Topp 20 spillere

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Men det Agent sier, er at JvS sitt sidevalg er det som avgjorde verden 15, noe som ikke nødvendigvis er riktig. Ja, det hadde en stor effekt på verden 15, og våre sjanser for å vinne har blitt mye høyere, men det var ikke nødvendigvis det som avgjorde v15. Det jeg mener er at en av de største grunnene til at Teemo nå leder verdenen, er fordi RV klarte å motivere Teemos spillere til å være mer aktive, og bidra mer. Dette hadde en effekt på aksjonen, som hadde sin effekt på DONslask + Corsix + Fade + Major Zod osv., som igjen hadde sin effekt på JvS sitt sidevalg.

Dette er min mening, som jeg mener har mer å si ettersom jeg faktisk er i Teemo, og vet hvordan RV jobber. Så vidt jeg vet er det bare spillere fra dFekt som kommenterer her.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Men det Agent sier, er at JvS sitt sidevalg er det som avgjorde verden 15, noe som ikke nødvendigvis er riktig. Ja, det hadde en stor effekt på verden 15, og våre sjanser for å vinne har blitt mye høyere, men det var ikke nødvendigvis det som avgjorde v15. Det jeg mener er at en av de største grunnene til at Teemo nå leder verdenen, er fordi RV klarte å motivere Teemos spillere til å være mer aktive, og bidra mer. Dette hadde en effekt på aksjonen, som hadde sin effekt på DONslask + Corsix + Fade + Major Zod osv., som igjen hadde sin effekt på JvS sitt sidevalg.

Dette er min mening, som jeg mener har mer å si ettersom jeg faktisk er i Teemo, og vet hvordan RV jobber. Så vidt jeg vet er det bare spillere fra dFekt som kommenterer her.


a) MZ var gul før dere startet på han
b) Motiverte Teemo spillere hadde fortsatt tapt byer til en Aktiv DON og JvS samt resten av Dfekt
c) RV hadde ikke eksistert uten Teemo, da alt han har prestert til nå(sånn ca) er å adle Teemo.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Men det Agent sier, er at JvS sitt sidevalg er det som avgjorde verden 15, noe som ikke nødvendigvis er riktig. Ja, det hadde en stor effekt på verden 15, og våre sjanser for å vinne har blitt mye høyere, men det var ikke nødvendigvis det som avgjorde v15. Det jeg mener er at en av de største grunnene til at Teemo nå leder verdenen, er fordi RV klarte å motivere Teemos spillere til å være mer aktive, og bidra mer. Dette hadde en effekt på aksjonen, som hadde sin effekt på DONslask + Corsix + Fade + Major Zod osv., som igjen hadde sin effekt på JvS sitt sidevalg.

Dette er min mening, som jeg mener har mer å si ettersom jeg faktisk er i Teemo, og vet hvordan RV jobber. Så vidt jeg vet er det bare spillere fra dFekt som kommenterer her.

Så siden du er i Teemo så skal du få favorisere hele stammen din å si at det er dere som er grunnen til at Corsix slutter, men ingen Dayz, ingen BF4 har grunnen til det valget han tar? Ganske tragisk. DON har heller ikke gjort en dritt siden sin 90'nde by, og sitter nok og gamer DayZ (fantastisk spill btw) sammen med Corsix (Terrien heretter). Vurderer å gjøre det samme mtp hvor mange hjerneløse sjeler det finnes i Teemo (spesielt Kileren10).
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
a) da tenker jeg at resten av de jeg nevnte gjelder?
b) Tror det isåfall hadde blitt jevnt, men som jeg sier var motiverte Teemo spillere nok til å beseire DONslask og få JvS på vår side.
c) Denne diskusjonen du bygger opp til nå kan du heller ta i faktabørsen. Orker ikke en til av denne :p
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Så siden du er i Teemo så skal du få favorisere hele stammen din å si at det er dere som er grunnen til at Corsix slutter, men ingen Dayz, ingen BF4 har grunnen til det valget han tar? Ganske tragisk. DON har heller ikke gjort en dritt siden sin 90'nde by, og sitter nok og gamer DayZ (fantastisk spill btw) sammen med Corsix (Terrien heretter). Vurderer å gjøre det samme mtp hvor mange hjerneløse sjeler det finnes i Teemo (spesielt Kileren10).

