Faktabørs

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Å kjøre for fort er ikke lov, og på den måten kan man bli kalt et dårlig forbilde. Å angripe er en del av spillet her, så det er ikke noe problem. Hadde vært noe annet dersom han oppfordret til et regelbrudd.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Fakta er at det hadde vært gøy å slenge et par ramdom nukes mot JV nå bare for å bidra til kaoset!

Må si jeg blir litt lei meg når jeg hører slike ting. Det er slike kommentarer som gjør at jeg mister spill-lysten. Her sitter jeg hver dag, gjør bra in game- så når det går nedover kommer en slik kommentar. Du sier det hadde vært gøy? Spillet blir for min del ødelagt om det hadde skjer.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Fakta er at jeg hadde tatt deg, om du ikke hadde fått hjelp av Chris. Jeg sier jo ikke at jeg har gjort det bra? Sier faktisk at det går dårlig om du leser innleggene.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Bli ferdig med dette tulle nå :D.

Fakta:

2 Vs 1 er feig.


Ferdig med denne saken ;)

Jaha, og det var en ærlig fakta opplysning fra deg......rart at jeg ble angrepet av både deg og PlayDay samtidigt. Men sikkert en tilfeldighet (happy)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Fakta er at enkelte ikke har såpass moral, egenskaper eller guts at de respekterer at dette skulle være en runde hvor alle spiller mot alle.
Bare i dag har jeg fått spørsmål fra 2 forskjellige "allianser" om å bli med å krige mot den andre. Og om man legger sammen kontonavnene til alle de som visstnok er med å disse to gjengene blir det ikke mange på topp20 som faktisk respekterer meningen med denne runden.
Så takk skal dere ha for å ødelegge for oss andre sånn at det aldri noensinne blir flere runder som denne.

-en oppgitt, frustrert og ikke minst skuffet Remi.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at enkelte ikke har såpass moral, egenskaper eller guts at de respekterer at dette skulle være en runde hvor alle spiller mot alle.
Bare i dag har jeg fått spørsmål fra 2 forskjellige "allianser" om å bli med å krige mot den andre. Og om man legger sammen kontonavnene til alle de som visstnok er med å disse to gjengene blir det ikke mange på topp20 som faktisk respekterer meningen med denne runden.
Så takk skal dere ha for å ødelegge for oss andre sånn at det aldri noensinne blir flere runder som denne.



-en oppgitt, frustrert og ikke minst skuffet Remi.

Ku ikke ha sagt det bedre selv!
 

DeletedUser

Guest
Lag en runde hvor folk ikke får skrive til hverandre. Å alle får udelt et vilkårlig navn, da hadde det ikke vært så enkelt å samarbeide.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nei, det kan være det samme med hele greia. Hvis spillerne går inn for å finne og utnytte smutthull i regler og oppsett for å "vinne" (selv om mange på toppen av rankinglistene nå IKKE spiller 1v1 som resten av oss) vil det alltid være de som spiller for morro og utfordringens skyld det går ut over.
Mer regler gjør bare spillet mer komplisert å sette seg inn i, og løser ingenting.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, og det var en ærlig fakta opplysning fra deg......rart at jeg ble angrepet av både deg og PlayDay samtidigt. Men sikkert en tilfeldighet (happy)

Om du sjekker faktaene dine litt bedre så ser du at nevnte parter har adlet av hverandre, så ikke så sikker på den nei :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nettopp, så prøv å gå i tenkeboks....1 vs 1 eller ka dere ikke det? Tragisk, some one neds a friends to lean on.
 

Big daddy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Fakta er at enkelte ikke har såpass moral, egenskaper eller guts at de respekterer at dette skulle være en runde hvor alle spiller mot alle.
Bare i dag har jeg fått spørsmål fra 2 forskjellige "allianser" om å bli med å krige mot den andre. Og om man legger sammen kontonavnene til alle de som visstnok er med å disse to gjengene blir det ikke mange på topp20 som faktisk respekterer meningen med denne runden.
Så takk skal dere ha for å ødelegge for oss andre sånn at det aldri noensinne blir flere runder som denne.

-en oppgitt, frustrert og ikke minst skuffet Remi.


Her sier du at, at det er de på hp8 som sammerbeider som ødelegger, men her:

Fakta er at det hadde vært gøy å slenge et par ramdom nukes mot JV nå bare for å bidra til kaoset!

Dette er som å få folk til å sammerbeide for å ta jv, med å bidre med nukes i kaoset!

Du har rett å, men du sier takket være "dere" som ødelegger for alle oss andre.
Så er det din skyld å ikke bare de på hp8 som har sammerbeida.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Gir nok samme F..., angrepene var ikke tilfeldig. Men som opplysning til PlayDay og Big Daddy...legger meg nu, og frem til ca 07.00 så har dere tid til å koordinere flere angrep. Kos dere.


Morsomt å se mods prøve å begrunne hvorfor det har gått dårlig for dem, for så å forsvare seg når bevis legges ut, mens de til slutt gir opp :)
 
Topp