Intervju forslag

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han har alltid vært ilage Sondre, derfor Sondre snakker så mye om at mumle er best osv osv.

Ser ikke grunn til å holde munn om mere en hvor de spiller siden de ikke har noe med stammen vår å gjøre, og har skuffet stort pga pp bruket :(
 

DeletedUser

Guest
Han har alltid vært ilage Sondre, derfor Sondre snakker så mye om at mumle er best osv osv.

Ser ikke grunn til å holde munn om mere en hvor de spiller siden de ikke har noe med stammen vår å gjøre, og har skuffet stort pga pp bruket :(

Hva i all verden er det Sondre har fått deg til å tro, haha? Sondre var i stamme med Mumle på v8 og en liten periode på v9, og Mumle har ikke spilt siden. Kan med 100% sikkerhet si at Mumle ikke spiller på Zlatan.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Noen som har faka skypen til Mumle da :S Jeg har uans mistet den kontakten som het mumle før. (Han het Mumle Gåsegg/Bumblebee og senere Mumle/Zlatan Ibrhimrovithc)

Sorry for min mistagelse
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvis hele poenget med ett intervju fra en i AuBo er å få vite detaljene rundt bruddet, så er det jo også viktig at det velges en som nettopp VET disse detaljene. Jeg vil si at ett intervju kanskje ikke er den mest underholdende måten å få fram dette på. Meningen med intervju er jo å få vite mere om bakgrunnen til spillerne og hva som har gjort at de er der de er i dag :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvis hele poenget med ett intervju fra en i AuBo er å få vite detaljene rundt bruddet, så er det jo også viktig at det velges en som nettopp VET disse detaljene. Jeg vil si at ett intervju kanskje ikke er den mest underholdende måten å få fram dette på. Meningen med intervju er jo å få vite mere om bakgrunnen til spillerne og hva som har gjort at de er der de er i dag :)
Det er da ikke slik at et intervju bare skal handle om en ting; et intervju kan vinkles på mange måter, og fokusere på mange forskjellige ting. Hvilken måte mener du er "mer underholdene" for å få frem noe slik, da?
 

DeletedUser

Guest
SKÅL!!!

bobkaare øl og Thyreophora....fuktig helg(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Og det skal du få ;) Intervju på vei innen en uke

Ser ut til at jeg kan fikse et intervju med lederen av AuBo (oppløst), sondre også innen en uke... Han er dårlig likt, noe som gjør det enda morsommere å intervjue han ;) mye artig å se fram mot
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Og det skal du få ;) Intervju på vei innen en uke

Ser ut til at jeg kan fikse et intervju med lederen av AuBo (oppløst), sondre også innen en uke... Han er dårlig likt, noe som gjør det enda morsommere å intervjue han ;) mye artig å se fram mot

Litt komisk hvordan den kontoen som ble nevnt sist og kun en gang er den du velger å intervju, men, men :razz:
Hva med en avstemningstråd?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hvorfor et intervju med sondre ? :p tror ikke folk er så interesert i å lese et intervju med fult av pisspreik å løgn. :hmm:
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Litt gøy da, hvis dere sier han er full av så mye dritt å høre på han så har dere noe å snakke om ;)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Sondre sin historie er spennende å høre om. Jeg stemmer for at han skal få intervju, så lenge folk er formelle og ikke sporer av temaet. Han er ikke djevelen selvom han har gjort noen dristige valg gjennom tw-karrieren. Gutten er jo hyggelig :)
 
Topp