Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er alltid lett å si at motstanderne burde gjøre en større innsats når man er på den vinnende siden av krigen. Å gjøre noe game-changing på den tapende siden, når ting har gått såpass til helvete, krever en stor karakter.

Deceit(eller whatever hvem som er der nå) har rett og slett ikke nok erfaringer/kunnskaper til å vinne over HAHA. Håper dog at de overrasker meg.

En allianse mellom J.F.F og Deceit kunne derimot snudd litt rundt på situasjonen. Da kunne det blitt litt spennende igjen.

vel problemet er jo innstillingen til feks Habbomannen, når man bruker negativ energi på at de kommer til å tape osv, da skjer det som oftest. Om man ikke er så negativ går ting bedre :) Deceit kan slå litt tilbake, men føler også at når gråbyene deres stopper, så stopper adlinga :)
 

DeletedUser

Guest
vel problemet er jo innstillingen til feks Habbomannen, når man bruker negativ energi på at de kommer til å tape osv, da skjer det som oftest. Om man ikke er så negativ går ting bedre :) Deceit kan slå litt tilbake, men føler også at når gråbyene deres stopper, så stopper adlinga :)

Nå er det jo slik at Habbomannen ikke spiller på v16, så hva han bruker energi på, spiller ingen rolle for denne verdenen :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Akkurat der er grunnen til at du aldri blir en bedre tw spiller. Du har gitt opp før kampen har begynt.
''Aldri blir bedre som tw-spiller'', wow. Du sa virkelig det, men om det får deg til å føle deg bedre; Jeg spiller ikke på langt nær så seriøst som jeg gjorde da jeg setter irl fremfor tw, det er bare ikke sunt å spille slik jeg gjorde. Nå spiller jeg kun for å ha noe å gjøre når jeg ikke trener eller er på skolen.


Jeg vet ikke om du er kapabel til dette, men jeg vil at du skal prøve. Ta en titt på kartet, marker JFF og HAHA i samme farge, og deretter markerer du Deceit i en annen, og gå igjennom hele verdenen. Vi har en stor del av vesten, og det er det. Vi er sjanseløse, og det ser du også. Ikke bare i størrelse er vi sjanseløse, men ferdighetsmessig. Det er flere spillere i HAHA som ikke kommer til og falle (eks; Inno Bohic, Marit Bjørgen), og det gjør heller ikke RUAB om vi skal ta med JFF i betrakning. Jeg har front både i øst og vest og vil derfor ha mye å bryne meg på når krigen bryter løs, og når det er Bohic sitt pp-arsenal og stacks, og RUAB sine stackede-stacks jeg vil ha front mot, ser vi begge hvor dette ender.


Olvedn skrev:
Sindre er blitt mer og mer lik en speedspiller osv, ser han har gått litt mer mot det negative når det gjelder å velge feil side. Jeg skal fortelle deg en ting og det er at stammer som ser ut til å tape KAN snu det hvis de gir alt og holder seg positive, taper de da, da får de årøve igjen. Sterkere og smartere en før og dermed får et bedre resultat.
Captian Obvious strikes again. Enhver idiot er klar over at man behøver ståpåvilje og være positiv for å senke en sterk stamme, men jeg velger å være realistisk istedenfor å bygge opp et unødvendig håp. Vil også at du skal vite at jeg valgte aldri feil side. Jeg logget inn på v16 med en 46p konto for omtrent to uker siden, sendte melding til alle spillere på topp 30~ utenom HAHA og JFF, og spurte hvorvidt de hadde bruk for en dual på kontoen, og at jeg var veldig game for å gi HAHA den motstanden de fortjener. Jeg var også da, klar over at jeg neppe kom til å vinne v16, hadde jeg ønsket det hadde jeg søkt etter en konto i HAHA.

Olvedn skrev:
Dette er noe av det verste jeg har sett på en god stund, at du sier dg44 ikke gjør noen andre en ham selv imponert er feil. Han vil nok imponere flere en det du har gjort til nå på TW. Og hvis jeg forsto det rett så er hesten "HAHA" og kua "Fienden til HAHA" så mener jeg det faktisk er tettere en du trur.
Ish da. Hvis du også er en av de som ikke mener at JFF og HAHA er dominante på v16, er du nesten like tett i pappen som Stian. Mitt mål er sjeldent å imponere andre, hvorvidt jeg har imponert noen hittil er jeg ikke klar over, men at Stian ikke har imponert står jeg fast på. v1 meg her, og hp9 meg der, jeg ser ikkenoe som er verdt å legge merke til i din historie, og det står jeg fast på at ikke vil endre seg.

DG44 skrev:
Dagens tips:

Jobb sammen som en stamme og ta ned deres fiender!

Er vel her HAHA har den største styrken
Wow, takk for tipset. Jeg var ikke klar over det i det hele tatt, tusen hjertelig! Nå håper jeg at krigen snur, nå som jeg mottar tips fra selveste rank 53, og vinner av hp9.


habbomannen skrev:
Hva med at DU går over til Deceit da? Så kan vi se hva som ligger i deg,
Ja du, det skulle jeg likt å se, men han har jo for vane å kaste seg på den allerede seirende stammen om vi tar hp9 i betrakning.

Redswan skrev:
Hans mentalitet og kunnskap passer meget godt inn i HAHA.
Hvis det er der lista legges, fikk jeg akkurat ett nytt håp om at vi ikke går under alikevell.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
om det er der lista legges? småfrekk og kjepphøy er du, men om du faktisk har brukt din tid til å krige istedet for små frekkheter, så kunne du kanskje blitt litt bedre? barbs gir deg ikke motstand btw :)

@Sicer - Wow, takk for tipset. Jeg var ikke klar over det i det hele tatt, tusen hjertelig! Nå håper jeg at krigen snur, nå som jeg mottar tips fra selveste rank 53, og vinner av hp9.

Vel ranken har vel ikke mye å si i denne sammenhengen, oppfører meg ikke som en apekatt, gir ikke opp. og går hvertfall ikke ut på forum å sier at stammen min er doomed. på v1 samme situasjon som dere i Deceit har, kun værre på v1. gikk jeg ut på forum å sa det var umulig? neeeej.

All tiden din brukes til negative ting dermed blir du heller aldri noe bedre.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Får prøve så godt jeg kan å svare på det virrete innlegget ditt med en del støtende ord osv.


Agentsiver skrev:
Captian Obvious strikes again. Enhver idiot er klar over at man behøver ståpåvilje og være positiv for å senke en sterk stamme, men jeg velger å være realistisk istedenfor å bygge opp et unødvendig håp. Vil også at du skal vite at jeg valgte aldri feil side. Jeg logget inn på v16 med en 46p konto for omtrent to uker siden, sendte melding til alle spillere på topp 30~ utenom HAHA og JFF, og spurte hvorvidt de hadde bruk for en dual på kontoen, og at jeg var veldig game for å gi HAHA den motstanden de fortjener. