Topp25 Spillere

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det ble mer en avskjedliste, men likevel, her er den:

1 Innocent HAHA 2.024.605
Nok engang - en overkjøring av Robert(og croatoan?). Tviler sterkt på at dere ikke haler seieren i land som på v12. Det er en ære å kjenne deg Robert - håper jeg 1 dag klarer å slå deg på en verden :D Lykke til videre!

2 ArmoredPony HAHA 1.044.509
Gratulerer med 1 mill! Imponerende! Vet ikke mye om deg - men du har spilt imponerende. Elsker også bynavnene dine <3
Lykke til deg også - jeg tviler ikke på at du klarer topp 3 til slutt!

3 Marit Bjørgen HAHA 855.122
Selv om du ble utsatt for et lite press fra "gamle" InVi, men sto imot bra. Nå har du vokst som en gud - og kommet opp på en imponerendes 3 plass. Gratulerer! :D

4 Spoonman HAHA 757.689
Hører at det er en drivanes kar her, en som virkelig kan sine saker. Jeg var heldig og slapp sammenstøt med deg - men jeg håper på at en gang i framtiden får vi tatt en fight ;) Blir spennede å se om du klarer en topp 3 plassering til slutt! Nå har jeg fått vite at Heine og sitter her(visste egentlig det tror jeg, men må ha glemt det). En god spiller det også - men jeg må få kalle deg en foræder. Gi meg negativt rykte, nonetheless its a fact. Det betyr ikke at jeg har mistet all respekt for deg.

5 Bohic HAHA 724.079
Vet ikke mye om deg - det eneste jeg vet er at du har sans for humor - profilbildet ditt og "navnet" (rofl)
Er tett i toppen her - så sier det samme til deg som Spoonman - kanskje du klarer en topp 3 til slutt(det som liksom er mest presisjefullt ;))

6 Bulls HAHA 680.826
Sjettemann fra HAHA på lista - nok engang - overkjøring. Vet ikke mye om deg - men som alle andre HAHA spillere - du imponerer. Keep on fighting ;)

7 RUAB J.F.F 607.473
Jo her kan vi skrive MYE. En skikkelig hardtjobbende, erfaren og god spiller. Kjent for å bruke et år på å svare på meldingene sine og for å svare i gåter :p hadde utrolig respekt for deg, men nå er jeg ikke så sikker. Ingen tvil om at du er en god leder, og arbeidet ditt med JFF er strålende for TW.no. MEN akkurat som meg - er du litt for sta til tider. Jeg sier ikke at du ikke hadde grunn til å ta den avgjørelsen du tok, men du kunne fått så mye mer ut av vår pressede situasjon. DU kunne fått 14 krigsk*te barbarer under deg, som hadde tilbedt deg, men nei du lot tidligere hendelser stå i veien for det. Det var synd - fordi det var dette som gjorde at jeg ikke lenger spiller på v16. Lykke til videre - men jeg tror dessverre ikke JFF har noen kjangs mot HAHA sånn det ligger ann nå, selv om jeg veit dere vil holde ut lenge pga. deres enorme lager av deff. Egentlig perfekt for HAHA at dere er så gode deffansivt, for hvor ellers skulle de få all ODAen fra? :D

8 Regardless FA 601.202
OleKringen som sitter her nå - en av de få InVi spillerne som vil kjempe til siste slutt(beundrer til pågangsmot!). Tviler ikke på dine ferdigheter - og som jeg har snakket med deg om - håper vi får spilt sammen ved en senere annledning. Lykke til videre! Du vet hvor du har meg ;)

9 magic14 DEMONS 471.612
Første DEMONS spiller på lista- nicket virker veldig kjent - åja det var du som gjorde det så bra på v2! Kan ikke si du har imponert likemye her, men det betyr ikke at du ikke har gjort det bra. Selv om du har adlet mye bb- så mener jeg at det egentlig er ganske nødvending på en kirkeverden som dette- hvor skal man ellers få deff byer fra? Lykke til videre til deg også - men jeg tror dessverre dere kommer til kort mot HAHA.

10 Golden Resurrection 464.077
Kul fyr dette, som føyk opp rankings når jeg tok han inn. Ble litt stille fra din side etterhvert, men du har vært en god stammefrend. God luck mate ;) Kjemp til siste mann faller :)

11 Zimpley 463.396
En av mine beste venner her på tw- runar satt på denne kontoen på starten. Jeg ble veldig trist når han slutta, men desto glad da vi fikk Boms inn(Donau her på forum). Du er virkelig en kjernekar! Flott spiller, flott kar, god venn! Vi har jo mekka en "premade" til v18 allerede så gleder meg :D Det var synd det ikke gikk som vi ville her, men du gjorde alt for å få igang en deal og det takker jeg deg for!

12 Jensegubben HAHA 453.828
Wow, enda en HAHA spiller jo! Overraskende (giggle)
Vet ikke mye om deg(som vanlig), men du kjempet mot BuRn en stund(så du det, jeg skrev BuRn :O v1 reference <3) og klarte deg bra. Etter det har du egentlig bare vokst og vokst, men jeg har sett en del rapporter på forum, som jeg ikke akkurat ble imponert av. Flaks for deg sluttet Burn 2 ganger(jepp vi måtte fikse ny(e) eiere 2 ganger, rart at kontoen egentlig lever endå - takket være OleKringen og Iza <3).

13 burre FA 439.033
Selv om du var i min stamme(ER- kind of), hadde jeg ikke veldig mye kontakt med deg, men du var aktiv på forum og engasjerte deg for stammen. Synd det gikk som det gikk, men har trua på at vi kan se mye av deg på senere verdener. Good luck bro :*

14 DuckAudio J.F.F 428.306
ANTON DUCK <3 Flaksegrisen min jo! Du har vokst siden jeg tok ferie! :O En av de få JFF spillerne som har litt off å spe på med :)
Jeg har faktisk trua på deg! Dere i JFF er overraskende samkjørte(selv om jeg opplevde 8 adels på samme by av 4 forskjellige spillere(rofl) en gang - og byen var nuka ned til 4k(var ferdig utbygd) av en som sendte 2 adels med deff(rofl), men jeg fikk ihvertfall meg en god latter). Lykke til videre, fortsett samkjøret- deff messig også - så kan du og dine venner overleve en stund til ;)

15 Implicated HAHA 409.857
Min kjære eks-nabo <3 En god spiller, som jeg dessverre ikke fikk mulighet til å kjempe ordentlig 1v1 mot.. Tror det hadde blitt jevnt, men mine ferdigheter hjalp lite(eller det hjalp på starten - før jeg tok ferie) når JFF kjørte aksjoner på meg dag inn og dag ut(jeg ble dagens forsvarer på lillejulaften - det er bare slemt! :() men til tross for dette - du imponerte. God spiller, som det har vært hyggelig å prate med :) Lykke til videre, du klarer nok topp 7 til slutt(du er topp 7 av HAHA spillerne nå) 7 er et veldig fint tall btw :p. Kanskje vi snakkes på en annen verden, forhåpentligvis som stammefrender da(for my sake) :D

16 sab. DEMONS 383.106
Andre DEMONS spiller på lista. Vet ikke mye om deg - men du har gjort det helt greit til nå. Du har overlevd, men ikke på en imponerendes måte - du har stått for internadling og bb adling - og overlevd pga. det. Men vent nå her - det har jo faktisk jeg også :blush:(angel). Sjølvkritikk er alltids bra :D Men uansett om jeg sto for mye internadling og bb adling - så hadde jeg 10x så mye ODA som deg - så det er ikke akkurat imponernedes fra din side. Ikke mye ODD heller visst. Du har ikke engang giddi å rename alle bb byene du har tatt - må jo skrolle ned på sida for å se noen andre bynavn enn barbalandsby og bonuslandsby.

17 king91 J.F.F 380.857
Sammen med DuckAudio + Valhall er du en del av den lille "angrepsrekka" til JFF. Nonetheless- bra jobba. Selv om du hadde mange slappe tog og åpenbare fakes/nukes hadde dere nok ressurser(da snakker jeg ikke jern, leire og tre- snakker nukes og adels :p) til å ta meg ned. Lykke til videre - les hva jeg skrev til Duck- du kan overleve lenge ;)

