Skrytetråden

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
2049df70f4db14e291ee1962180ddff3.png


Jeg fikk diplom!

ja, om de kunne skrevet det riktig så :eek: verden*

men ja Gratulerer med beviset på høyt pp bruk (nod)
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vil skryte litt av oss på blikkblaa som startet 2 uker etter server start og nå allerede ligger på topp 20 med 3 byer uten bruk av pp på vinterevent.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
ja, om de kunne skrevet det riktig så :eek: verden*

men ja Gratulerer med beviset på høyt pp bruk (nod)

Syns det var søtt jeg! :)

Grattis Ruben, ingen er flinkere enn deg til å spinne hjulet :* Du er helt spinnvill!

Hihi, litt synd at jeg spiller på den kontoen som det har blitt spint klart mest på, uten at jeg vet hvordan det funker å spinne.. Får vel hive inn litt premium for å spinne litt mere!
 

DeletedUser

Guest
Skryt til meg fordi jeg ikke lar meg friste av å bruke mengder av pp for å holde følge med teten og masse skryt til hyggelige folk i TTB, skryt til lalas for han er cool, Are er badass og skryt til dualen min Syl. Alle de kule sier futut!!

Skål!!
 
Sist redigert av en moderator:

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Skryt til spekter for at han visste sitt eget beste, og husket på å redigere meg inn :). Bra var det, ellers kan det tenkes det hadde blitt bråk på kammerset :)

Ellers må jeg bare henge meg på skrytet av frendene i TTB. You are (are, du stikker deg fram overalt???) the best <3
 

DeletedUser

Guest
Skryt til meg fordi jeg ikke lar meg friste av å bruke mengder av pp for å holde følge med teten og masse skryt til hyggelige folk i TTB, skryt til lalas for han er cool, Are er badass og skryt til dualen min Syl. Alle de kule sier futut!!

Skål!!

Skryt til deg som frastår en så fantastisk "love note" men dog, du er omringet av en fantastisk gjeng ! SKÅL .
 

DeletedUser

Guest
Vil benytte denne deilige lørdagen til å gi ros til meg selv for å ikke ha slutta enda, min flotte dual, Syl, skryter oxo av han soppen som cancle snipa meg i går, starter du opp igjen kan det hende du får plass i TTB:gjeip:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vil benytte denne deilige lørdagen til å gi ros til meg selv for å ikke ha slutta enda, min flotte dual, Syl, skryter oxo av han soppen som cancle snipa meg i går, starter du opp igjen kan det hende du får plass i TTB:gjeip:

Som du ser av meldingen (og bildet) jeg sendte deg igår, så finnes han som snipet deg igår enda :D Han heter MasterSplinter og liker å gi meg jern hver dag i bytter mot jern. Vil skryte av han for å gi med jern (nod)
 
Topp