Sier ikke at jeg favoriserer hele stammen, bare at det hadde sin effekt. Dersom vi ikke hadde gjennomført aksjonen hadde sannsynligvis DON logget på innimellom, i motsetning til hva han gjør nå. Jeg vet også at Corsix valgte å slutte pga han visste at JvS kom til å ta vår side. Som sagt hundrevis av ganger, kommer alt tilbake til RV ;)

Bare å slutte. Gjør jobben mye lettere for oss :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Sier ikke at jeg favoriserer hele stammen, bare at det hadde sin effekt. Dersom vi ikke hadde gjennomført aksjonen hadde sannsynligvis DON logget på innimellom, i motsetning til hva han gjør nå. Jeg vet også at Corsix valgte å slutte pga han visste at JvS kom til å ta vår side. Som sagt hundrevis av ganger, kommer alt tilbake til RV ;)

Bare å slutte. Gjør jobben mye lettere for oss :p

Siden du sier DON ikke logger inn, hvorfor leser han da PM's?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
1. Sir Jato von Sauelort - Teemo
Her sitter Jørn, Joakim og Kristin. Tre uhyggelig gode spillere, som får til hva de bestemmer seg for. Og akkurat nå virker det som om de har bestemt seg for å vinne v15 :p Jaja, gøyale spillere dette, som det også er enkelt å slå av en prat med! De har nå nådd 1 mill poeng *klapp, klapp* samtidig som de knabber alle "dagens raner" medaljer. Det blir ingenting igjen til oss andre... :crybaby:
Vil du vite hvem som har de to siste ranerne, og rekorden for høyeste raner? JEG OG SINDRE!!! SKAM DEG!.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Men han gjør tydeligvis ingenting annet enn det, ettersom vi ikke merker noe som helst til han ellers.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
15. Lillazyster - Teemo
En god og fornuftig spiller her, som har fått adlet mye av Fade i det siste. Som sagt, kaller det oppe i k44 for interadlinger, men likevel er det godt gjort!

Du kaller det internadling, smart. Har dere sendt ticket fra kontoen som blir innadlet og stoppet tropppeprod på kontoen, eller skal jeg rapportere dere til support for sikkerhets skyld?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
a) da tenker jeg at resten av de jeg nevnte gjelder?

Jeg vet ikke situasjonen på De andre psillerene, men: MZ var gul, Corsix sluttet egentlig lenge før dere startet på DON, samme gjelder DOn, de var bare innom inimmelom og byge tropper/byer.

b) Tror det isåfall hadde blitt jevnt, men som jeg sier var motiverte Teemo spillere nok til å beseire DONslask og få JvS på vår side.

Hvem ledet Statsene helt til DON slutta? Dfekt. Dere orøvde både en to og tre ganger å adle DON, med nærmest 0 effekt, så det og si at det hadde blitt jevnt om DON hadde fortsatt(og JvS hadde gått til Dfekt)må du lengre ut på landet med.

c) Denne diskusjonen du bygger opp til nå kan du heller ta i faktabørsen. Orker ikke en til av denne :p

Yes sir!

Going Bold
 
Sist redigert:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Du kaller det internadling, smart. Har dere sendt ticket fra kontoen som blir innadlet og stoppet tropppeprod på kontoen, eller skal jeg rapportere dere til support for sikkerhets skyld?

Merk ordet "kaller". Altså at det virker som interadlinger, fordi det ikke er mye til motstand der oppe.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Jeg føler at jeg ikke kommer noen som helst vei med denne diskusjonen, men det var hyggelig å diskutere med dere her. Kanskje en annen gang også, hvor jeg kjeder meg på en søndagskveld?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Du gir deg fordi du har tapt. Du er bare en av mange rank fanboys, og i dette tilfelle er du RV sin fanboy. Ingenting kommer tilbake på han, og hans arbeid, som forøvrig har vært ganske bra.

Don hadde så og si gitt seg før dere begynte, gratz med å ta en halvveis innaktiv slask.

Corsix også, han var for opptatt med andre spill.

Major Zod hadde gul prikk, men dere er jo vandt til å få gratis byer :)

Og det faktum at JvS valgte deres side lå i kortene. De var i stammen deres før de gikk solo. But still, de var alltid nøkkelen. RV var aldri nøkkelen, og det vet du innerst inne, du er bare for blind til å se det.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Du gir deg fordi du har tapt. Du er bare en av mange rank fanboys, og i dette tilfelle er du RV sin fanboy. Ingenting kommer tilbake på han, og hans arbeid, som forøvrig har vært ganske bra.

Don hadde så og si gitt seg før dere begynte, gratz med å ta en halvveis innaktiv slask.

Corsix også, han var for opptatt med andre spill.

Major Zod hadde gul prikk, men dere er jo vandt til å få gratis byer :)

Og det faktum at JvS valgte deres side lå i kortene. De var i stammen deres før de gikk solo. But still, de var alltid nøkkelen. RV var aldri nøkkelen, og det vet du innerst inne, du er bare for blind til å se det.

Ser ikke ut til at jeg ga opp allikavel...

Jeg er ikke på noen som helst måte RV sin fanboy, men jeg beundrer hans arbeid i Teemo. Som sagt tidligere, er han en av grunnene til at Teemo er på rett kjøl igjen.

