Faktabørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Må vell ha denne og om det skal være Ryktebørs her? :D

Fakta er at dette blir tidenes mest spennende og muligens kuleste runde! :D
 

DeletedUser

Guest
fakta er at faktabørsen er lagt ned på HP8 nesten før den er begynt
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta at denne HPen skulle oppmuntre til solospilling fremfor dualnoobing. Det er bare feige, usikre amøber som lager dualteam på en så grom HP.

Dog ser man jo det at skal man spille solo på HP må man som regel sitte døgnet rundt hvis man har noen store ambinisjoner om og vinne. Har man flere duals slipper man og sitte døgnet rundt :)
 

DeletedUser

Guest
Er det ingen måte crew kan fjerne "juks" på denne runden da? De klarte det jo før i tiden da duals var imot reglene.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
det blir vanskelig, siden jeg tror de ikke kan skjeldne mellom forskjellen på feks skolenett, hjemnett, mobilnett og dual(?)
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at jeg kommer til å spille denne klassiske verden

lykke til alle

- tlms
 

DeletedUser

Guest
det blir vanskelig, siden jeg tror de ikke kan skjeldne mellom forskjellen på feks skolenett, hjemnett, mobilnett og dual(?)

Ipene er forsjellige utifra levrandører, by/kommune and so on. Så jeg regner med folk flest går på skole ganske close der dem bor, samme med mobilnett.
 

DeletedUser

Guest
Ipene er forsjellige utifra levrandører, by/kommune and so on. Så jeg regner med folk flest går på skole ganske close der dem bor, samme med mobilnett.

Jeg har en IP for nettet hjemme. En annen en for mobilnettet og en helt annen en for skolenettet?
 
Topp