Verden zzzzzzzeksten

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Heisann, folkens!

V16 har hittil begynt veldig, veldig kjedelig. Forumet er hittil det dødeste verdensforumet jeg har sett på .no. Ingen interessante poster, ingen propanganda, ingen krangling. Ingenting. Ingame er det også veldig dødt. To stammer skiller seg klart ut i toppen. BF og we own. De åpenlyst hugger hverandre på forum, og har 69 medlemmer til sammen spredt utover hele kartet på V16. Begge stammene ser også ut til å ha relativt svake ledelser, basert på tidligere historie på .no. Joda, det kan være jeg skyter meg selv i foten her og de motbeviser mine påstander fullstendig. Jeg skal være den første til å hedre dem, dersom det er på sin plass.

Det er mye man kan si om fremtiden her på V16, og dramaet jeg snakker om vil sikkert skje den gang utbryterstammene kommer fra disse to stammene, eller (gud forby) at de sammen sikrer hele V16 før de ender i krig og den sterkeste stammen vinner etter at den svakeste taper innen en måned og faller som et korthus.

Joda, det er kanskje morro nok det også, men hvor er utfordingen? Hvor er spenningen man ønsker fra start av? Hvor er de mindre stammene som har en sjanse til å stå imot? Castle og Turtle virker å ha noe av det motsatte i seg, men helt ærlig veit jeg ikke om de har det som skal til for å stå opp imot disse to. Håper jeg tar feil.

Hvor er spenningen, hvor er den såkalte underdogen som tør å ta en krig for en krig, og lage litt liv på denne verdenen? Hvor er stammen, eller stammene som folk tenker "de er ikke mange, men de kan jaggu bli farlige", "dæven steike, ærklærte de krig mot oss nå?".

Sånn!

Beklager for å være et lite forstyrrende element i kosehverdagen her på V16.

images


PS: Dersom noen faktisk har andre tanker i hodet enn det som beskrives over her, og er interesserte i å gjøre noe med det. Text me.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Må si meg enig. Alt for få verdener som varer lenge og flere har mulighet til å vinne. V1 var noe spesielt, og jeg spiller videre med håp om at en dag så kommer nye v1 :-D
 

Darkray

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må være ærlig som en BF spiller å si at dette var råttent gjort. Ikke bare at vi ditcha We Own men at vi ikke tørr å ta opp denne kampen alene er nokså feigt..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
du mener det at dere
a) Ditcher oss å angriper uten varsel eller 24t "Iap"?(dette ser ut til å ha blitt standard på .no, desverre)
b) allierer dere Med 2(!) andre stammer for å ha en sjans mot oss? we own?

tja, fra disse to faktene kan jeg bare trekke konklusjonen at BF er mektig redde for oss!!
 

DeletedUser

Guest
Irriterer meg at ingen av disse BF-feigingene er nabo med meg.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
dere sier at dere er så sterke, hvorfor trenger dere så mange stammer for og krige mot oss da john?
 

DeletedUser

Guest
dere sier at dere er så sterke, hvorfor trenger dere så mange stammer for og krige mot oss da john?

Ikkje John, men Jon.
Me har jo ingen allierte, trenger bare oss sjøl. Dersom dåke har tirra på dåke flerre stammer så er det dåkas problem og ikkje vårt :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ikkje John, men Jon.
Me har jo ingen allierte, trenger bare oss sjøl. Dersom dåke har tirra på dåke flerre stammer så er det dåkas problem og ikkje vårt :)

tror du ikke vi har kontroll på vem du er ally med ?
hmm,castro?hmm turtle :D? hmm VmS :D?
 

DeletedUser

Guest
bare og nekte de :)
men darkray har rett :)
liker denne fyren :)

Både du og ditt stammemedlem darkray har isåfall feil, og eg får vel bevisa det då.

Allierte
Ikkeangrepspakt (IAP)
*sensurert* avslutt
*sensurert* avslutt
Fiender
we own avslutt

Som sagt, ingen allierte.
 

Big daddy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
du mener det at dere
a) Ditcher oss å angriper uten varsel eller 24t "Iap"?(dette ser ut til å ha blitt standard på .no, desverre)
b) allierer dere Med 2(!) andre stammer for å ha en sjans mot oss? we own?

tja, fra disse to faktene kan jeg bare trekke konklusjonen at BF er mektig redde for oss!!

Må desverre si at du her 110% rett
 

DeletedUser

Guest
Må desverre si at du her 110% rett

Han har 110% feil. Kor mange ganger må me gjenta at me ikkje har nåken allierte før dåke får det inn i dei små hjernene dåkas?

Makan til syting og grining på off forum bare på grunn av ein krig (i et krigsspill) har eg aldri sett før. Har mista all respekten for dåke.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Han har 110% feil. Kor mange ganger må me gjenta at me ikkje har nåken allierte før dåke får det inn i dei små hjernene dåkas?

Makan til syting og grining på off forum bare på grunn av ein krig (i et krigsspill) har eg aldri sett før. Har mista all respekten for dåke.

vi sier jo fakta, dere greier dere ikke uten 4 allierte for og ta oss og vi leder jo krigen så de går jo smuud :D
men joda,tror nok darkray spiller i BF,men som sakt vi får se hvor lenge dere holder med på før dere oppløses, de går aldri bra med deg i ledelsen jon ;-)
 
Topp