Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen nettopp fikk ut litt aggresjon!
emoticon-00130-devil.gif

emoticon-00130-devil.gif
 

DeletedUser

Guest
Til de grader ;) Hjelper veldig når 3 spillere hjelper for å ta ut 1.
 

DeletedUser

Guest
Godt jobba folkens. Forsetter dette blir det 4 på toppen av hp8
emoticon-00150-handshake.gif
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Si meg, klarer dere ikke å ta ut andre alene? Er dere kun gode når dere jobber sammen med andre?



Merk at "dere" ikke sikter til noen spesielle. Det er bare et spørsmål jeg faktisk lurer på.
 

DeletedUser

Guest
Si meg, klarer dere ikke å ta ut andre alene? Er dere kun gode når dere jobber sammen med andre?



Merk at "dere" ikke sikter til noen spesielle. Det er bare et spørsmål jeg faktisk lurer på.

Er vell lov til å jobbe med andre, da stammer faktisk kan ha allianser/IAP. Problemet er vell heller at en off-spiller vil slite med def-tropper, og en def-spiller vil slite med off-tropper når man ikke kan støtte folk utenfor sin egen stamme.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er vell lov til å jobbe med andre, da stammer faktisk kan ha allianser/IAP. Problemet er vell heller at en off-spiller vil slite med def-tropper, og en def-spiller vil slite med off-tropper når man ikke kan støtte folk utenfor sin egen stamme.

Finnes hverken allianser eller iap på denne runden - det har blitt slått av, men muntlige allianser/iap.. selvfølgelig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
dette e et strategi spill tross alt. alle har blitt lært opp til og måtte sammarbide med andre. E ikke så rart då at det blir noen PA's da folk ikke tør og stå på egne bein. I tilegg kan en liten PA være fint og ha i baklommen så lenge man kan stole på sin PA. Noe som e et anet spørsmål ^^
 
Topp