TW Champions-v14-runde 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel


Yepp, samme prinsipp som på de andre verdnene de har vært sånt på :

marker med sånt når dere stemmer:
20. White death vs Real Steel

bare på en av partene :)

så tar vi 4-6 dager med åpningsrunde ,så får vi se hvem som går vidre, lykke til

Så får den beste vinne :)
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Torquemada vs aightm8
Gode gamle Tom hadde nok tatt aight

2. OriginalOne vs Wiely
ingen tvil, Original hadde lekt seg.

3. Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
blankt

4. yasir vs radisson
ingen av dere har bemerket dere noe særlig

5. Legenden vs Bjorni499
Tror nok Legenden hadde dratt den i land ganske greit

6. Bohic vs RaM77
Ny person på RaM, Rå person, svenske krigskjempen ville nok ha tapt, men kampen hadde vart en god stund.

7. SambaUlf vs bongosteen
ikke for å være skrytepave, men er sikker på at Jeg og Henrik hadde tatt Samba..

8. FylleSamen vs Melisandre
hard nøtt, tror det kunne gått begge veier, stemmer blankt

9. Lemmy vs Hakkespetten
Sorry Kenn, men tror Orginale birken hadde vunnet..


10. Tvutt vs Happy-Hippo
Kjenner lite til Happy-Hippo, men Tvutt er en godt kjent konto, og personen(e) som er der kan sakene sine

11. hvalen vs Lambnut
Lambnut har overbevist meg, tror han hadde vunnet mot Hvalen

12. Dr.Killer vs Kyca
blankt

13. NonStopelig vs Shred
Shred har overbevist på flere verdner, tror at Shred ville klart seg bedre under en aksjon mot seg..



14. killer4 vs PolarBear
bjørn vs bjørn (internt) tror at Oddbjørn ville feid gulvet med Vegard:p

15. Gamla vs The Governator
Har blitt et sykt lag på The Governator nå :) tror de hadde tatt gamla 1 v 1


16. Xian chao vs Tarahumaraen
velger å stemme blankt da det ser ut som tara har tatt en liten tw ferie..

17. Stinker vs Creo
Blankt.. spillte med Stinker tidligere på v14. men har ikke sett mye til dem..


18. luapix vs Smekk
Benjamin hadde tatt denne lett, syk deffansiv og god offansiv. ingen tvil. Benny er en bedre spiller.

19. Symphonize vs ezio-auditore
ezio hadde tatt denne, han har imponert på v14.

20. White death vs Real Steel
blankt
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Torquemada vs aightm8
Tom er best til å være best. Derfor er han best i dag.

OriginalOne vs Wiely
Wiely vinner denne fordi han rett og slett fordi han er mye bedre til å adle enn OO. Wiely har i underkant av 22% bb-adlinger. Noe som er veldig bra forhold til poeng. OO er kongen av gråbyer, noe som suger.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Fordi han skriver mye med mye personlighet og holder oppdriften oppover.

Legenden vs Bjorni499
Hørt mange gode rykter om han der. Selv tror jeg han er en dust. Hovedsakelig fordi han gjemmer seg bak en fake-skype.

Bohic vs RaM77
Utrolig god kontroll over noe ukontrollert.

SambaUlf vs bongosteen
Fordi han er nest best. SambaUlf er ikke nest best, noe som ikke er best.

FylleSamen vs Melisandre
Ekstremt mye bedre angrepsmetode og strategi. Melisandre vil jeg si er en passiv-"Get drunk and crash"-spiller. Dukker kanskje opp hvis noen andre har kjørt i veggen og clearet alt før han.

Lemmy vs Hakkespetten
Hakkespetten er veldig kjekk. Dette gjør han til en vinner. Vinnere vinner.

Tvutt vs Happy-Hippo
Ryktes at Robert er tilbake. Flaks det.

hvalen vs Lambnut
Hvalen er gråbyhore nr. 1. Med sine 130 adlinger av nye byer, og 124 av dem er gråbyer. Gjør dette han til en.. gråbymann
hvalen

Antall byer adla: 130
Antall bb'er adla: 124

Prosent gråbyadla: 95.4%

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator
Masse def, overrasker positivt.

Xian chao vs Tarahumaraen
Virker som en mye bedre og stødigere spiller enn Xc.

luapix vs Smekk
Holdt ut under enormt press.

Symphonize vs ezio-auditore
Beste av de nest beste.

