FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Alle vet det er du som har troppene dine der. men ikke så alt for lenge. Xandor er utrydningstruet, og snart er han rimmet. ^^
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Beseiret
1 xandor [TTE] 2.005,36 Mill.


Fakta at noen har drept 2 milliarder ODD :D
 

DeletedUser

Guest
fakta er at alle dine stats forsvinner når du er rimmet, og dermed blir ubetydelige ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
nesj xP å få 2 mrd ODD er veldig bra xP ikke missforstå meg nå :p men er en bragd..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rangering Navn Beseiret
1 xandor [TTE] 2.005,36 Mill.


Fakta at noen har drept 2 milliarder ODD :D

Hvordan kan man drepe OD? :p

Gratulerer forresten. Ikke mange som får muligheten til å drepe mange nok enheter som tilsvarer 2mill OD :).
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan man drepe OD? :p

Gratulerer forresten. Ikke mange som får muligheten til å drepe mange nok enheter som tilsvarer 2mill OD :).

Jeg har drept 2 milliarder i forsvar, fornøyd? Og takk.

Og jeg har drept snart 2,4 milliarder i OD.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at i dag falt Berlin's murer, regner med at byen snart er tatt, og at eieren er rimmet og ferdig med v1.
lykke til videre xandor, takk for en god og morsom kamp :)
 

DeletedUser

Guest
http://no1.tribalwars.no.com/public_report/cb59e48d878e4aa6bcbe36ef5259e654

The last soldiers of the Fatherland has Fallen.....

The Capital has fallen after 4,5 years of battle.

The things we believe in.....




Regner med de siste byene faller fort.
Vil bare takke og bukke for meg. Jeg ville så gjerne vinne, og det merket dere kanskje også, men ikke alle kan være vinnere i en krig. Det må alltid være en taper. Spilt nå i 4,5 år. Og jeg har nå våre under angrep i 1 år, 8 måneder og 25 dager i strekk. Jeg har gjort det jeg taklet. Kunne nok ha gjort det mye bedre på slutten, men ble så mye da. Da linjen min brak, og jeg så mitt siste store forsøk på å slå tilbake feilet, knakk jeg nesten helt sammen. Men jeg har stor kost meg her, samtidig som det har vært EKSTREMT slitsomt. Jeg har vært spion for lenge siden, men aldri siden det(4 år siden), jeg har blitt sviktet av så utrolig mange. Så utrolig mange har forlat meg i nød her i Nord. Til slutt var det nesten bare meg i Nord helt alene, men en VELDIG stor front, som jeg NEKTET å gi fra meg uten en kamp. Så mange ting med tw teamet også, men sånn er det bare. Jeg har møt mange FANTASTISKE personer her inne, men møtt mange jeg ikke kan fordra engang, mange av de tok jeg, noen slettet seg osv, men beklagelig vis forsvant mange av de gode personene.
Som jeg ville kalt mine bestevenner i nord. Idntno, king kong-97(Org), kronk master, magneleo, Cap, gangsta(Da Benjamin satt), sir tande(Til han sviktet meg),tkdark2(Til han også sviktet meg), kvalm. Og mange andre(I andre deler av v1, men de i Nord jeg hat mest kontakt med) som har kommet og gått. Savner og kommer til å savne dere. Jeg kommer til å savne alle dere som var i k10 familien, som jeg ser enda på den beste stammen jeg har våre i. Det forholdet vi hadde det, var fantastisk. Ingen ting kan måle seg opp mot det.
Og jeg må beklage til alle som jeg har snakket stykt til, krenket, eller noe av den slags. Må jeg bare beklage og håper dere kan tilgi meg.
Jafal du Dido, var ikke så veldig snill med deg en GOD stund da vi var allierte, må bare beklage for alt jeg har sakt. Til og med til tw teamet, beklager for hvordan jeg har vært mot dere.


Ønsker alle lykke til videre på tw og i irl. Ønsker dere all hel og lykke. Jeg håper jeg har fått sakt alt jeg skulle si nå.
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke akkurat en liten stack nei.. :eek:

Men hva skjer? Er krigen blitt så kjedelig nå at dere kriger mot hverandre? :D

Eneste som angriper er Serpico. Han sendte overraskende non 360 nukes mot meg. Tok meg litt på senga egentlig.. :D Men så fant jeg ut at det var sendt helt random rundt og roet ned igjen :awesome:

Er forsåvidt bare vi som gjør noe ut av oss. Det var en nuke som var sendt feil. Sier litt også hvor lite jeg har bruk for def atm. Sendte 94% av alt def jeg hadde til den byen bare for å ha det litt artig :D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Med unntak av et par stk, så gjorde de vel ikke så mye ut av seg da de var i JPTG heller. Var jo en grunn for at vi avsluttet det hele..
..og til dere som undres. Jeg driver med historien om stammen. Så den kommer, om ikke så brått..
 
Topp