DONslask hadde nok gitt opp ja, men likevel var han på og sendte nukes, og stacket noen byer osv. Når det kommer til "gratz" kommentaren din, vil jeg linke den til et eksempel. Da aksjonen hadde begynt, og DONslask var klar til å gi opp, sende han alle nukes/ semi-nukes mot EN av våre byer, i håp om å readle byen han hadde mistet. Den byen ble stacket til det grusomme, og ikke engang 18 nukes var nok til å tre gjennom. Stackingen skjedde i løpet av timer, noe som viser noe om motivasjonen og evnen til å bidra som blant annet RV har bygd opp. Dette er et av fler eksempler på hvordan RV har hatt en stor effekt på Teemo. "Ingenting kommer tilbake på han"? Vel, mener hvertfall at noe kommer tilbake på han, selv om det ikke er alt som har hendt i v15 sin historie.

Selvfølgelig skal resten av stammen ha creds for den byen, hvor mange spillere ble med på stackingen av byen.

Corsix hadde tenkt å gi seg en god stund, men da han begynte å merke prsset vårt, var det vel hans tidspunkt.

Synes det vriker litt rart at han allerede hadde gul prikk, når vi fikk nukes tilbake på oss? Jeg begynner å tvile på dine kilder?

Jeg tror ikke RV var alt som avgjorde saken, nei. Men han var en del i det, der han bidro på alle måter mulig for å hjelpe Teemo på rett kjøl igjen. Det var også han som holdt en viss kontakt med JvS mens de var nøytrale, og overbeviste de til å komme over. Det jeg sier, er at RV var en sånn person som startet ringvirkningen oppover. Altså, noe positivt skjer, det bringer med seg noe annet, osv..

Vil også bringe fram at dFekt nå kunne trengt en person som RV, som kunne snudd ting rundt, og endret synspunket til spillere så de blir motiverte nok til å begynne denne positive ringvirkningen.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Synes det vriker litt rart at han allerede hadde gul prikk, når vi fikk nukes tilbake på oss? Jeg begynner å tvile på dine kilder?
Og jeg begynner å tru du snakker ut av det blå. Vi var baron i dFekt, så vil si jeg vet det hakket bedre enn deg.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Takker og bukker for at du snakker så pent om meg her, Kileren! Men her har du nok overvurdert min betydning for Teemo en smule.
Som tidligere nevnt er det svært mange i Teemo som har minst like mye av æren for at vi klarte å snu den negative trenden, ikke minst du! Både den gamle ledelsen, og alle de nye har gjort en formidabel innsats, og samtlige medlemmer i stammen har stått på som helter.

Kritikken av undertegnede om innadling gidder jeg ikke kommentere ytterligere enn å vise til hva som skjer når en stamme ikke sørger for å beholde stammens byer når medlemmer blir innaktive. Når Dfekt velger å adle gråbyer fremfor å sikre seg stammens ferdigbygde byer, så sier det seg selv hvor smart dette er.

Major Zod gjorde motstand en stund etter at vi satt igang aksjonen, det samme gjelder Don og Fade (og sikkert flere).
Fade var faktisk pålogget så sent som igår, uten at vi merket mye til det på slagmarken.
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kileren10 skrev:
Det var også han som holdt en viss kontakt med JvS mens de var nøytrale, og overbeviste de til å komme over.
Rolig med påstandene, kompis :p

Vil ellers bare vise til mitt tidligere innlegg angående innadling og sånt, som jeg skrev en god stund før denne diskusjonen startet:
Jato Link skrev:
agentsicer47 skrev:
Fakta er at Reiseverket kun klarer å innadle.
Det er vel ikke noe nytt... Hver eneste verden jeg har spilt hvor også RV har spilt har han endt opp som leder i en av de største stammene på verdenen. Og misforstå meg rett her - Reisverket er en særdeles god leder. Han er smart og formulerer seg godt. Men likevel; han er en enda bedre spiller. Til syvende og sist leder Reisverket stammer på den måten som er best for ham selv, og dette kommer i all hovedsak til syne gjennom internadlinger. Når RV er i en lederposisjon får han nemlig litt bedre tid enn alle andre til å sikre seg sin andel av innadlingsbyene. Noen ganger sikrer han seg byene før de andre får sjansen, andre ganger får de andre aldri vite noe før kontoen er ferdig internadlet. Og noen ganger er han bare tilfeldigvis ninjarask med å claime i det tråden kommer opp på forumet. Sluttresultatet er uansett det samme: Reisverket får byene.

Men kanskje er det greit? Kanskje er det en pris Teemo er villig til å betale for å endelig ha fått en aktiv leder med futt i? Fordi Teemo ser udiskutabelt ut som en bedre stamme etter at Reisverket kom seg inn i ledelsen.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
I fare for å gå inn i en diskusjon med stammefrender vil jeg understreke at jeg kun har innadlet byer eierne har bedt meg om å ta. De aller fleste er fra to spillere som skulle inn på min konto. En av disse har sluttet.
Og JL har innadlet flere byer enn undertegnede.
 
Topp