FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Ganske impressive right? :)

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: Battle

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,284
Side 2: 13
Forskjell: 1,271

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,610,181
Side 2: 125,846
Forskjell: 12,484,335

chart
 

DeletedUser

Guest
Ganske impressive right? :)

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: Battle

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,284
Side 2: 13
Forskjell: 1,271

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,610,181
Side 2: 125,846
Forskjell: 12,484,335

chart



Det der er bare tragisk. Blir lei meg. Dette er hva jeg måtte jobbe med og slåss med.
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
folk har jo teknisk sett sluttet, og logger bare inn for og holde kontoen grønn til den er borte :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mye lettere for mindre kontoer nå :) du ser selv tkdark2, megselv og slikt har økt noe sykt, før hadde vi ikke nok tropper.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er jo artig å adle som fy og se cluster utvide :) er det jeg liker best med TW :p haters gonna hate
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bryr meg stort lite om hva du mener Sondre :) Takk for komplimanget, gjør nu mere en deg da.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
mulig Olve gjør det da Sondre:) men man finner faktisk ikke mange som er dårligere enn deg på tw:) eneste som holder deg i livet på tw, er at du klarer å lure folk som ikke vet bedre til å joine en utbryterstamme for så å gjemme deg bak den ;)
 

DeletedUser

Guest
fakta er at de som stemte for 100% dominanse, er blant de som er minst aktive nå.. og at jeg håper resten av Battle går grå snart.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Haha positiv du er :) Skala dle 600 byer med Spirous og 200 med rustern94, hvis du blir så lei ta kv for kontoene med lite aktivitet og masse am.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
fakta er at de som stemte for 100% dominanse, er blant de som er minst aktive nå.. og at jeg håper resten av Battle går grå snart.

Oh the irony! Typisk at det blir slik, men forhåpentligvis logger ikke folk inn lenger, jeg har ikke logget inn på flere uker, men Andy hadde vist gjort det dagen før den ble grå så da tar det tid! Sikkert flere som sjekker innom i ny og ne også.

Men kan jo muligens være mulig og snakke med support om det? De fleste kan jo se utifra TW stats at det er 0 tegn på motstand igjen..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Rubber og kanari skal bort. Basta bom! Battle faller fort, andy har bare litt byer igjen.
 
Topp