Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Rank 13: Fini - WySoSe Poeng: 71.767
Her sitter da Lars med dual tror jeg? Kontoen har viset seg å være sleip som en ål med spionasje i AuBo, forkastelig! Ellers har ikke kontoen imponert noe nevneverdig, annen at den fortsatt er tilstede på verdenen (ny rekord?)

Det kan ikke kalles spionasje, vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne. Siden vi hadde venner i den stammen fra før, så snakket vi jo om spillet, da jeg selv nemnte at Aubo hadde gått til krig mot WySoSe. AuBo gikk bak ryggen til WySoSe noe vi ikke stemte oss enige i. Om dere mener det var dårlig gjort å hoppe over til en annen stamme, så får det bare være. Ser ingen grunn til at vi skal være denne verdens syndebukker av den grunn.

Få de rette faktaene på bordet før du skriver om en sak du tydligvis ikke hadde peiling på.

- Kristian
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Rank 13: Fini - WySoSe Poeng: 71.767
Her sitter da Lars med dual tror jeg? Kontoen har viset seg å være sleip som en ål med spionasje i AuBo, forkastelig! Ellers har ikke kontoen imponert noe nevneverdig, annen at den fortsatt er tilstede på verdenen (ny rekord?)

Det kan ikke kalles spionasje, vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne. Siden vi hadde venner i den stammen fra før, så snakket vi jo om spillet, da jeg selv nemnte at Aubo hadde gått til krig mot WySoSe. AuBo gikk bak ryggen til WySoSe noe vi ikke stemte oss enige i. Om dere mener det var dårlig gjort å hoppe over til en annen stamme, så får det bare være. Ser ingen grunn til at vi skal være denne verdens syndebukker av den grunn.

Få de rette faktaene på bordet før du skriver om en sak du tydligvis ikke hadde peiling på.

- Kristian

hmm? for meg høres det ut som spionasje, så Clayzer har riktig.

vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne.

Du sier du/dere ikke ga noe viktig info, men likevel så tolker jeg det som at du/dere ga de info som ikke var veldig betydningsfullt. Selv om du sier noe så lite (som du skal ha det til) så er det likevel form for spionasje.

Så Vegard har vel tolket det samme som meg, og det er riktig.

Når det gjelder hoppingen fra AuBo og over til WySoSe så bryr jeg meg ikke særlig mye om den, selv om dere forlot en stamme for å ikke bli tatt ut. Det viser svakhetstegn og bytte stamme/backstabbe en stamme. Velger å ta med backstabbing fordi å gi info er det samme som å dolke stammen i ryggen
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Må også nevnes at Aubo hadde en IAP med ~TA~ før de bestemte seg for et samarbeid med WySoSe. Så Aubo har på en måte backstabbet begge toppstammene :eek:
 

DeletedUser

Guest
Taktiske valg som gjøres ut ifra beste evne/mening der og da den blir gjort. Utfallet kan jo selvsagt diskuteres..

Utrolig at noen orka en hel topp 25 liste, kudos indeed!!!!

Skål 0/
 

DeletedUser

Guest
hmm? for meg høres det ut som spionasje, så Clayzer har riktig.

vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne.

Selv om du sier noe så lite (som du skal ha det til) så er det likevel form for spionasje.

Det viser svakhetstegn og bytte stamme/backstabbe en stamme. Velger å ta med backstabbing fordi å gi info er det samme som å dolke stammen i ryggen



Med lite mener jeg ikke brukbar informasjon, informasjon som er opplagt. Den informasjonen jeg gav var ikke mer enn at jeg nemnte noe jeg trodde de i WySoSe allerede viste, nettopp det faktum at AuBo hadde gått bak ryggen deres. Som vi også skrev til Trustie den gang, må det virkelige spionen forsatt ha vært der når jeg ble kastet ut.

Så derfor mener jeg, informasjon til en annen stamme som innholder den sannhet og den ære som jeg mener alle spillere bør ha mot hverandre. De i AuBo kastet meg ut, det var deres valg ikke vårt, jeg formidlet bare sannhet. Er dere uenig i min sak, så får det bare være. Men at vi skal bli uttalt på denne måten, finner jeg meg ikke i.

- Kristian
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det er akkurat det som trengs for å starte en krig da Kristian... Spion trenger du ikke være, det er litt for fin tittel, simpel sladrehank som løper med halen mellom bena er vel mer rett...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er akkurat det som trengs for å starte en krig da Kristian... Spion trenger du ikke være, det er litt for fin tittel, simpel sladrehank som løper med halen mellom bena er vel mer rett...

hehe, sant nok. Men ser på sladrehanker som backstabbere.. man snakker ikke om ting i øst og vest om ting som skjer i egen stamme. Får mer inntrykket av at han mener alle andre enn han tar feil, og at han ikke har gjort noe o.o
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Ja og svært så ivrig på å få renvasket navnet sitt, stinker skyldig lang vei da gitt...

Utifra den infoen som kommer her, så er det bare rene beskyldninger mot Fini, som aldri har blitt backet opp.
Legg de rene fakta på bordet først da, Are! Han innrømmer at det har vært snakket om v17, selv om det var fienden han snakket med. Det bør vel kanskje være relevant info, før man kaller det spionasje? Og at AuBo sviktet 2 toppstammer, sier vel mer om den stammen, enn om resten av saken.... Vinglete av ledelsen spør du meg.... eller useriøst spill, som jeg ville kalt det.... ;)

Backstabber man, når man blir kastet ut og går til fienden? (angel)
Kalles ikke det sunn fornuft? hehe
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Han innrømmer jo selv at han utleverer relevant krigsinfo til andre stammer... Det er da ikke noe å tvile på når det står svart på hvitt fra ham selv vel?

Jeg forstår at du ofte har vondt for å se slike sammenhenger NyStjerne, men igjen, du kan stole på meg nu også som og hver gang før ;)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Han innrømmet da ikke det? Les det han skrev, så ser du at han sier ''vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne.'' Ikke vits å legge ord i munnen på han.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er han som prøver å dekke over viktigheten av informasjonen, alle som kan tenke en tanke selvstendig ser dette lang vei...

Men vi kan godt diskutere det enda mer :)
 

DeletedUser

Guest
Han innrømmet da ikke det? Les det han skrev, så ser du at han sier ''vi gav ikke noe informasjon som hadde noe betydning og derfor ikke er verdt å nemne.'' Ikke vits å legge ord i munnen på han.

Jeg lurer litt på hvem som bestemmer hva som er relevant eller ei i denne saken. Ingen her vet hva slags type info som ble gitt.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
De fleste her har vel ikke hørt om at alle er uskyldige før det motsatte er bevist.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Utifra den infoen som kommer her, så er det bare rene beskyldninger mot Fini, som aldri har blitt backet opp.
Legg de rene fakta på bordet først da, Are! Han innrømmer at det har vært snakket om v17, selv om det var fienden han snakket med. Det bør vel kanskje være relevant info, før man kaller det spionasje? Og at AuBo sviktet 2 toppstammer, sier vel mer om den stammen, enn om resten av saken.... Vinglete av ledelsen spør du meg.... eller useriøst spill, som jeg ville kalt det.... ;)

Backstabber man, når man blir kastet ut og går til fienden? (angel)
Kalles ikke det sunn fornuft? hehe

Du sier de blir kicket. Hva kan være grunnen til det?
 
Topp