White death vs Real Steel
Dunno..
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Legenden vs Bjorni499
Hørt mange gode rykter om han der. Selv tror jeg han er en dust. Hovedsakelig fordi han gjemmer seg bak en fake-skype.

Hva referer du til mtp "fake-skype"? Liker hvordan din holdning til gråbyadling er, mr knoxville. (happy)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Torquemada vs aightm8
Torq er best. Enkelt og greit.

OriginalOne vs Wiely
Jeg ville heller hatt Wiely i stammen enn OriginalOne.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Fordi jeg har troen på de folka her.

Legenden vs Bjorni499
Aner ikke. Randomness.

Bohic vs RaM77
To av de mest solide spillerene på V14 maybe?

SambaUlf vs bongosteen
Vedkommende på Bongo(dual?) imponerte meg ikke på V1, der han bare hadde det i kjeften. Eneste jeg kjenner til. Sambaulf har arbeidet hardt. Mer enn det ønsker jeg ikke og røpe om Samba, men han er en viktig spiller. Fortjener poenget her :).

FylleSamen vs Melisandre
Jeg liker at du plukker opp nye spillere, men rekruttere både flyktninger og smårask er vel litt vågalt. Dog, i en 1v1 mot Melis, så tror jeg du ville gitt vedkommende skambank.

Lemmy vs Hakkespetten
Hvem er Lemmy? Jeg har troen på meg selv ;-).

Tvutt vs Happy-Hippo
Fordi de er bedre.

hvalen vs Lambnut
Lambnut har imponert. Absolutt en spiller som vil nå langt.

NonStopelig vs Shred
Både Sondre og Stian er to gode spillere, men på V14 har Stian gjort mer for både sin egen del og kontoen sin ifh hva Sondre har gjort. Stian ville nok tatt denne.

Gamla vs The Governator
Aner rett og slett ikke.

Xian chao vs Tarahumaraen
Om de vil, så kan de.

luapix vs Smekk
Ingen av de har imponert meg. Stemmer blankt.

Symphonize vs ezio-auditore
Ganske lett denne her :).

White death vs Real Steel
Sondrekul? Enuff said, you wont get this point.
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jøss, det var en liten overraskelse å se kontoen jeg spiller på her siden den er så ny o_O
 

DeletedUser

Guest
Godt denne cup ordningen ikke har noe å si in game :D haha, kun in game kan gi en ordentlig vinner
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten Haha, easy...

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
vel Kenneth.. er veldig synd at du ikke fikk med deg hva jeg gjorde på v1 :p og du burde ikke snakke om å ha det i kjeften, for du har det kun der xP og når du blir eid av noen starter du egne kampanjer mot å få rykte til folk ned.. deriblant dine forsøk på scar :D men nok om det, this is v14 :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

DeletedUser

Guest
vel Kenneth.. er veldig synd at du ikke fikk med deg hva jeg gjorde på v1 :p og du burde ikke snakke om å ha det i kjeften, for du har det kun der xP og når du blir eid av noen starter du egne kampanjer mot å få rykte til folk ned.. deriblant dine forsøk på scar :D men nok om det, this is v14 :)

v1 har vært avgjort i laaaaange tider nå, så det som skjer der er vel ikke så mye å vektlegge uansett, er det?
Sant nok kan Kenneth være en storkjefta kødd innimelom, men det tar ikke ifra ham at han er en eksepsjonell tw-spiller, som hadde banka deg 1 vs 1 99/100 ganger, gang nr 100 havnet Kenneth på fylla og forsov seg ifra noen adelstog.. Shit happens.
Så husker jeg også en kar som absolutt ikke trodde at Innocent ville ha slått deg, selvom du ikke hadde en fjern anelse om hvem som spilte der. Så du er ikke Mr Uskyldig du heller, dg44. Tilfeldigvis er jo Innocent meg, og i en 1 vs 1 så ville du nok gått på nederlag der også.
Kvalmt og arrogant av meg? Tja, mulig. Realistisk? Absolutt!
 

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8
Få som slår Tom.

OriginalOne vs Wiely
Aner ikke hvem Wiely er..

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Bananmannen er en tøffing.

Legenden vs Bjorni499
Ekke noe stor fan av Legenden, men dem er da ikke så ille i dette spillet.

Bohic vs RaM77
Patrick er en tøff nøtt å bryne seg på. Og en skikkelig teamplayer.

SambaUlf vs bongosteen
Bongo har vært bedre på v14 enn SambaUlf.

FylleSamen vs Melisandre
Ganske lett match, vil jeg anta.

Lemmy vs Hakkespetten
Kenneth er enkelt og greit bedre. Har fått hørt rykter om tog-kvaliteten til Lemmy. En full baby kunne ha snipet dem, om det var tropper til å gjøre det.

Tvutt vs Happy-Hippo
Min konto, som Magnus og Johan styrer godt. Ville nok tatt denne de to ;)

hvalen vs Lambnut
Dette ville blitt jevnt. To spillere med kvaliteter, men jeg vet ikke hvem som er best av dem.

NonStopelig vs Shred
Stian er en sneaky bastard. Selvom Sondre en en kvalitetsspiller, så ville Stian stukket av med denne seieren.

Gamla vs The Governator
Aner ikke.

Xian chao vs Tarahumaraen
En av de letteste kampene, vil jeg anta.

luapix vs Smekk
Smekk aka Znipp ifra starten. Måtte skifte nick, da skammen ble for stor etter å spydd ut pp, for så å bli voldtatt før første adling. Luapix må bare være bedre enn det der.

Symphonize vs ezio-auditore
Ezio var en av min favoritter i nykommer-ligaen, og tror han ville tatt denne.

White death vs Real Steel
2 gamle storheter, dem var nok bedre før. Men det ville blitt en herlig kamp! Stemmer dog blankt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
v1 har vært avgjort i laaaaange tider nå, så det som skjer der er vel ikke så mye å vektlegge uansett, er det?
Sant nok kan Kenneth være en storkjefta kødd innimelom, men det tar ikke ifra ham at han er en eksepsjonell tw-spiller, som hadde banka deg 1 vs 1 99/100 ganger, gang nr 100 havnet Kenneth på fylla og forsov seg ifra noen adelstog.. Shit happens.
Så husker jeg også en kar som absolutt ikke trodde at Innocent ville ha slått deg, selvom du ikke hadde en fjern anelse om hvem som spilte der. Så du er ikke Mr Uskyldig du heller, dg44. Tilfeldigvis er jo Innocent meg, og i en 1 vs 1 så ville du nok gått på nederlag der også.
Kvalmt og arrogant av meg? Tja, mulig. Realistisk? Absolutt!

er virkelig artig å høre når "ekspertisen" skal kommentere. Dere vet så forfærdelig lite. men lev med troen..
 

DeletedUser

Guest
v1 har vært avgjort i laaaaange tider nå, så det som skjer der er vel ikke så mye å vektlegge uansett, er det?
Sant nok kan Kenneth være en storkjefta kødd innimelom, men det tar ikke ifra ham at han er en eksepsjonell tw-spiller, som hadde banka deg 1 vs 1 99/100 ganger, gang nr 100 havnet Kenneth på fylla og forsov seg ifra noen adelstog.. Shit happens.
Så husker jeg også en kar som absolutt ikke trodde at Innocent ville ha slått deg, selvom du ikke hadde en fjern anelse om hvem som spilte der. Så du er ikke Mr Uskyldig du heller, dg44. Tilfeldigvis er jo Innocent meg, og i en 1 vs 1 så ville du nok gått på nederlag der også.
Kvalmt og arrogant av meg? Tja, mulig. Realistisk? Absolutt!

la oss se,stian er ikke den beste, men joda kan godt hen han kunne ha tatt kenneth, tw handler om både flaks og godhet, har stian en god dag som er få av kan han slå han, men dessverre finnest det nok 2-3 ganger per 50ende år :/ men kenneth,du er ein rå spiller når du gidder, og de har vi jo sett her, starta på tvutt? eller var de guttaboys og litt senere starta han spetten, ikke værst de og komme seg så fort opp er credz, men joda har sett både robert aka innocent og kenneth sin dårlige side, og da var de visst at dere ikke gadd og satse på v10, som var bs(os), men de finnest nok noen få månder dere er dårlige i løpet av åre når dere ikke har motivajsoner, men kenneth er rå spiller om han gidder, og de gjør han nå,så i dette tidspunkt slakter han de fleste :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
njaa. er nok ikke den beste i alt... bedre finnes i off... Jeg forguder Spookie samt Grimlock sine deffansive evner ig. Noe jeg har kopiert og lagd min egen style xP så man bygges opp av taktikker.. jeg er en veldig god taktikker deffansivt.. men offansivt er det mer slurv.. Jeg har alltid vært på deffansiven xP særlig etter all kv sittinga på v1.. så ble det ekstremt mye en periode :p

Men kan vel si at jeg er en av de beste på å se det gode i folk, noe jeg mener er en av de viktigste egenskapene innenfor tw og den grusomme aktiviteten min:p
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Torquemada vs aightm8
Vel ingen stor tvil her, men aightm8 er jo heller ingen lettvekter.

OriginalOne vs Wiely
Ikke mye tvil her.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Ser ut som Smith har en bedre stats her.

Legenden vs Bjorni499
Tror Legenden vinner denne lett.

Bohic vs RaM77
Tror Ram77 trekker det lengste strået her.

SambaUlf vs bongosteen
Ikke mye tvil.

FylleSamen vs Melisandre
Tror Fylle slår dem fleste her på V14.

Lemmy vs Hakkespetten
Lemmy vinner nok den her.

Tvutt vs Happy-Hippo
Happy-Hippo er nok litt for sterk her...

hvalen vs Lambnut
Har troen på meg selv, også hatt en god læremester i fylle. Går stort sett i barbar hos hvalen.

NonStopelig vs Shred
Tror Nonstopelig tar denne ganske greit.

Gamla vs The Governator
Governator vinner denne lett.

Xian chao vs Tarahumaraen
Tara vinner denne.

luapix vs Smekk
Tror luapix er mere erfaren og vil vinne denne.

Symphonize vs ezio-auditore
ezio har bevist han er en av topp 3 på denne verdenen og vil klart vinne denne.

White death vs Real Steel
Tror Real Steel vil trekke det korteste strået her, men jevnt.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Torquemada vs aightm8 - Ikke lætt å si. Teame på aightm8 e rimeli sterk, samt Torque gjør en go jobb aleina?

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut :warrior:

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death
vs Real Steel
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så mye pisspreik om meg. Hvem sin fakekinto er "Mike Will Made It" da? Når jeg ser hvordan ting er formulert så ringer det en bjelle, uten at jeg skal si navn.

Bare sånn kort fortalt om LuriFAXXX - jeg og Robert spilte dual fra start, der jeg hadde en 1 1/2 ukers pause en gang opp gjennom oppstarten. Etter det spilte vi sammen til Robert ga seg, og da drog jeg skuta i en lang periode (husker ikke hvor lenge, men lenge nok). Ikke at det var så vanskelig, motstanderene var ikke akkurat noe å skryte av (Myh/Sau/Are/Sondrekul(lol)/Spekter/Helga/Villa/Munch og en haug av andre random "store" navn). AREA var bygd opp sånn at ingen ville ta KV. KV var styggedom. Så når jeg måtte på tur til London med skolen, ga jeg bort kontoen til en kar som het Doyers. Jeg ga den bort 4-5 dager før jeg reiste, og da var det faktisk 0 ink på kontoen. Hva han gjorde med den i ettertid er meg uvisst, men det er jo tydelig at han ikke klarte og tilpasse seg spillestilen til meg og Robert. Bare sånn at det også er sagt, så var vi den fra AREA som hadde adlet flest fiendebyer når vi sluttet, holdt høy rank og en usedvanelig god OD ifh det.

vel Kenneth.. er veldig synd at du ikke fikk med deg hva jeg gjorde på v1 :p og du burde ikke snakke om å ha det i kjeften, for du har det kun der xP og når du blir eid av noen starter du egne kampanjer mot å få rykte til folk ned.. deriblant dine forsøk på scar men nok om det, this is v14

Jeg har fått med meg at du tapte, noe mer er ikke relevant for meg. Eid av noen? Kampanjer for rykte? Årsaken til hvorfor jeg kontinuerlig ga Scarborough rødt rykte på V1 forumet, er fordi han hadde sparket dritt på stammen min i over flere mnd/år, men så endte han opp med og bli med der selv. Det var og er direkte stygt om man ser over de eldre postene, så jo, de poengene har han fortjent, og jeg angrer ikke ett sekund.

Jeg tror nok også at Robert vet mye mer om meg, enn hva du gjør. Robert har spilt med meg i...hvor mange år? Både som lagspiller i form av medlem i samme stamme, og dual på flere verdner. Da er det jaggu meg artig at en liten unge som deg kommer på banen og sier at du vet bedre hva slags kvaliteter jeg har. Det er rett og slett latterlig og direkte lavmålt av deg, Dg44. Godt at det kommer på forumet, så får også de andre spillerene i stammen(e) se hvilken bedreviter du er.

Beklager for en litt lang post, men jeg ville bare besvare påstander fra de umodne herrene på sine høye hester her.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Torquemada vs aightm8 - V14's beste spiller

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten - Lett

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred - veldig vanskelig

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp