Ryktebørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Han avkreftet at det som skjedde med deg var uflaks, siden det er udyktighet. (wasntme) :awesome:

a) Jeg kallte det aldri uflaks

b) Jeg tror ikke man kan si noe om Hvor dyktig noen er utifra hvor mange spikes han går på (happy) Jeg kan ikke forutse hvilke byer som blir spiket, og det kan ingen andre heller. Dermed er det vel bare kjipt at det er så mange som velger å spike der hvor jeg farmer ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
My bad, my bad. Siterte feil innlegg. Dere får ha meg unskyldt om det skapte for mye forvirring!
 

DeletedUser

Guest
Hvordan dere mener jeg kan gi info fra ett forum som var skjult for meg, er ett stort mysterium.

01342639b9fceaab84e2837a97ba6a55.png
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ryktes at 90% av folka på forum ikke skjønner hva det er snakk om...
Info please! (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at de fleste setter pris på at dere tar herre i privat og ikke offentlig :)
 

DeletedUser

Guest
@Anonymous. - men husk at den beste måten for å komme gjennom er på offentlig forum.

@Contra - hmm veldig interesant.. jeg visste faktisk ingenting om hva som ble skrevet.. Jeg forhørte meg kun om hvem som satt på Odd sin konto, da jeg fikk vite det var Stian så var jeg ikke overasket. Veldig frekt og dårlig opplegg, fikk ingen gode grunner til avslag og heller ikke vite hvor mange som evt så nei og hvor mange som ja.. og da gjettet jeg helt vilt at det kan være fordi det ikke var satt opp noen post på forum ang min søknad. noe som stemte. Så at Slumpi ble kicket skjønner jeg INGENTING av.

@Mofomaster: Tror ikke du bør si så mye om ord og hvor de går, kan sikkert ramse opp en del ting fra andre verdner, der du har gjort svært dårlige valg og latt ordene gå i øst og vest. så du kan egentlig bare trekke deg forsiktig unna ;)

At jeg blander verdner er rett og slett pga at du skal tenke deg godt om før du pøser rundt om hvem som har skyld eller ei.
 

DeletedUser

Guest
@Contra - hmm veldig interesant.. jeg visste faktisk ingenting om hva som ble skrevet.. Jeg forhørte meg kun om hvem som satt på Odd sin konto, da jeg fikk vite det var Stian så var jeg ikke overasket. Veldig frekt og dårlig opplegg, fikk ingen gode grunner til avslag og heller ikke vite hvor mange som evt så nei og hvor mange som ja.. og da gjettet jeg helt vilt at det kan være fordi det ikke var satt opp noen post på forum ang min søknad. noe som stemte. Så at Slumpi ble kicket skjønner jeg INGENTING av.
Det er feil at det ikke ble satt opp noen forumpost om din søknad. Det kan jeg bevise (spoiler).

234ea9d0062f0d9f2d198da8d9122002.png

Slumpi skrev:
Dere får det til å virke som jeg har kopiert hele chatten til alle fiendestammer på v17.
Følgende burde ikke vært på ryktebørsen, men heller fakta.
Har nå suttet å lest igjennom chatten til han jeg skrev med i går kveld (søkeren), og det eneste jeg har skrevet fra stammechatten var at Stian var kv for Odd. Dette pga søkeren lurte på hvorfor ikke Odd svarte på meldingene.
For å gjøre det helt klart, så var denne søkeren en fyr jeg har spilt leeenge med, og en jeg har snakket med på skype nesten hver eneste dag det siste året. Jeg følte det som normalt å svare på spørsmålet jeg fikk, og kan ikke se at dette blir sett på som spionering og sabbotasje.

Det var helt klart ikke meningen å få det til å virke som du har kopiert det til fienden på v17. Det at du bare ga denne ene opplysningen videre gjorde oss mistenksomme mot deg. Vi ønsker ikke å være mistenksomme til noen av medlemmene i vår stamme, og derfor så vi oss nødt til å avskjedige deg. Vi gjorde det også klart i en skype-melding til deg at vi bare mistenker deg for spionasje. I den samme meldingen gjorde vi det også klart at hvis du føler du har noe å bidra med i stammen, og at du virkelig ikke drev med spionasje, kunne du sette sammen en søknad til stammen vår igjen, uten at vi ville avslå blankt pga. tidligere hendelser. Better to be safe than sorry.

Som et tillegg hevder du at du ikke kunne se forumet fra din konto, men du kunne fint se det fra kontoer du var kv for. Vi konkluderer ikke med at du drev spionasje, men som sagt er dette med på å gi oss mistanker.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
ærligtalt,har en tysk fotball spiller tatt turen innom tw :D?
haha,ja da skjønner jeg jo hvorfor han blir kicka om Marco Reus er i stammen!
men trodde ikke han kunne norsk jeg så stakkars Benjamin som blir erstattet av en som utgir seg for og være marco reus :(

bra spilt sist kamp :)§
 

DeletedUser

Guest
@Anonymous. - men husk at den beste måten for å komme gjennom er på offentlig forum.

@Contra - hmm veldig interesant.. jeg visste faktisk ingenting om hva som ble skrevet.. Jeg forhørte meg kun om hvem som satt på Odd sin konto, da jeg fikk vite det var Stian så var jeg ikke overasket. Veldig frekt og dårlig opplegg, fikk ingen gode grunner til avslag og heller ikke vite hvor mange som evt så nei og hvor mange som ja.. og da gjettet jeg helt vilt at det kan være fordi det ikke var satt opp noen post på forum ang min søknad. noe som stemte. Så at Slumpi ble kicket skjønner jeg INGENTING av.

@Mofomaster: Tror ikke du bør si så mye om ord og hvor de går, kan sikkert ramse opp en del ting fra andre verdner, der du har gjort svært dårlige valg og latt ordene gå i øst og vest. så du kan egentlig bare trekke deg forsiktig unna ;)

At jeg blander verdner er rett og slett pga at du skal tenke deg godt om før du pøser rundt om hvem som har skyld eller ei.

Litt av en historie men sry, trur itj noen bryrs sæ egentlig :) Derfor e det ber at dere tar det her i privat enn å spamm det på ryktebørsen.
 
Topp