tropper er på vei andre steder, så dette lukter det timing og planlegging av i lange baner. Har snakket med et par i stammen nå og de er enige, eneste som tror at det ikke er planlagt er vell deg, men det er vell fordi du ikke tørr og innrømme det.
Feil igjen. Grunnen til at jeg sendte med en gang var jo at jeg forlot mens det var aksjon, og grunnen til at jeg forlot mens det var aksjon var fordi det var da konfliktene utløste seg. Sammenlign det med skuddene i Sarajevo som utløste konfliktene mellom stormaktene i første verdenskrig, kampen om kolonier osv. Forholdene var dårlige og krigen var nær, men først da "eksploderte det". Hadde dette hendt på et helt annet tidspunkt hadde jeg likevel sendt, jeg hadde ikke vært på topp 10 ODA om jeg hadde vært redd for å angripe fiender med tropper.



Er det ikke fint og sitte og klage på ledesen at de er for lite aktive, mens man selv ikke har tid til og gjøre noe med det fordi man ikke har tid? Kanskje det er det samme hos dem da og da vettu? Kanskje de ikke har så mye tid?

Jeg gidder ikke svare deg på alt da mye er urelevant og løgn og tull som du sitter og finner på/har overbevist deg selv om.

Det er mulig ledelsen har dårlig tid, men da er det jo merkelig å melde seg inn i en ledelse. Ja, ting kan ha kommet uforutsett. Men også her glemmer du én liten detalj. Jeg skrev "Dere har jo selv påpekt på stammeforumet at ledelsen har glimret med sitt fravær i det siste." Jeg klagde nemlig aldri på at ledelsen var lite aktive, det var det andre som gjorde.

Det er også morsomt at du beskylder meg for urelevanse, løgn og tull når det er nettopp det du kommer med selv. Du leser ikke innleggene mine, sjekker ikke om ting stemmer. Jeg må gjenta meg gang på gang fordi du ikke kan komme med nye argumenter, det du har argumentert med tidligere har jeg nemlig motbevist og forklart/argumentert tilbake på.


Skal jeg henvise til Torq sin fine definisjon på det og være lojal ser vi at det er noe du tydelig ikke er, det kan du bare innse egentlig. Du er så ulojal som man får det, som stikker til fienden ved første tegn på motgang.
Og nok en gang kommer du med tull, for nok en gang glemmer du noe. Å ta med hele definisjonen, evt. unntak og forklaringer i Torquemada sin definisjon kan ikke skade. Den kommer her:

Man er ikke lojal dersom man kun holder ved stammens side helt inntil det ikke er det beste alternativet for deg mer, da er man kun en medgangssupporter. (Som det for øvrig finnes en del av i fotballen.)

Dersom du har en god grunn til å forlate stammen din derimot. Eksempelvis en stor splid i stammen som ikke er løsbar, ledelser som er inkompetente, eller andre gode grunner, så kan du under tvil vurdere å forlate stammen. Da du likevel ikke er en del av et fungerende maskineri.

Som Tvutt har skrevet så er forholdene virkelig ikke ideelle for meg. For å si det på en annen måte holdt jeg ikke med stammen til det ikke lengre var det beste alternativet, som en medgangssupporter. Jeg var i stammen til konfliktene tydelig raste ut, det er ikke tilfeldig når jeg forlot, og jeg hadde blitt værende om det ikke hadde kommet frem ang Sondre/noen annen. Jeg er også overbevist om at jeg hadde overlevd/overlever lengre som -T-H- enn som MyTH i den posisjonen jeg er i nå. Jeg forlot altså ikke for å gjøre forholdene bedre for meg selv, men fordi forholdene i TH for meg ble uutholdelig. Etter valget om å forlate tok jeg et nytt valg, og det var å bli med i MyTH. Det var ikke jeg som spurte om å bli med, det var MyTH som kom med et tilbud til meg som jeg godtok.

Som jeg har nevnt, forklart og argumentert for tidligere hadde jeg mer enn nok av grunner til å forlate, leser du gjennom innleggene ser du kanskje at du ikke svarte meg på akkurat dét. At nesten halve stammen ikke benytter seg av de felles kommunikasjonsmetodene som er satt opp i stammen, at det foregår spionasje om en aksjon der jeg ville ha mistet en del nukes og et tog, at ledelsen ikke er villige til å gi TH's beste medlem én by i front når dem selv har internadlet 20, osv. Nøytralt sett er det gode nok grunner, og jeg kan ramse opp mer. Til syvende og sist var jeg ikke en del av det fungerende maskineriet da det til slutt ble nok, men det betyr ikke at jeg ikke er lojal. Jeg forlot nemlig med god grunn. Så nei, ut ifra Torquemada sin definisjon fremstår jeg ikke som ilojal.


Jeg var og en av de som spurte deg, men meg gadd du ikke svare da liksom? Hmm? Sorry as, her er du på tynn is. I bunn og grunn skal vi nok ikke se bort ifra at du var en av spionene heller.

Og jo, det jeg fortalte syntes jeg i høyst grad var relevant. Fordi det sier noe om hvor lite som skal til før forlater stammen til fordel for en ny en. Som jeg har sagt tidligere, så fort det er litt nedgang i MytH/krangler osv, bytter du stamme igjen da eller?

Er ikke bare jeg som er skuffet over deg, så hvor god kontakt du kommer til og ha med tidligere stamme medlemmer gjenstår og se. Håper i alle fall at du blir fjernet fra kartet så fort som mulig!


Jeg er ikke på tynn is, nei. Det er du som må fikse oppfattelsesevnen din. Nok en gang bekreftes det at du ikke har lest mine tidligere innlegg godt nok, for jeg skrev at jeg forklarte til "dem jeg stolte litt mer på". Jeg sier ikke at jeg ikke hadde tillit til deg, da den var nøytral i og med at vi aldri snakket annet enn få ganger i TH-chatten. Men det lille ekstra manglet. Jeg hadde ikke snakket noe med deg ellers.

Vel, nok et lite gjennomtenkt avsnitt. For å svare deg enkelt og greit: Ja. Dersom jeg i løpet av 3 måneder i MyTH opplever et til de grader dårlig kommunikasjonssystem der halve stammen deltar, om kun halvparten av stammen svarer på off-koordinatorens "viktig"-merkede rundskriv som gjelder rundens største aksjon mot hovedfienden, dersom medlemmene i MyTH slenger dritt til meg på PM og Skype, dersom det over lengre tid viser seg å være spionasje i stammen fra motstanderne som ingen tar seg av, da skal jeg forlate. Og det er ikke snakk om at én av disse tingene skal hende, men alle sammen, pluss enda flere (da jeg kun ramset opp det jeg husker i farta). Da skal jeg forlate MyTH. Da jeg ble med i -T-H- (du spilte vel ikke på V14 da?) i starten av denne verdenen var det Sondre som hadde masserekruttert alt med mest mulig poeng uten å forvente noen søknad engang, så lenge poengene var der. Flere av disse problemene har vært der siden start. Dersom jeg i løpet av få dager opplever det samme (MyTH slenger ut medlemmene med minst poeng og tar inn et par andre spillere fra andre stammer, akkurat slik som det ble gjort i -T-H-) og at jeg i de kommende 3 månedene forsøker å gjøre all faenskapen jeg ramset opp over bedre uten resultat, da skal jeg forlate.

Folk vil alltid være skuffet når spillere forlater en stamme. Slik har det alltid vært og slik vil det alltid være. Forventet jo ikke at dere skulle juble. Så får vi se hva som skjer videre i spillet, det vil tiden vise...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Men jeg sier som jeg har sagt tidligere til andre spillere, du er målskiven min snart, gled deg til å møte helvete ;)

Jeg vet ikke hvor redd man skal bli for fire tullinger som bruker tusenlapper på pp hver måned for å ligge i toppen.
Dere har dobbelt min poengsum, og vi ligger jevnt på ODA.

Er det noen man skal frykte på v14, er ikke dere en av disse. Beklager.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Rator/henrik du taper denne,
og graver deg bare ned i egen dritt.

Fakta: Du er ikke lojal

Fakta: Du backstabber

Fakta: Du planla dette

Beklager, så ikke at du skrev.

Artig at du påstår ting uten å kunne argumentere for det, noe Luapix har prøvd på uten hell, da jeg enkelt har kunnet motargumentere tullet han kommer med. Hold deg til fakta, du vet tydeligvis ikke definisjonen av ordet.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Haha evige unnskyldningen for at du ligger under oss, forskjellen på min og din oda er at jeg har tropper igjen, og da i katagori mye og det selv om vi skulle miste alt som er sendt på aksjonen, for regner med dere stacker godt når dere vet hva som kommer lang tid i forveien.
Og nei vi bruker ikke mye PP, så den får du prøve på andre, men bruker litt, og brukte 5000 på startbyen, nå er det bare premium og FA samt få opp mur om det skulle trenges.

Så får vi se hva vi greier å få til, selv uten hjelp av skitne triks slik som andre liker å bruke.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Beklager, så ikke at du skrev.

Artig at du påstår ting uten å kunne argumentere for det, noe Luapix har prøvd på uten hell, da jeg enkelt har kunnet motargumentere tullet han kommer med. Hold deg til fakta, du vet tydeligvis ikke definisjonen av ordet.

Blir som når sondre vil at man skal bevise hans skyld,
nei trenger ikke bevise noe, handlingen taler for seg selv.

Du er tydeligvis ikke verd å spytte på en gang
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Blir som når sondre vil at man skal bevise hans skyld,
nei trenger ikke bevise noe, handlingen taler for seg selv.

Du er tydeligvis ikke verd å spytte på en gang

Forskjellen er at jeg har kommet med logiske motbevisende argumenter. Det har ikke Sondre. Du må også lære deg begreper før du bruker dem. Jeg kan vel si at du er en nolifer? Du spiller mye men har helt sikkert et liv utenom TW også. Akk ja.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Haha evige unnskyldningen for at du ligger under oss, forskjellen på min og din oda er at jeg har tropper igjen
Evige unnskyldningen for at jeg ligger under dere? Jeg behøver da ingen unnskyldninger å gjemme meg bak.
Fakta er at jeg har farmet 160 mio ress, og dere har farmet nærmere 800 mio. I tillegg til at dere har brukt en del PP, har dere også vært mye mer aktiv enn det jeg har gjennom hele v14.

"Hvorfor?" spør du kanskje... Vel, svaret er enkelt. Tidligere har jeg vært såpass nolife at jeg spilte så og si hele dagen på 3 verdener samtidig. Da lå jeg på topp 5 ODA, på samtlige verdener, samt topp 10 i poeng på to av disse disse. Jeg har nådd alle mål jeg ønsker å nå i dette spillet, og har derfor ikke hastverk med å komme meg høyt opp. Mitt største mål var å bli første på .no til 100 mio ODA, og da jeg traff den milepælen, så jeg det for godt å roe seg ned et par hakk.

Dette var på tiden før KA, FA, halveringer, flagg, kjøp av adelsplasser, "Alle tropper" på samlingsplassen, samt mer jeg ikke orker å forsøke å ramse opp.

Enkelt forklart, så bruker jeg enten alt for mye tid på TW, eller så bruker jeg litt mindre tid på TW. Det er nesten ikke noen mellomting for meg.

Hadde jeg vært like aktiv som jeg har vært før, nå, hadde jeg vært på rank 1, tross at dere er 4 stk. på kontoen.
Men jeg hadde også gått lei mye raskere, og da hadde det ikke vært morsomt for meg å spille mer. Jeg hadde fortsatt til jeg vant, ikke fordi jeg synes det var morsomt å spille mer, bare pga. min egen stahet.

Det er ikke en situasjon jeg ønsker å sette meg selv i.

Så, kort forklart, så har dere ikke prestert å ligge mer enn nesten dobbelt min poengsum med 4 aktive duals på kontoen. Til tross for at jeg selv er delvis inaktiv, spesielt nå som det er sommer. Hva sier det om dere? Ikke at dere er spesielt gode i alle fall, eller at jeg trenger å lete lenge etter såkalte "unnskyldninger"; da dere rett og slett ikke er verdt bortforklaringer.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle deg dette, så jeg kan referere til dette en gang i fremtiden, dersom du skulle påstå at jeg på noen måte får Napoleonskomplekser av å se deg noen plasser over meg på rangeringen.

Og nei vi bruker ikke mye PP, så den får du prøve på andre, men bruker litt, og brukte 5000 på startbyen, nå er det bare premium og FA samt få opp mur om det skulle trenges.

Så får vi se hva vi greier å få til, selv uten hjelp av skitne triks slik som andre liker å bruke.
Det er jo en del premiumpoeng det også, selvsagt. Skitne triks er også relativt vanlig i TW, er lite som overrasker meg etter mange år med det her.

Forresten, for å illustrere forskjellen i aktivitetsnivå: 800/160 mio = 5.
Dere har farmet 5 ganger så mye som meg, med 3 stk. ekstra på kontoen.

5/4=1,25

Hver person dere har på kontoen deres, er i teorien 25% mer aktiv enn meg, og dere har 4 stk. på kontoen.
Og jeg som trodde jeg aldri skulle få bruk for matten til underholdende formål. Må vel sende en beklagelse til min tidligere mattelærer. :razz:
 
Sist redigert:
Topp