Top 20 spillere

DeletedUser

Guest
Kan ikke nok om spillerne på denne verdenen for at denne skal bli bra men vi har i alle fall starta nå ;)


1 kLabB og BaBB - BF - De her har ligget på toppen lenge og endelig ligger de stabilt på første. Denne karen er super aktiv og en dedikert spiller som gir mye for stammen. Blir moro å se på utviklingen til denne spilleren!

2 Sturmtief - we own - Ligger nok på andre plass for en grunn men kan ikke nok om spilleren for å kunne si noe.

3 SheepHappens - BF - Meg selv

4 doomzoid - BF - Denne spiller kan troppene sine, har mest ODA og høyt ODD. Blir moro å se om noen har sjanse mot denne duden!

5 Zimpley - BF - Zimpley kan sine saker. Pleier på de fleste verdener å være høyt oppe og konkurrere med de beste. Denne fyren var som en mur når han spilte for 24/7 og adlet fra den største stammen nesten på egenhånd. (hadde deff fra meg da :p)

6 -.Exellor.- - Alone - Var helt på toppen men nå sinket litt. Hva foregår?

7 Lugh - Alone - kan ikke noe om denne personen.

8 Carnifex - BF- Helt gal farmer! Tropper er tingen hans. Skal bli vanskelig for alle som møter han.

9 borrriss - BF - Ligger fint med flere av de største i BF. Boris the Animal er alt jeg trenger å si.

10 Dunkmaster - Castro - kan ikke si noe her :/

11 Wiking - Turtle - Mange erfarende i denne stammen. Kan ikke noe om spilleren

12 Unpredictable - BF - Enda en fra BF men han er ikke norsk so look out! Kommer med helt Unpredicable taktikker

13 Happybucket - BF - En av de mer erfarende i BF. Fikk en treig start men er endelig hvor han hører hjemme. Top 20!

14 Azesino - BF - Har enda privilegere i å bli kjent med fyren.

15 Bulls - we own - kan ikke noe om spilleren

16 KissAndTarabs - Alone Første til 10.000 plyndret byer. Denne fyren er aktiv!

17 Blackout5000 - Alone - kan ingenting om
18 Tokam - we own - kan ingenting om

19 El1te - BF - Tysker som kan sine saker. Er ikke særlig god i engelsk og Googletranslate suger så vanskelig å forstå men kjempe kjekk fyr!
20 Stein Otto - BF - New edition to BF som jeg trenger å bli bedre kjent med.
 

DeletedUser

Guest
Nåken som vil prøva seg på ei ny lista? Får gratis ryktepoeng :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle gjerne gjort det men vet ikke hvem noen av de er nesten
 

Darkray

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 Zimpley BF
Ligger på 1. plass, fikk seg en fin landsby tidlig i spillet. Må si at han her er en ekstremt god spiller.

2 borrriss BF
Har ikke ranet 1mio enda, er ikke verdig 2. plass etter min mening.

3 Stein Otto BF
Mye stammeskifting i starten, er han til å stole på?
heller ikke rundet 1 mio, nuff said.

4 kLabB og BaBB BF
Holt seg lenge på top 5 nå. Kjenner ikke til spillerne, men virker gode.

5 SheepHappens BF
Lederen av BF, førstemann til 2 byer. Usikker om han er så god som han skal ha det til.

6 Sturmtief we own
Svenk pojk. Nr 2. til 2 byer. Virker god.

7 Dunkmaster Castro
Kjører sitt egent løp, lykke til med det ;)

8 doomzoid BF
Sick bastard.

9 ReTaRdEd BF
Snitch.

10 Lugh BF 3.754
Vet ikke mye om denne fyren, virker grei.

11 El1te BF 3.663
Enda en mainstrem BF type, sikkert god.

12 Tokam we own
Mye poeng, lite farm..

13 KissAndTarabs we own
Svett type, førstemann til 1mio og 10k farms.

14 Carnifex BF
God.

17 Alone we own
Farmer mye. Skaffet seg seg en ekstra by med lite poeng akkurat for sent for medalje.

16 Azesino BF
Vet ingenting om denne karen.

17 -.Exellor.- we own
Tidligere Alone spiller.

18 Happybucket BF
No idea.

19 Unpredictable BF
BF.

20 Bulls we own
Lite farm.
 

DeletedUser

Guest
1 Zimpley BF
Ligger på 1. plass, fikk seg en fin landsby tidlig i spillet. Må si at han her er en ekstremt god spiller.

2 borrriss BF
Har ikke ranet 1mio enda, er ikke verdig 2. plass etter min mening.

3 Stein Otto BF
Mye stammeskifting i starten, er han til å stole på?
heller ikke rundet 1 mio, nuff said.

4 kLabB og BaBB BF
Holt seg lenge på top 5 nå. Kjenner ikke til spillerne, men virker gode.

5 SheepHappens BF
Lederen av BF, førstemann til 2 byer. Usikker om han er så god som han skal ha det til.

6 Sturmtief we own
Svenk pojk. Nr 2. til 2 byer. Virker god.

7 Dunkmaster Castro
Kjører sitt egent løp, lykke til med det ;)

8 doomzoid BF
Sick bastard.

9 ReTaRdEd BF
Snitch.

10 Lugh BF 3.754
Vet ikke mye om denne fyren, virker grei.

11 El1te BF 3.663
Enda en mainstrem BF type, sikkert god.

12 Tokam we own
Mye poeng, lite farm..

13 KissAndTarabs we own
Svett type, førstemann til 1mio og 10k farms.

14 Carnifex BF
God.

17 Alone we own
Farmer mye. Skaffet seg seg en ekstra by med lite poeng akkurat for sent for medalje.

16 Azesino BF
Vet ingenting om denne karen.

17 -.Exellor.- we own
Tidligere Alone spiller.

18 Happybucket BF
No idea.

19 Unpredictable BF
BF.

20 Bulls we own
Lite farm.

Takk for tilliten min gode mann, ser det bedre ut nå da?
 

DeletedUser

Guest
Takk for tilliten min gode mann, ser det bedre ut nå da?

Det at du nettopp fikk 1 mio gjør det ikke stort bedre. Rimelig sent for å sitte med så mye poeng.

Edit: så ikke at dette var 3.5 dager siden.. hehe, hadde nesten glemt hvor dødt forumet er her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det at du nettopp fikk 1 mio gjør det ikke stort bedre. Rimelig sent for å sitte med så mye poeng.

Edit: så ikke at dette var 3.5 dager siden.. hehe, hadde nesten glemt hvor dødt forumet er her.

Er på nesten det 3-dobbelte for øyeblikket. men når det er sagt så er det helt greit at dere ikke synes jeg er verdig noe som helst, jeg har faktisk ingen planer om å sitte her å forsvare meg på Tw-forumet :) (selv om jeg jo akkurat gikk i den fella)(clapping)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
synes fortsatt det er lite... men skal nevnes at farmenivået på v16 er ekstremt lavt, så jeg tillgir deg (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Nærmer seg på tide at noen kjører en update nå, føler jeg. dg44 påstår jo å ha stålkontroll på ting, så kanskje han kan peise på?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Kanskje du selv kan prøve da :) Jeg for min del har alt for lite info om hvor folk spiller til å ta en slik update;)
 

DeletedUser

Guest
1 borrriss InVi 165,514 22 7,523
-Har festet grep midt i v16. En av flaggskipene til InVi. Ikke mer enn ok OD, men har sikkert litt tropper å rutte med da. Bør iallefall ha det.

2 Zimpley InVi 154,601 21 7,362
-Mistet tronen til stammefrenden nettopp. Virker å ha slappa litt av et par dager nå. Mtp OD er det samme som kompisen over, ikke mer enn beskjedent der.

3 Burn InVi 150,047 20 7,502
-Farma bra siste dagene, jeg har fulgt hakk i hæl på DR men ikke gått forbi. Tok også å adlet et par byer og bykset opp et par plasser på ranken. Aktiv og aggressiv sålangt, kan bli en tøff konto å slå.

4 Innocent HAHA 142,044 20 7,102
-Egen konto, så lar andre bedømme.

5 Happybucket InVi 136,731 16 8,546
-En suppegjøk av en tufs som ikke kan noe.
Neida, Jon er en koseklump. Meget god når han har tida, klarer kunststykket å bli rimma av TSM(v14) når han ikke er aktiv.. Skjønner fortsatt ikke hvordan det var mulig, men men :p

6 Carnifex InVi 130,301 16 8,144
-Kjent konto som har gjort sine ting bra før, så har selvsagt forventninger til denne kontoen. Har faktisk litt ODd også, så har vært under litt angrep. Håper det blir mye mer fremover på den fronten :D

7 Bulls HAHA 120,046 16 7,503
-Fin duo på denne kontoen. Blir veldig tøffe for dem som står på motsatt side av slagmarka! Eller hva, Blueblue?

8 ReTaRdEd HAHA 116,469 17 6,851
-Svensk duo og en danske. Gleder meg til å jobbe sammen med denne trioen fremover.

9 Simplicity HAHA 100,456 13 7,727
-Kjempen i k44 kommer til å spise seg sørover. Rutinert og dykttig konto!

10 CompHour InVi 89,497 13 6,884
-Ikke sikker på hvem det her er, så skal ikke si noe spesielt. Dog var det en meget underlig adling her av en 600p-by utenfor kirkesonen. Jeg skjønte ikke motivet bak den :p

11 Azesino InVi 82,987 10 8,299
-Totalt ukjent for meg så lenge.

12 Jensegubben HAHA 81,340 10 8,134
-Jens. Istedet for å krangle, begravde vi stridsøksa da vi forstttod at vi nok hadde samme mål med v16. Blir morsomt å se hva vi kan gjøre sammen fremover.

13 Marit Bjørgen HAHA 77,029 13 5,925
-Best på HP, men denne gangen skal vi få fart i normalverden-kvalitetene på denne kontoen ;)

14 Unpredictable InVi 71,146 13 5,473
-Litt usikker, men går for uforutsigbar her. Aner ikke hvem som spiller her.

15 kLabB og BaBB InVi 71,134 10 7,113
-Ikke mye system på denne kontoen, skal man tro nicket.

16 Spoonman HAHA 62,537 10 6,254
-Ikke prata så mye med enda, men har sammen med Simplicity er godt tak på nordre del av k44.

17 Gaius Octavius BiP 56,872 9 6,319
-Ukjent for meg. Men virker litt Romerriket-inspirert.

18 SheepHappens InVi 55,486 9 6,165
-Heine og kompani. Starta sterkt, men falt litt av.

19 Blackout5000 HAHA 52,141 7 7,449
-Holder på å vokne utav dvalen som var i SUN. Nå skal det sloss, Black! :D

20 bonanza -G-T- 48,430 8 6,054
-Denne kontoen har søkt medlemskap i HAHA 3-4-5 ganger nå, vil sloss imot InVi sammen med oss, visstnok.
Mer morsomt å la vakthundene mine adle deg, vennen :)
 

DeletedUser

Guest
1 borrriss InVi 165,514 22 7,523
-Har festet grep midt i v16. En av flaggskipene til InVi. Ikke mer enn ok OD, men har sikkert litt tropper å rutte med da. Bør iallefall ha det.

2 Zimpley InVi 154,601 21 7,362
-Mistet tronen til stammefrenden nettopp. Virker å ha slappa litt av et par dager nå. Mtp OD er det samme som kompisen over, ikke mer enn beskjedent der.

3 Burn InVi 150,047 20 7,502
-Farma bra siste dagene, jeg har fulgt hakk i hæl på DR men ikke gått forbi. Tok også å adlet et par byer og bykset opp et par plasser på ranken. Aktiv og aggressiv sålangt, kan bli en tøff konto å slå.

4 Innocent HAHA 142,044 20 7,102
-Egen konto, så lar andre bedømme.

5 Happybucket InVi 136,731 16 8,546
-En suppegjøk av en tufs som ikke kan noe.
Neida, Jon er en koseklump. Meget god når han har tida, klarer kunststykket å bli rimma av TSM(v14) når han ikke er aktiv.. Skjønner fortsatt ikke hvordan det var mulig, men men :p

6 Carnifex InVi 130,301 16 8,144
-Kjent konto som har gjort sine ting bra før, så har selvsagt forventninger til denne kontoen. Har faktisk litt ODd også, så har vært under litt angrep. Håper det blir mye mer fremover på den fronten :D

7 Bulls HAHA 120,046 16 7,503
-Fin duo på denne kontoen. Blir veldig tøffe for dem som står på motsatt side av slagmarka! Eller hva, Blueblue?

8 ReTaRdEd HAHA 116,469 17 6,851
-Svensk duo og en danske. Gleder meg til å jobbe sammen med denne trioen fremover.

9 Simplicity HAHA 100,456 13 7,727
-Kjempen i k44 kommer til å spise seg sørover. Rutinert og dykttig konto!

10 CompHour InVi 89,497 13 6,884
-Ikke sikker på hvem det her er, så skal ikke si noe spesielt. Dog var det en meget underlig adling her av en 600p-by utenfor kirkesonen. Jeg skjønte ikke motivet bak den :p

11 Azesino InVi 82,987 10 8,299
-Totalt ukjent for meg så lenge.

12 Jensegubben HAHA 81,340 10 8,134
-Jens. Istedet for å krangle, begravde vi stridsøksa da vi forstttod at vi nok hadde samme mål med v16. Blir morsomt å se hva vi kan gjøre sammen fremover.

13 Marit Bjørgen HAHA 77,029 13 5,925
-Best på HP, men denne gangen skal vi få fart i normalverden-kvalitetene på denne kontoen ;)

14 Unpredictable InVi 71,146 13 5,473
-Litt usikker, men går for uforutsigbar her. Aner ikke hvem som spiller her.

15 kLabB og BaBB InVi 71,134 10 7,113
-Ikke mye system på denne kontoen, skal man tro nicket.

16 Spoonman HAHA 62,537 10 6,254
-Ikke prata så mye med enda, men har sammen med Simplicity er godt tak på nordre del av k44.

17 Gaius Octavius BiP 56,872 9 6,319
-Ukjent for meg. Men virker litt Romerriket-inspirert.

18 SheepHappens InVi 55,486 9 6,165
-Heine og kompani. Starta sterkt, men falt litt av.

19 Blackout5000 HAHA 52,141 7 7,449
-Holder på å vokne utav dvalen som var i SUN. Nå skal det sloss, Black! :D

20 bonanza -G-T- 48,430 8 6,054
-Denne kontoen har søkt medlemskap i HAHA 3-4-5 ganger nå, vil sloss imot InVi sammen med oss, visstnok.
Mer morsomt å la vakthundene mine adle deg, vennen :)

eneste jens kan gjøre er og sende 2 fulle nukes i døden :D
 

DeletedUser

Guest
1 Innocent HAHA 250.247 32 7820 - Kjenner bare til Robert fra denne kontoen, men bare det er nok til å si at dette er en konto folk bør frykte. Har tatt en fin førsteplass, øker jevnt, og kommer sikkert til å være der i en god stund. 2. plass ODA som tyder på at dere kjemper for byene deres.

2 Burn InVi 222.568 26 8560 - Kjenner ikkje til Burn fra andre verdener, kanskje det er fake nick? Har god kontakt med han, adler masse for tiden, tror han vil holde seg i toppen lenge. Farmer masse for tiden. Stiller også med 1. plass ODA.

3 borrriss InVi 195.194 23 8487 - borrriss har lenge imponert med farmingen sin, men burn farmer mer for tiden. Er uansett ein stor og farlig konto, sitter nok på masse krutt, og det kan smelle hardt når han kjører på for fullt.

4 Carnifex InVi 178.173 21 8484 - Trygve sitt kompani. Slacker litt, men kan være veldig farlige når dem først bestemmer seg for å kjøre på. To veldig flinke og hyggelige folk på denne kontoen. Definitivt en konto det er verdt å følge med på.

5 Happybucket InVi 168.428 20 8421 - Meg selv.

6 Bulls HAHA 164.643 21 7840 - Endelig en til fra HAHA! Adler noen store og noen små byer, men har en veldig fin ODA (3. plass), som tilsier at han kjemper for byene sine. Vanskelig å si hvor mye han har farmet siden han ikke har noen farmemedaljer, men sitter nok på litt tropper, og kan nok være en farlig konto. Kjenner ikke til spilleren fra andre verdener.

7 Zimpley InVi 161.335 21 7683 - Runar sin konto. Dem imponerte veldig i begynnelsen med farmingen sin, men slacker ganske kraftig for tiden. Utrolig slagkraftig konto, og venter i spenning på neste rykk her. Tror dem komme til å klatre på rankingen, dersom dem finner motivasjonen til å gi alt.

8 ReTaRdEd HAHA 134.244 18 7458 - 2 svensker og 1 danske? Eieren farmet ihvertfall veldig masse i starten, og gjør det sikkert nå og, som kan tilsie at dem kan sitte på en god del tropper. Forventer nesten høgere ranking når dem er 3 stykk på kontoen, men det kommer vel. Har ikke fått intrykket av at det er den mest lojale personen i gata, noe som kan bite dem i rævva senere i spillet. Who knows.

9 Marit Bjørgen HAHA 106.564 18 5920 - En spiller ved navn Seyda som sitter her har jeg fått høre. Fikk nedgradert en god del akademi på en ganske morsom måte over di siste dagene, ikke at det er noe stress da. Kjenner personlig ikke noe til denne spilleren, men Robert sa at det var en som har spillt mye HP, som sier meg at denne spilleren kan være farlig.

10 Simplicity HAHA 96.727 12 8061 - Kjent navn, ser det ofte på forum og på topp 20/40 på verdener. Tydeligvis ein spiller som kan en del, siden han ofte hevder seg langt oppe. Tror ikke jeg han snakka med spilleren personlig, så kan ikke si så mye mer. Har fin gjennomsnittspoeng på byer, og kommer sikkert til å stige litt i rankingen.

11 Unpredictable InVi 96.098 16 6006
Min kjære nabo, fra Bosnia :) Veldig hyggelig fyr, driver å lærer seg norsk og greier. Ligger veldig trygt til, rett bak meg, og adler fine byer og bygger opp flotter cluster. Tror det sitter en god del tropper her, og han kan nok bli vanskelig å ha med å gjøre.

12 Azesino InVi 92.737 10 9274 - Utrolig fin gjennomsnittlig poengsum på byer. Som spilleren har skrevet på profilen sin så velger han å holde seg anonym, noe som gjør at jeg ikke kan si noe mer egentlig. Har ganske lav OD, så sitter nok på en haug med tropper.

13 Jensegubben HAHA 92.132 10 9213 - Flott gjennomsnittspoeng på byer her og. Kjenner ikke noe til spilleren. Har et cluster sammen med Marit, og ser for meg at dem kan bli vanskelige å ha med å gjøre dersom dem sammarbeider godt.

14 Spoonman HAHA 89.578 13 6891 - Tydeligvis morderen fra "The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon". Skummel fyr. Adler masse småbyer, har ganske lav OD, og sitter sikkert på en del tropper.

15 kLabB og BaBB InVi 82.735 12 6895 - Var lenge på topp i begynnelsen. Slacker litt mer nå. Adler litt her og der, tror dem kan klatre en god del lenger opp på rankingen dersom dem bestemmer seg for det og blir aktive nok.

16 Blackout5000 HAHA 65.260 9 7251 - Imponerer med en 1.5k by. Neida, har ikke peiling på hvem dette er. Kan ikke si noe om spilleren.

17 SheepHappens InVi 61.519 9 6835 - Imponerte med å adle første byen på verdenen. Er fortsatt på topp 20, men er gått litt ned da. Kristian å Heine klarer om dem gidder, noe som det ser ut til at dem gjør nå. Forventer at dem stiger på rankingen de neste ukene, og bør gå lett opp på topp 10.

18 bonanza -G-T- 60.278 9 6698 - Tydeligvis leder av stammen -G-T-. Har ikke peiling på hvem det er, og kan ikke si noe om spilleren.

19 Darkstar -G-T- 58.109 8 7264 - Ligger rett sør for meg. Vet ingenting om spilleren, utenom at han ligger veldig utsatt til. Forventer at han forsvinner fra topp 20 ganske raskt.

20 ArmoredPony HAHA 53.755 9 5973 - My little pony fan? Har ikke peiling på hvem er det. Er i en noob stamme da. ( Tulla Robert :D ). Alt jeg kan si er at Fluttershy is best pony.



Prøvde å skriva på bokmål så det blei meir forståelig, men er sikkert nokon nynorsk/dialekt ord inni der, det beklagar eg for :)
- Jon
 
Topp