18 Vallhall J.F.F 374.434
Se King91 og DuckAudio. Kult navn btw - minner meg om Viking(shit enda en v1 reference)

19 Burn FA 372.464
Jeg hater og elsker denen kontoen. Orginale eieren var helt RÅ- ihvertfall til å farme. Veldig lei meg da hun sluttet(Maidy het hun- eller var det han - faen husker ikke jeg - tror det var hun (sry)) Dessverre sluttet du, og vi måtte finne ny eier. Fant Terje fra king hårek the wise (v13), men så kom v17 og han sluttet på Burn. NOK ENGANG måtte vi finne ny(e) eiere. Som sagt - OleKringen kom inn og redda kontoen - men han gikk over til regardless - siden den kontoen også trengte en ny bruker (ja jeg veit- InVi var stammen der alle slutta). Heldigvis kom nok en saviour inn - Izabelle <3, men det hjelper lite sånn som situasjonen er nå. Men Izabelle gir ikke opp så folkens- ikke tro dere får byene gratis! (Det har vært enda flere brukere her, men jeg husker ikke alle som gikk inn og ut av denne kontoen.)
Nonetheless- imponerende ODD!

20 Jentamii 363.302
Artig kar på denne. Ja det er en kar som kaller seg jentamii- må virkelig være forelsket han her - for merkeligere navn har jeg ikke sett.. eller jo kanskje - SheepHappens er jo ganske morsomt det også :p. Ble ikke så veldig godt kjent med deg, du lå på andre siden av verdenen - ganske safe faktisk.Likevel fikk jeg et godt inntrykk av deg og ønsker deg lykke til videre på tw.We`ll meet again ^^

21 Blackout5000 HAHA 334.398
ENDA en HAHA spiller :O
Fint og tett cluster(mohaha ripoff) og du har holdt deg stabilt. Tror du kommer til å klare å holde deg oppe hvis motivasjonen holder, og hvis du holder deg unna blackouts.. kjekt å ikke våkne en dag og ikke huske at du endre pw xD.

22 Elina K|M|H 333.096 41
Første spiller fra K|M|H på lista. Gratulerer! Har også 1 mill ODA som ikke er så ille. Til og med 1 dagens angriper(jeg elsker medaljer - jeg spiller kun for dem x) Det som er litt ille er at du står for 40% av all ODAen stammen din har. DET er FLAUT. Uansett - keep on fighting så kanskje du klarer å få noen flere DA`s før HAHA sluker deg ^^

23 toggie J.F.F 313.729
Oooooops, glemte å nevne deg når jeg skrev om DuckAudio, Valhall og King91. Til tross for at du er ranket under dem, må du være den beste av dem. Den ENESTE som faktisk klarte å sende tog under 1 sekund (rofl). Lykke til videre, du er en av de få jeg tror kan by litt vanskeligheter for HAHA deffansivt. Lykke til!

24 lisamarie J.F.F 299.278
Du kjører på BuRn ser jeg.. Kan ikke si du har imponert meg med alle disse adelsnukene dine i hytt og vær og adling med deff(er dette en greie i JFF?) Til tross for dette klarer du deg greit. Stå på videre!

25 Håkon Håkonsen 297.184
Virkelig trivelig kar dette her! Engasjert og arbeidsom, alle lederes drøm. Vil savne deg <3

Ja som dere ser ble lista mindre og mindre utfyllende. Var slitsomt dette her, men dont worry, jeg er ikke ferdig! Velger å ta med en del utenfor topp 25 også - tross alt dette er ikke en vanlig topp 25 liste, det er en topp 25 + avskjedsliste :D

28 WhiteWalker 277.185
Kjære venn som falt ut av topp 25 lista og som tigget om at jeg skulle ta deg med på lista. Jeg hadde tatt deg med uansett :D
Du er virkelig en kjernekar - og jeg ønsker deg alt godt videre. Heldigvis går veien din samme vei som min - til v18 :D
See you matey <3

34 lord even FA 235.903
Måtte jo ta med denne traveren! Dakar: "skulle akkurat til lage litt rabalder, så går hele v16 i oppløsing (doh)" <--sitat fra han selv.. Nei og nei, denne spilleren kan sine saker - også bare leaver vi han :( Føler meg som en dårlig venn her nå. Anyways - du er en kjernekar- en eminent spiller og en god venn! Ikke gi opp- lag litt rabalder likevel!Håper vi møtes igjen!

37 Huuse ~ISB~ 214.249
Måtte ta med han her også. En trivelig kar som aldri kommer til å gi opp. Kjør på kompis, hyggelig å bli kjent med deg!

43 Lord Oblix J.F.F 159.414
Ville også ta med denne duden. Jeg adlet han på starten(eller rettere sagt restarten) men han ga ikke opp! Han vokste seg stor i JFF og nå er det jeg som har blitt adlet - ikke av denne duden heldigvis vi hadde pa <3 (du bare adla alle andre i stammen min)
Lykke til videre til deg også! :)

44 nerd 1 ~ISB~ 148.278
Enda en hyggelig kar jeg har blitt kjent med. Som huuse er du super motivert uansett oddsene. Give it your all mate!

51 Geeniee FA 116.937
Må jo bare ta med han her. Hyggelig kar som støttet meg med det han hadde! <3 Uten deg hadde jeg blitt adlet mye før! :)

150 The Vigilante 9.539
Wow det er jo meg! Hvordan har det seg at du enda ikke har klart å ta byen Implicated!? Jeg sendte deg jo pm, du sa du hadde adels klar om 1 dag. Makan! :D
Ja vil skrive en liten avskjedhilsen her - fra The Vigilantes "synspunkt" :D
Det gikk jo opp og ned på denne kontoen. Startet just for fun (ikke meninga at dette skulle referere JFF), og ble tatt inn i en grei stamme. Denne stammen visste seg å være litt tafatt så jeg og noen andre - Carnifex, Zimpley, Happybucket og et par andre startet InVi. Vi hadde et stort overtak på verdenen og jeg fryktet det kom til å bli litt for lett(ja jeg veit - veldig ironisk for det gikk absolutt ikke lett, det gikk ikke i det hele tatt). Vi tok med oss en del fra gamle stammen og koste oss. The Vigilante vokste seg opp relativt kjapt - med hjelp fra Happybucket og IKKE hjelp fra Unpredictable(karen adlet byene jeg hadde nuket meg til ETTER jeg hadde tatt dem og før jeg rakk å ta de siste, makan! Det så jo ikke bra ut på tw stats i det hele tatt!) ->>Kanskje det var grunnen til at jeg startet å adle bb byer og internadle? For tw statsen min var jo allerede ødelagt!:p Så sluttet Carnifex, vår eminente leder. Det samme gjorde orginale Zimpley, etterhvert Happybucket og vips så var jeg eneste orginale fra ledelsen igjen. Jeg ble leder, og stammen var i så dårlig "shape" at jeg måtte gjøre flere drastiske valg som ikke ble tatt imot så godt mot av omverdenen. Da tenker jeg på mergingen med -AH-(? husker ikke helt hva den het engang (rofl)). HAHA mente det var feigt, og det kan tenkes det var det - men fra mitt ståsted var det nødvendig. Hvis vi skulle ha kjangs mot HAHA kunne vi ikke ha tofrontskrig - så vi måtte inngå et kompromiss. Det var egentlig en god avgjørelse - følte jeg ihvertfall i etterkant- siden det var mange aktive og engasjerte spillere der. Dessverre var det mye daufor også - som svekket vårt omdømme(det gjorde hele mergingen uansett, men men...). Dessverre - når alt "seemed so good", beit en gammel feil oss i r*va. Nemlig iapen med JFF som de hadde forespurt tidligere. De vokste seg store - og når vi var som mest sårbare, gikk de til angrep akkurat i rikitig tidspunkt for dem. Vi ble knust - det vil jeg si. Motivasjonen som mange slet med allerede - grunnet alle som slutter - Burn etc.. ga MANGE opp. Min kjære dual Tor Inge sluttet også og jeg var også blitt sårbar. Heldigvis kom Niko inn og hjalp meg rett før jul og jeg klarte å redde kontoen mot alt hardkjøret mot den. Målet var å få en avtale med RUAB iløpet av julefreden, men han var selvfølgelig borte og jeg måtte vente til han kom hjem. Og typisk nok - akkurat den dagen han kom hjem dro jeg bort på hytta og fikk ikke forhandlet med han. Det ble Harald og Boms sin jobb, noe de taklet bra, men dessverre var det ikke nok. RUAB mente at vi hadde "spyttet" på dem og sagt at vi ikke var redde dem - at vi mente de bare var nOOBer, forigge gang vi hadde forhandlet. Jeg kan ikke si at han tok feil, for det var noen som mente dette- men ikke jeg. I tillegg hadde gamle zimpley adlet RUAB mens forhandlingene foregikk. Dette var både min og han sin feil siden jeg ikke hadde nevnt at mens vi forhandlet forventet begge parter iap(jeg legger meg paddeflat for dette, men jeg trodde at det ikke var nødvendig å si dette, jeg trodde det lå mellom linjene) Min største feil som leder ble helt fatal. Alt gikk i vasken. Dessverre. RUAB klarte ikke legge dette bak seg, til tross for at vi hadde lyst til å hoppe over til JFF og hjelpe dem senere mot HAHA. Dette mente jeg var deres og vår siste kjangse for å ta ned HAHA. However på grunn av sin stahet(sagt med all respekt) kunne ikke RUAB legge tidligere uenigheter fra seg, og sa nei til merging(først iap). Dette var mitt siste desperate håp og handling for å redde InVi og alle de spillerne som har støttet meg. Men men, drømmer blir knust. Jeg har ihvertfall lært mye fra v16, ihvertfall som leder og jeg vil ta med meg dette fremover.

