Legenden, Takker for meg!

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
God Morgen!

Dagen er endelig her, og denne beslutning tok jeg noen uker tilbake i tid. Like før TH's fall bestemte jeg meg for at innen jul skulle jeg være ferdig her. Vil derfor benytte denne anledningen til å takke for meg. Har forsåvidt hatt en herlig periode her siden første start, men vil spesielt fremheve de gode gamle dager fra starten av v14 og i tidene hvor TH var på sitt bedre. Jeg er en av de siste originale spillerne fra TH som fremdeles er i drift, og må derfor si jeg savner resten av det herlige mannskapet vi hadde omkring sommertider i et engasjert og positivt TH. Nå i høst forsvant også originale eiere bak Fyllesamen og Lambnut i RoEm som var veldig avgjørende spillere for vårt samarbeid med RoEm.

Har siden starten av v14 merket hvilke påkjenninger det krever å holde seg på topp 10, og med en generelt travel hverdag og til tider mye solo spill gjør det ikke saken stort bedre. Har daffet av siden etter sommer, og er ikke særlig imponert over egne handlinger mot fienden de siste 3 månedene.

Vi beviste ,i TH sine beste dager, at vil vi, så kan vi. Flere vellykkede aksjoner resulterte dette i, og hvordan vår vrede gikk ut over desertørene Raaaaaaaaator og Coon tror jeg satte vekk mye tvil om vårt store potensiale når vi først gikk inn for det. Vi ekspanderte lenge inn mot mot dette området hvor R-tor, Coon, Real Steel, Brian Clough og Tvutt lå. Vi bygde oss sterke clustre med gode deffansive muligheter som vi sendte opp til front fra de trygge områder lenger sør. Etterhvert fikk vi ordnet en diplomatisk avtale med 20 som ga oss sterke muligheter og holdt oss oppe lenge. Dessverre har vi ikke hatt den nødvendige kapasitet, aktivitet og ikke minst egenskaper nok til å forsvare disse store clustrene vi dannet oss. Myth har derfor sakte men sikkert tatt tilbake byer som en gang tilhørte dem. Et klassisk eksempel her er hvordan Lemmy for noen måneder tilbake siden adlet et gigantisk cluster langt oppe i front hvor Torqumada og Tvutt sperret ham inne fra Vest, mens SUP har lagt press på han fra Nord og Øst. Dette er et eksempel hvor uforsvarlig adling forårsaker typiske nedslaktninger som i det siste har foregått oss Lemmy. Min ideologi har derfor vært å adle i et stabilt tempo med type annenhver kombinasjon 1 by i front mens 1 by safe. Dette for å alltid ha nødvendige tilgjengelig tropper til å deffe opp sin egen front. Jeg har ikke heller ikke pådratt meg å adle så veldig massive fronter da jeg ikke har ville hatt den nødvendige aktiviteten til å forsvare meg mot store aksjoner. :rolleyes:

Den sterke siden har vært Myth/SUP, med Torqumada som frontkjemper og med en deffansiv enorm kraft bak frontlinjene fra SUP har dere hatt veldig gode forhold. SUP med den enorme fremgangen dem har hatt, og 2 stammer hvor spillerne virker til å ha vært både rutinerte, disiplinerte og strukturerte. Dere har vært mange flere enn det vi har vært i TH, og har et samhold som virker til å være spesielt. Vet at mange av dere har kjennskap til hverandre fra før av, og at dere har flere giganter fra forskjellige verdener på .no. Med avgjørende dyktige og gode lederskikkelser som Torquemada og Mr and Mrs Smith mener jeg mye av æren skal ligge på deres skuldre, og ikke minst alle dem av dere som har satt spesielle preg på krigen. Tarahumaraen, Nonstoppelig og etterhvert Hakkespetten skal ha mye av æren på innsatsen dere har utgjort i øst, mens i midten skal Torquemada ha mye av æren, og hans mindre hjelper Tvutt har gjort mye bra. Derimot i Vest mener jeg dere kunne gjort det bedre adlingsmessig.

Jeg velger å ikke kjempe for en sak som allerede er tapt, mange vil definere det som feigt, men dette er ikke av feighet men av derimot ren fornuftighet - da jeg ikke ønsker å tilbringe årets høydepunkt, Julen, på å noe så tidskrevende. Har egentlig det beste utgangspunktet for å gjøre enorm motstand mot dere, da jeg har fyldige byer i front og mye deffansive tropper liggende. Dessverre velger jeg å avslutte på en enkel måte. Ender min mitt opphold i EQ, stammen hvor det hele startet. Resterende nukes blir sendt mot mine største fiender og mitt siste mål på v14 er å ta en siste medalje som dagens angriper. (party) Hilser også fra min dual Mikkel (originale Burn v16) som nylig dro over til statene for et langt jule opphold.


Om ikke dere tar helomvending å går løs på hverandre vil jeg gratulere Myth, ikke minst SUP som har vært en viktig hjelpende faktor til en storartet seier! :)(party)

Takker for en fin tid og ønsker alle lykke til videre!



Mvh,
Leder for TH
Elias
Legenden
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ahh, synd du blir borte nå :( har omtrent akkurat kommet tilbake fra pause, og hadde gledet meg til å kjempe mot deg ;) har jo fått meg noen byer i nærheten av deg ja :)

Men uansett så får du ha lykke til videre og kose deg i Jula :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ahh, synd du blir borte nå :( har omtrent akkurat kommet tilbake fra pause, og hadde gledet meg til å kjempe mot deg ;) har jo fått meg noen byer i nærheten av deg ja :)

Men uansett så får du ha lykke til videre og kose deg i Jula :)

Ja ser du har samla deg et fint cluster der, men et cluster hvor alle byene er blodtstacket er en "lettere sagt en gjort" oppgave! Takk for det, og gratulerer til deg som lenge har vært kongen av SUP :razz:
 

DeletedUser

Guest
Ja ser du har samla deg et fint cluster der, men et cluster hvor alle byene er blodtstacket er en "lettere sagt en gjort" oppgave! Takk for det, og gratulerer til deg som lenge har vært kongen av SUP :razz:

Sant sant :) men ikke noe er morro hvis det blir for lett ;) Takker for det, men har gått litt ned mens jeg hadde pause, så må skjerpe meg :) For øyeblikket så er det hvalen som er kongen :)
 

mr and mrs smith

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
God Jul - Legenden

Synes du gjør noen veldig gode betrakninger og tolkninger i sluttkommentarene dine. Det er veldig riktig at om amn skal adle så må man være veldig varsom på hvor og når,

Takker for tiden på V14, og V13 for den sakens skyld. Du er en av de dyktigste spillerene. Håper vi sees en gang på samme side.

Mr.Smith
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Har vært hyggelig å spilt med deg Legenden ;) Du får kose deg i juletiden, så håper jeg at vi får spille ilag en annen gang!

NAS
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Lykke til IRl!

Rank 9
Legenden
ORH

Hørt lite om denne spilleren. Krabber langsomt oppover lista. Virker til å være en reflektert person. Kontoen ligger mest i safe, og er tuftet mest på grått denne også. Noen få fiendebyer (MyTh) og småspillere innimellom det gråe. Bra ODA i forhold til mange andre spillere, som man heller burde forventet mer fra enn Legenden - nettopp pga størrelsesforskjell på konto. Så at han evner å bite fra seg er det ingen tvil om. Pluss i margen fra meg. Deff-skills har jeg ingen formening om.


