Nok en supertabbe av innogames!

DeletedUser

Guest
Trodde de hadde lært av v11 og ekans jeg.. at det skal være mulig å multiplisere poengene sine på så kort tid. Denne funksjonen gjør vel at man kan få uendelig av ress, ikke sant?
 

samegutt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
At det går an.. Han har skaffet seg en fult oppgradert by på under en dag.. Tenker de ikke på at andre spillere som ikke har like mye penger å svi av på et spill også skal ha en sjanse? Nå har han tatt igjen ledelsen og kommer nok til å gå i fra da han fortsatt har over 20 dager tilgjengelig med denne eventen til å bruke penger...

KJIIIIIIPPT!! dårlig start på jula :(
 

DeletedUser

Guest
fytti katta må si dere brenner dere..

va fanken er de dere holder på med jeg har svidd av godt over 3k pp idag og ikke fått noe som helst Overflod II
Uvanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset!.

forbanja dritt dette gir folk lyst til og kaste inn håndklet at kun 3-4 spiller skal kunne få de og restn må sitte med 5% 5% forsvarstyrke.

woho innogames for the love her ja! sikkert på dere ikke skal sette opp at vi kan kjøpe 3k lk og sånt også da??
 

samegutt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
fytti katta må si dere brenner dere..

va fanken er de dere holder på med jeg har svidd av godt over 3k pp idag og ikke fått noe som helst Overflod II
Uvanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset!.

forbanja dritt dette gir folk lyst til og kaste inn håndklet at kun 3-4 spiller skal kunne få de og restn må sitte med 5% 5% forsvarstyrke.

woho innogames for the love her ja! sikkert på dere ikke skal sette opp at vi kan kjøpe 3k lk og sånt også da??

Ja, de kunne vel like så godt gjort det slik at man kan kjøpe tropper...
 

DeletedUser

Guest
Ja, de kunne vel like så godt gjort det slik at man kan kjøpe tropper...

når det er kun 4 spillere som kan få Overflod II
Uvanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset! ja da er de noe gale. det gir jo de en super sjanse til og stige fra restn av folka.
Bra jobba bra jobba. må si de er demotivert at det er kun 4 folk som kan få den. La oss få disse evneten restn også,for nå henger de jo så godt at fordel til vi andre at det er flaut,kanskje ikke på troppemessig, ,men en halvutbygd /en hell ut bygd by,tar de jo ikke akkurat lang tid og få opp tropper i.....

toppers temaet!
 

DeletedUser

Guest
1 måned med dette dritet, verdenen er mildt sagt ødelagt. Kom gjerne med ny HP så fort som mulig! ;)
 

samegutt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
når det er kun 4 spillere som kan få Overflod II
Uvanlig
Eier:0
toppers temaet!

Ja... Har faktisk fått den jeg da :p
Men må nesten bygge opp varehuset for at det skal bli noen vits i å bruke den. Og når jeg ikke har pp å bruke til å nedgradere kostnadene og tidsbruken så tar det sin tid :/
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Wow, når er jeg faktisk glad jeg ikke spiller på v17 lengre

Kom med ny HP så kjapt som mulig please!
 

DeletedUser

Guest
jeg mener at vi burde boikotte v17 om dette skal bli sånt at det er ett par som kommer til og stige så mye som dette.

herlig jobba :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg er sjokkert og møkk irritert over dette latterlige stuntet.
Helt horribelt at det går an å ødelegge spillergleden på denne måten.
Hva med alle våre nye unge spillere som ikke er like pengesterke som noen av oss andre.
Blir ikke mye rekruttering av nye TW slaver når man finner på dumme ting som dette.

Dessverre skal man ikke være sosiale, lære å samarbeide, kjempe sammen,utvikle skills eller bruke hue lengre i TW.

(no)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg slutter hvertfall nå, så ønsker jeg alle lykke til med å dra kortet :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er sjokkert og møkk irritert over dette latterlige stuntet.
Helt horribelt at det går an å ødelegge spillergleden på denne måten.
Hva med alle våre nye unge spillere som ikke er like pengesterke som noen av oss andre.
Blir ikke mye rekruttering av nye TW slaver når man finner på dumme ting som dette.

Dessverre skal man ikke være sosiale, lære å samarbeide, kjempe sammen,utvikle skills eller bruke hue lengre i TW.

(no)

Nei... du skal bruke penger.

TW er blitt for alle nyrike som ikke har noen god plan for hva de skal bruke grunkene på.... Spa de inn i TW... Inno mottar alle almisser med takk
 

DeletedUser

Guest
v17 aka moneywars

Ja,jeg ble helt forskrekka da jeg så at folk hadde fått 12k på en by,trodde dere lærte etter v11 på ekanse da han adla byen 1dag etter verden begynte.

v17 var jo så lovende,mange stammer,mange folk,men ja jeg tror dette satte spikeren i hjulet og lufta kommer nok ikke inn igjen om dere ikke fjerner disse eventen.

tenkt deg vi skal holde på helt til den 15.januar,tenk deg så mange unge folk som ikke har råda til disse pp-funksjone som er helt ute nå. Bra jobba,de sler litt han der 2pac med 12k har farma 100byer og kanskje 200k,mens han har vell sikkert brukt 10k pp på disse funksjone. Jeg går ikke etter noe person angrep,men sikter da på at han lå på topp 400 før disse eventen. greit om du har hadd eventer med 20% rasker troppe produksjon og sånt, men disse her :
Vanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 10% av kapasiteten til varehuset! Aktivere
Overflod II
Uvanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset!

er jo helt på jorde. de med penger vil jo rushe til de har fått kjøp disse der og får enda mere poeng,rekner med de neste som kommer er at v kan kjøpe oss fulle off byer og deff byer,lets go.

omdøp tribalwars til moneywars også,for dette er ikke lag spill lengre,dette er hvem som har mest penger som vinner.

husker hvor godt de var når vi kun kunne kjøpe premium funksjone FA -KA + premium konto.

morro dette da,endelig er verden der flere folk hadde starta faktisk den verden med mest folk på lenge. trodde denne her verden kunne vare lenge,men når utfallet er sånt får jeg nesten lyst til og boikotte v17 ,vi alle burde boikotto verden 17,til og med at vi kunne kjøpe oss adelsmenn var lurer en disse eventene.

så ja,få bort disse ufyselige eventen og gi alle spilleren på .no
disse to her :

Vanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 10% av kapasiteten til varehuset! Aktivere
Overflod II
Uvanlig
Eier:0 Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset!

så kanskje dere kan seile dere litt inn igjen på landet..


Men om de ikke skjer er jeg redd folk kommer til og ja gi opp vanlige verdner.

så fort dere og gjør noe!!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
@bumblebee.
Nå finnes det egentlig allerede en tråd om det samme temaet. Er ikke nødvendig å opprette flere.
Jeg slår denne tråden sammen med den andre.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ikke at jeg var veldig aktiv på v17, men kontoen der er iallefall sletta.
 
Topp