Denne listen ble ganske lang - og ganske off topic, men jeg lagde den som en avskjedshilsen fra meg, og en avskjedshilsen på vegne av InVi.

Lykke til alle sammen og stå på videre! TW ble skapt for at man skulle kjempe til siste slutt - som jeg en gang sa: Det skulle vært ulovlig å slutte^^) - Men som hykleren jeg er slutter jeg nu. Snx!

Med hjertelig hilsen
Jokke/The Vigilante/Tidligere leder av InVi.

-Jokke out

"Du har inkludert en total på 38 bilder i din melding. Maks antall du kan inkludere er 31. Vennligst korriger problemet og prøv igjen." GOT DANGIT (please det der var ikke banning mods :S)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jokke you are the best! <3 Vi møtes igjen ikke sant? (kyss) Lykke til videre hva enn du gjør!
-Kringla
 

DeletedUser

Guest
Bra!

4 Spoonman HAHA 757.689
Hører at det er en drivanes kar her, en som virkelig kan sine saker. Jeg var heldig og slapp sammenstøt med deg - men jeg håper på at en gang i framtiden får vi tatt en fight Blir spennede å se om du klarer en topp 3 plassering til slutt!

Heine er også på Spoonman :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tusen takk for en 25+ liste ;)

Kan komme med noen kommentarer:
1 Innocent HAHA 2.024.605
Nok engang - en overkjøring av Robert(og croatoan?). Tviler sterkt på at dere ikke haler seieren i land som på v12. Det er en ære å kjenne deg Robert - håper jeg 1 dag klarer å slå deg på en verden Lykke til videre!
Vært mest meg siste par månedene. Svenske gutter er for fristende for Bjørg :p
Du er en herlig fyr, alltid et glimt i øyet, og du står høyt i kurs i min bok også :)
Men slå meg, gjør du aldri! :D
Da tenker jeg på mergingen med -AH-(? husker ikke helt hva den het engang ). HAHA mente det var feigt, og det kan tenkes det var det - men fra mitt ståsted var det nødvendig.
Feigt? Neh, tok det ikke så tungt, men forsøkte å lage litt liv på forum. Funka dårlig på dette døde forumet.. Skjønner godt motivet, men som du sier, var det mye dødkjøtt også.
Dessverre. RUAB klarte ikke legge dette bak seg, til tross for at vi hadde lyst til å hoppe over til JFF og hjelpe dem senere mot HAHA.
Nå skal jeg ikke snakke for Rune her. Men vi to går en god stund tilbake i tid. Vi var med og motspillere på v2 og opparbeidet oss en gjensidig respekt der. Og jeg velger å tro at det var avtalen vi har oss imellom som ødela for dine planer, ikke fortiden.
Jeg tror at uansett om Rune kanskje trodde at sjansen for å ta oss til slutt ble større av å ta inn dere, så er han en hederlig fyr som heller holdt sitt ord ovenfor meg.


