Ryktebørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Finnes hverken allianser eller iap på denne runden - det har blitt slått av, men muntlige allianser/iap.. selvfølgelig.
Det gir fortsatt en stor fordel, en fordel jeg tror alle ser på som såpass stor at de benytter seg av den.

Den eneste måten å faktisk unngå dette på tror jeg ville vært å gjort koordinering mellom kontoer ulovlig.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes, at det vil ske betydelige endringer på listen, fra onsdag (nod)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at sovemodus er kjedelig(no)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktes at Smash You gav opp etter 3. adelsnuke forsøk på meg og lot MileyCirus99 gjøre dirtyworken for han ;)
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
wrathful var bannet da, spørs om du ikke får konkuramse om 1. plassen di snart ^^

Wrathful Rainbowfish ble nok ikke bannet like lenge som det står på spillerprofilen deres da "UTESTENGT I 2 DAGER". Siste by ble adlet av Wrathful var i går - "2013-09-05 22:55:50", (iallefall rundt der, ifølge twstats).

Slik jeg forstod det var de unbannet allerede i 20.00 tiden i dag? Så det vil si en lang sovemodus + noen ekstra timer (jeg, har bla. annet hatt min sovemodus aktivert i dag).

Vil gjerne ha litt konkurranse da, men tro nå ikke at jeg har få adelsmenn igjen etter masseadlingen i går :)


prøv da :awesome:

Vi får se :hmm:
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Wrathful Rainbowfish ble nok ikke bannet like lenge som det står på spillerprofilen deres da "UTESTENGT I 2 DAGER". Siste by ble adlet av Wrathful var i går - "2013-09-05 22:55:50", (iallefall rundt der, ifølge twstats).

Slik jeg forstod det var de unbannet allerede i 20.00 tiden i dag? Så det vil si en lang sovemodus + noen ekstra timer (jeg, har bla. annet hatt min sovemodus aktivert i dag).

Vil gjerne ha litt konkurranse da, men tro nå ikke at jeg har få adelsmenn igjen etter masseadlingen i går :)



Vi får se :hmm:


tv-stats er ikke Alltid helt korrrekt, har sett startdatoer som viser at folk startet 3-4 dager etter de egentlig gjorde det, og jeg tror at hvis noen har sendt ett angrep, så kommer det fram selv om de er bannet?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
tv-stats er ikke Alltid helt korrrekt, har sett startdatoer som viser at folk startet 3-4 dager etter de egentlig gjorde det

Men dette stemmer. Skal ikke si noe på Wrathful, men sier det at de ikke var bannet i 2 dager. Der imot rundt 20 timer. Siste adlinger på Classic har til nå vært korrekt.

og jeg tror at hvis noen har sendt ett angrep, så kommer det fram selv om de er bannet?

Mulig det, men fakta er at de var bannet rundt 20 timer. Bekreftelse; kontoeierne.
 
Topp