Besvart Hva skjedde med denne medaljen?

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Denne medaljen har vel ikke vært på .no på 3-4 verdener?

beloved_friends.png


Det er flere andre land som bruker denne medaljen - så jeg lurer på hvorfor den ikke er i bruk her. Ja, jeg snakker om "Kjær Venn" - medaljen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En tribalhug-medalje som ikke var spesielt smart å ha.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Denne medaljen har vel ikke vært på .no på 3-4 verdener?

beloved_friends.png


Det er flere andre land som bruker denne medaljen - så jeg lurer på hvorfor den ikke er i bruk her. Ja, jeg snakker om "Kjær Venn" - medaljen.

Du kan finne den på vanlige verdener uten flagg, men definitivt ikke på verden hvor flagg er aktivert.
Hvorfor? Nja, på verdener uten flagg har det ikke spesielt mye å si om den er der eller ikke. På verdener med flagg derimot er den feil å ha der da du får flagg for hver medalje du får. Spillere blir bare spammet med venneforespørsler.
 

DeletedUser

Guest
Det står jo svart på hvitt at man ikke mottar flagg for "kjær venn", så det skulle ikke være noe problem.

Nå kan det selvfølgelig hende at folk ikke tar seg tid til å lete opp den informasjonen, og jeg er bare glad til. Aldri sett noe poeng i å ha mange venner.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Aldri sett noe poeng i å ha mange venner.

Det er noen poeng å hente i vennemedaljen. Først og fremst er det gøy å ha noe å gjøre på i starten av en verden. Jeg har ingen problem med at det spammes venneinvitasjoner; først og fremst fordi medaljer alltid er gøy å ha med. I starten går det mest i plyndring, raning, og marked's medaljer, men "kjær venn" er en medalje det er vært å ha til stede på tw. Først og fremst fordi Tribal Wars handler om sammarbeid, og stammer- da mener jeg denne medaljen har noe på Tribal Wars å gjøre.

Eventuelt fjerne fordelene med denne medaljen, som flagg.



Du kan finne den på vanlige verdener uten flagg, men definitivt ikke på verden hvor flagg er aktivert.
Hvorfor? Nja, på verdener uten flagg har det ikke spesielt mye å si om den er der eller ikke. På verdener med flagg derimot er den feil å ha der da du får flagg for hver medalje du får. Spillere blir bare spammet med venneforespørsler.

Vanlige verdener uten flagg? Hmm.. Verden 15 virker som en vanlig verden. Uten flagg også :) ! Men det er ingen "Kjær venn- medalje" på den?

Er der ikke en funksjon hvor du kan velge å avbryte alle venneforespørsler? Eller så kunne det vært greit med en slik funksjon for de som ikke liker å få innkommende venneforespørsler. Selv mener jeg at det å få en rapport på dette en sjelden gang, ikke virker som "spam". Det er mer spam med plyndringen 100 ganger i timen.
 

DeletedUser

Guest
Nå kjenner ikke jeg til din bakhistorie, men vi som ofte er i toppen, får maaaaaange slike henvendelser, som er en smule irriterende i lengden.
Greit at tw handler om samarbeid, men hvor ofte samarbeider rank 1-20 med rank 1146 som kun har 101poeng?

Blir en slags NAV-medalje, som de som ikke får de virkelige medaljene kan sikte seg inn på uten for mye innsats.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Mer irriterende enn andre rapporter? Som farmerapporter fra gråbyer? Altså- jeg vet ikke hvor godt du leste det, men jeg sier bare at dette ikke regnes som spam uansett hvor populær du er. Selv får jeg venneforespørsler som bare det i starten av verdener med "Kjær venn", men hva annet har man å gjøre in game i starten? :)

Greit at tw handler om samarbeid, men hvor ofte samarbeider rank 1-20 med rank 1146 som kun har 101poeng?

Jeg har ikke sagt noe om hvem dette dreier seg om, hvilke rank folk ligger på.

Nå kjenner ikke jeg til din bakhistorie, men vi som ofte er i toppen, får maaaaaange slike henvendelser, som er en smule irriterende i lengden.

Har vunnet noen verdener på .no (både hp og vanlig), en del speedservere. Det eneste nicket jeg vil utgi er "Jehovas Vitner", som du kan finne på rank 1 (hp8). Dette har ingenting med saken å gjøre; men jeg kommer bare med en løsning på "Kjær venn" medaljen, fordi jeg mener det er en morsom medalje og ha i starten, og en medalje som har noe å gjøre på Tribal Wars.

Blir en slags NAV-medalje, som de som ikke får de virkelige medaljene kan sikte seg inn på uten for mye innsats.

Du mener det ja. Denne medaljen er jo som alle andre medaljer- en medalje. Det er flere toppspillere som prøver å få alle medaljene, og det blir nesten det samme som å angripe 250 spillere første uken for å få "Krigsherre", eller legge ut tilbud på marked "10 leire for 10 jern". Så det vil alltid være mulighet for alle, og få disse medaljene i starten.
 
Sist redigert:
Topp