Men, Jokke. Finfin liste! Synd du er ferdig her, din fargeklatt.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Ahh det oppklarte litt. Det eneste jeg stiller spørsmål til da - skulle ikke dere holde dere unna diplomatiske henvendelser? Eller jeg så at dere ikke inngår iap/ally som varer, men likevel - dere "saboterte"(ikke med vilje kanskje) det som kunne blitt en liten utfordring for dere. Dere vil jo ha en fair fight? :p

Uansett - takk for fine ord!
Som Arnold sier: I`L BE BACK
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fin Fin liste :) Er synd med mindre motstand i gården, hadde vært fint om dere hadde prøvd uansett.. har ikke vært på v16 så veldig lenge, men så faktisk fram til å komme i front mot dere å kjempe : ((
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jeg ble adlet ned mens jeg var på hytta (kontoen hadde mista mesteparten av deff før jeg dro). Kom hjem til knust konto. Bestemte meg for å fortsette videre på Burn og prøve siste gang med JFF. Da det siste håpet ble knust - ga jeg opp. Jeg hadde rett og slett ikke motivasjon til å reise meg etter nok et nederlag og kjempe videre. Jeg gjorde det gang på gang (da tenker jeg på alle nøkkelkontoene som ble adlet ned og at jeg måtte ta ansvar. ). Men ja det var synd vi ikke kunne ta en fight- men jeg satser fullt på v18 så vi kan sjåast der ;)
 

DeletedUser

Guest
Slapp av, Jokke. Du sparer deg bare for masse tidsbruk til ingen nytte. Historien ville gjentatt seg, kontoer ville blitt nedalda :D
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Nå skal jeg ikke snakke for Rune her. Men vi to går en god stund tilbake i tid. Vi var med og motspillere på v2 og opparbeidet oss en gjensidig respekt der. Og jeg velger å tro at det var avtalen vi har oss imellom som ødela for dine planer, ikke fortiden.
Jeg tror at uansett om Rune kanskje trodde at sjansen for å ta oss til slutt ble større av å ta inn dere, så er han en hederlig fyr som heller holdt sitt ord ovenfor meg.

Etter slik jeg forstod det, var det stammen som stemte over dette og derfor det tok tid i forhandlingene..

Mulig jeg har misforstått hva han sa, men vet han og gruer seg til å bli "backstabbet"- når dere skal gå løs på hverandre..
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
En grunn til det ble satt i anførselstegn, mulig du ikke så de (giggle)

Har du et annet ord for å først være alliert til fienden er borte for så å denge løs på hverandre, finn ord på maks 25 bokstaver så kan jeg redigere om du ønsker det :diplomacy: ;)
 

DeletedUser

Guest
Oppriktig, troverdig, ærefull, smart, taktisk, fremtidsrettet, vinnerskalle.
Kunne sikkert funnet på noen flere også, men vil heller se ferdig RED.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
En grunn til det ble satt i anførselstegn, mulig du ikke så de (giggle)

Har du et annet ord for å først være alliert til fienden er borte for så å denge løs på hverandre, finn ord på maks 25 bokstaver så kan jeg redigere om du ønsker det :diplomacy: ;)

Tidsbegrenset IAP/Allianse?
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jaja ikke diskuter det nå. Dere har andre ting å gjøre - som å gi meg ryktepoeng :hmm: (angel)(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Heihei. Lagde en rask ny liste fordi jeg har lite å gjøre. Vet ikke om noen flere enn Stian kommer til å lese det engang, men jaja. Hadde vært kult om noen med litt tid kunne fått til noe lignende for å få opp aktiviteten på V16-forumet.

1 Innocent HAHA 7.611.817
Enehersker i HAHA og på V16. Ingen her på V16 kan måle seg med den allmektige Robert. Om (når) han ender øverst på rankingen ved slutten av denne verdenen, vil han være den første som har gjort det to ganger på .no. Dessverre blir dette også siste gang han spiller på .no pga. dette teite PP-systemet som gjør at folk kan kjøpe seg til seier. Har forståelse for den beslutningen, men vi kommer til å savne ham!

2 Spoonman HAHA 6.109.557
Mich

3 RUAB J.F.F 5.964.165
Et av de største navnene på TW.no. Han er en som sjelden gir seg og har en enorm aktivitet og stå på-vilje som gjør han til en svært god spiller. Han sender fremdeles tog på over 30 sekunder i blant og timer aldri angrep skikkelig, men Bohic er en av dem på denne verdenen som har opplevd det at det ikke alltid holder å dodge, snipe og readle. Synes at det er litt kjipt at RUAB halverer byggetid litt vel ofte, men det får vel være opp til han selv.