Med disse ord fra Topp 25 - Spillere, sier jeg takk for ditt nærvær. Du har fortsatt å fremstå som en reflektert person, med beina godt planta der de skal være. Skulle gjerne møtt deg i kamp, men kanskje en annen gang, på en annen verden?
Da ønsker jeg deg en God og fredelig Jul med din familie, og lykke til videre IRL :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Utviltsomt en dyktig spiller du Legenden, veldig hyggelig tone i tillegg. Ikke ofte man finner en slik type lengre, respekt! :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Og med deg går enda en av kjernespillerne til T-H/ORH. Takk for en flott tid i T-H! Du er uten tvil en dyktig leder, og var blant de som fikk sammen ryddig og back on track etter det masserek rotet ifra starten! Lykke til videre i livet, håper du blir og se på en verden senere! :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Synes du gjør noen veldig gode betrakninger og tolkninger i sluttkommentarene dine. Det er veldig riktig at om amn skal adle så må man være veldig varsom på hvor og når,

Takker for tiden på V14, og V13 for den sakens skyld. Du er en av de dyktigste spillerene. Håper vi sees en gang på samme side.

Mr.Smith

Takk for gode ord fra dere alle! V14 kommer til å bli et voldsomt savn!
Så du var innom v13 der ja.
Hadde du ambisjoner om å satse der kanskje?
Planen min var å satse der, men så kom v14 like etter jeg startet! (giggle)
 

mr and mrs smith

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk for gode ord fra dere alle! V14 kommer til å bli et voldsomt savn!
Så du var innom v13 der ja.
Hadde du ambisjoner om å satse der kanskje?
Planen min var å satse der, men så kom v14 like etter jeg startet! (giggle)

V13 var bare sånn venteverden mens jeg ventet på V14. Hadde ikke planer om og satse der. Det er rett som du sa en gang at en av brukerne på kontoen er Rottenikken. Det var meg.
Hørte at det var noen nye verdner som var startet, med litt hurtigere rek hastighet. Hadde nok startet der om jeg hadde hatt mer fritid. Men for nå blir nok V14, den siste jeg fullfører.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Flott avskjedstale, den står det respekt om. Som det ble nevnt ovenfor, din type må man lete lenge etter. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre. Var som du nevnte gode tider i sommer da vi var på vårt beste. Savner da tw var sosialt morro, fordi vi som spilte ble en vennegjeng <3 håper vi får møtes igjen ved en senere anledning. Du er en fantastisk lederskikkelse. Ha en fantastisk jul med feite middager og karamellpuddinger.

Masse Klemmer
Miss
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Lykke til videre. Var som du nevnte gode tider i sommer da vi var på vårt beste. Savner da tw var sosialt morro, fordi vi som spilte ble en vennegjeng <3 håper vi får møtes igjen ved en senere anledning. Du er en fantastisk lederskikkelse. Ha en fantastisk jul med feite middager og karamellpuddinger.

Masse Klemmer
Miss

Må putte en note inn her.....tw er stadig sosialt, vi er stadig en vennegjeng som spiller, faktisk en vennegjeng tilbake fra v2. Så det sosiale lever heldigvis videre.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Må putte en note inn her.....tw er stadig sosialt, vi er stadig en vennegjeng som spiller, faktisk en vennegjeng tilbake fra v2. Så det sosiale lever heldigvis videre.

TW er uten tvil et sosialt spill. Har møtt på flere her i v14 som jeg har spilt med tidligere, noen år tilbake, det er alltids kjekt :)
Det er også et strategispill, som gir god hjernetrim, og med all skrivingen TW er basert på lærer man seg også å formulere seg og bli generelt bedre kjent med håndtering av forum, og ikke minst lærer man seg å skrive hurtig! TW er et konge spill, men synd ikke alle faller det til smak like lett.

Tidene i sommer var himmel på jord! Savner tiden du briljerte, og savner deg Miss! Vi prates vell når v20 kommer ut..(?) (giggle) Spiste nettopp masse karamell pudding, godt gjetta :razz:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
og ikke minst lærer man seg å skrive hurtig!

Prøv denne skrivetesten! Vil se om noen slår meg. ;-)

Vil forøvrig takke for en fin tid her på V14. Litt frem og tilbake, men fikk et veldig godt inntrykk av deg på Skype. Husker blant annet én ting jeg ikke skal nevne her. ;-)

Lykke til videre! Får også håpe alle har hatt en fin juletid, som selvfølgelig fortsetter i romjula.
 
Topp