Ryktebørsen

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at CompHour forsvinner raskt.
Bekreftes igjen..KJIPERN DET GITT!

Bekreftes

6407705
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Lite rykter om dagen... Ryktes at folk er blitt for ærlige og ikke lenger farer med rykter lengre
 

DeletedUser

Guest
Lite rykter om dagen... Ryktes at folk er blitt for ærlige og ikke lenger farer med rykter lengre

Du sier noe. ryktene tilsier også at v16 er den kjipeste verdenen ever.

edit: det som er skrevet her på forumet den siste timen er omtrent like spennende som resten som har blitt skrevet her, tilsammen :p
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Eneste som skal til er litt munnhuggeri her på forumet og litt action ingame så er vi igang :) - ryktes at det kommer til å skje også. Trenger bare en som er litt uforsiktig med sine utbasuneringer så er vi igang!
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ryktes at CompHour manglr fallskjerm og derfor faller litt for fort.. Ryktene sier lite om at han fremdeles er der eller om han har gitt opp
car-in-free-fall.jpg
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det har vært en blodig dag på slagmarken i dag, hvor veldig mange nukes har blitt straffet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Eneste som skal til er litt munnhuggeri her på forumet og litt action ingame så er vi igang :) - ryktes at det kommer til å skje også. Trenger bare en som er litt uforsiktig med sine utbasuneringer så er vi igang!

Skal jeg starte noe? :3
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at balle klorin og jeg kommer til å gå inn for å vinne. Ryktes at det kommer til å gå med all balle klorin sin erfaring!

(vi er duals! (clapping)
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ikke etter min kjennskap? Spiller med den orginale som fikk kontoen opp i 32 mill på v1.
 
Topp