4 Marit Bjørgen HAHA 5.769.498
Denne kontoen ble startet opp av Thomas og var et høyt prioritert mål for spillere som borrrrrissss og Burn når InVi var på sitt sterkeste, men med god hjelp fra resten av stammen så holdt Thomas god kontroll på situasjonen. Seinere joinet Eivind som sammen med Thomas adlet en haug med gråbyer og fikk et fint cluster ut av det. Aktiviteten på kontoen har gått opp og ned, men det virker nå som om de har vært ganske flinke i det siste.

5 ArmoredPony HAHA 4.600.170
Ole, innadlingskongen, forsvant plutselig sporløst og Jørn steppet inn med passord. Nå har også Kristoffer blitt med på kontoen og vi håper på at kontoen kommer tilbake igjen for fullt!

6 Bulls HAHA 4.327.593
Denne kontoen har hatt mange eiere. Kanskje til og litt med for mange... Den siste var Tommy som også var innom Innocent helt til Bulls-kontoen stod uten eier for ørtende gang. Tommy gjorde en god jobb. Nå er det Morten/xandor som har steppet inn og jeg har store forventinger først og fremst pga. hans utholdenhet på V1. Det er akkurat hva vi trenger i HAHA nå.

7 Implicated HAHA 4.013.565
Stian er en av de viktigste spillerne i HAHA med tanke på adling av fienden. Han har prestert jevnt og trutt, og han adlet en haug med JFF-byer når krigen begynte. Kontoen var også et mål for JFF i starten av krigen, men det har roet seg ned nå og Stian kom seg greit ut av det.

8 Lexington HAHA 3.764.343
Lexy er en av de nye spillerne i HAHA. Jeg var vel den eneste som stemte i mot det å ta ham og de hvit inn i stammen, men det er uansett gøy med en til i Skype-chatten - i hvert fall når vi er så få spillere i stammen. Samtidig går det litt fortere å avslutte V16 og det er ganske digg. Han har deltatt på flere sider i flere kriger og er nå med oss i HAHA for å dra seieren i land mot JFF.

9 Vallhall J.F.F 3.146.536
Leder ODD-ranken på V16 fordi han får bank av Innocent, Implicated, Valkyrie, Lilith osv. Vet ikke så mye om han bortsett fra at han har fått inn mye støtte og at han adlet mye fra Deceit når de og JFF var i krig. Har mye av poengene sine fra innadling av toggie. Valhall er nok en av de bedre spillerne i JFF, men han har vært et høyt prioritert mål for HAHA, og derfor er han egentlig doomed.

10 lord even J.F.F 2.987.468
Endte øverst på V11 og er den utenfor HAHA som har imponert nest mest (etter RUAB) i mine øyne. Han var den eneste som ga JFF skikkelig kamp når han var i Deceit og jeg regner med at JFF er ganske glade for å få ham med på laget. Tror faktisk han er den eneste i JFF som faktisk sender tog på limit! Ligger nå langt bak fronten i en kjip posisjon. Gleder meg til han får front. Kanskje han blir mer aktiv da.

11 egrob J.F.F 2.847.217
Kjenner igjen navnet fra V14. Byene hans i front mot Marit er visstnok blodstacka og det vil nok koste dem mange nukes å ta ham. Har også adlet litt av Bohic i det siste og virker som om han holder en god og stabil aktivitet.

12 DuckAudio J.F.F 2.837.159
Har så vidt vært i kamp med denne kontoen når jeg var KV for Jensegubben. Han sendte tog på ca 600 ms og gjorde det helt ok, men var ikke noe vanskelig å stoppe det som kom helt til jeg fikk dårlig tid til å fortsette sittingen. Har vært flink til å adle av Deceit og er nok en av de bedre spillerne i JFF, men aktiviteten her er dårlig atm.

13 de hvit HAHA 2.586.217
Var (og er) en seig jævel og en spiller som stadig readlet når han var på motsatt side i krigen. Han ble rekruttert sammen med Lexington av HAHA og har overrasket og imponert. Nå har han allerede adlet alt som ligger bak fronten til HAHA og må komme seg fram til JFF sitt hovedcluster. Gleder meg til å se han mer i aksjon mot JFF og håper han holder aktiviteten oppe på samme nivå.

14 Bohic HAHA 2.560.527
Patrick var her i starten og hadde med Benjamin som dual. Etter hvert så har Benny blitt igjen alene litt ufrivillig. Han har også en skummel front mot JFF som følge av at Patrick adlet en haug med byer midt i InVi-land når de fortsatt eksisterte. Mange byer har gått tapt, men det er ikke riktig å skylde på Benjamin. JFF har vært flinke til å holde oppe presset og HAHA kunne kanskje vært flinkere til å støtte til tider.

15 sab. J.F.F 2.456.038
Holder seg visstnok mye for seg selv og bidrar ikke så mye med støtte etter det jeg har hørt fra andre spillere i JFF. Han har nesten bare innadlet og tatt gråbyer, og har en helt forferdelig OD i forhold til poeng. Tror det blir ganske lett å adle ham ned når den tiden kommer.

16 Lord Oblix J.F.F 2.330.598
Vet ikke så mye om ham. En spiller som har en grei OD, men som ikke har tatt noe særlig med HAHA-byer. Husker at når jeg var KV for Jensegubben så kom det noen incs herfra, men han fikk ikke til noe spesielt.

17 zellika J.F.F 2.231.540
Vet veldig lite om denne spilleren bortsett fra at han ligger langt fra front. Når jeg var KV for Bohic sist hadde han noen incs herfra og zellika har nå klart å ta noen byer midt i clusteret hans. Er trolig som mange andre spillere i JFF en som ikke gir seg med det første. Sendte mange nukes i døden for å ta de byene som Marit Bjørgen adlet midt i JFF-land.

18 Lilith HAHA 1.733.979
Line er en som startet relativt sent på V16 og har gjort det ganske bra til tross for at aktiviteten varierer litt. Hun har tatt 25 byer og mistet 6 og har en god ODA i forhold til poengsum. Lite ODD tyder på at hun ikke har fått så mange angrep mot seg.


19 Tovredude J.F.F 1.156.476
Enda en spiller fra JFF som jeg ikke kjenner så mye til. Byene hans er spredt rundt i K54 og K55, og det har for det meste blitt mye gråbyadling og innadling for kontoen. Kun noen få byer har blitt tatt fra HAHA og han har mistet flere til Implicated og Innocent.

20 Jensegubben HAHA 1.155.416
Aktiviteten til Jens har gått i bølgedaler. Han var god og adlet en del av InVi på den tiden, men aktiviteten har vært lav i det siste og det har vært nødvendig med KV. Kontoen har litt front mot flere spillere som RUAB, DuckAudio og Lord Oblix så det ville vært fint med en høyere aktivitet her.

21 Valkyrie HAHA 1.106.307
Stian (nr 2) er vår lille sinke i HAHA og har med 2,77 mill ODA faktisk mindre ODA enn Grimly som har rundt 1/3 av poengsummen til Stian. Men siden Stian lager intervju så skal jeg heller utnytte sjansen jeg har fått til å smiske. Stian har vært meget flink som KV for flere kontoer i HAHA. Om ikke vi hadde hatt Stian ville nok kontoer som Implicated, Bohic og Jensegubben mistet flere byer fordi ingen andre "har tid til" (gidder) å passe på kontoene når kontoeierne er afk. Stian er faktisk helt OK han!!

22 surfender J.F.F 1.007.451
En konto til som jeg ikke kjenner så godt til. Har vært mye gråbyadling og innadling her. Har ikke så mye OD og har mistet mange byer til Marit Bjørgen, Innocent og Implicated.

23 Gamlefinnerd J.F.F 986.856
En spiller som jeg husker fra V3 og som jeg valgte å spare på V14 helt til jeg ikke hadde mer igjen å adle. Det virker om han tar det ganske rolig. Kontoen har en jevn vekst, men det går ikke så veldig fort oppover. Adlet litt grått, innadlet noe og tatt noen få HAHA-byer. Bra ODA i forhold til poeng tyder på at han har hjulpet mye til med nuking.

24 magic14 J.F.F 859.745
magic14 var ODD-kongen på V16. Nå er han snart ute av topp 25 som følge av en dårlig gjennomført aksjon som allikevel gikk ganske bra. Kontoen har visstnok fått noen nye eiere og timingen kunne faktisk ikke vært verre for et eierskifte. Aksjonen startet samme dag som de/han/hun ble med på kontoen.

25 Frekana J.F.F 794.273
Jeg har selv adlet litt av denne kontoen og det har vært svært lite motstand herfra. Har kanskje sendt et par nukes i mot noen ganger, men ellers så har han bare gitt meg byer. Hver gang han mister byer så tar han noen nye gråbyer.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp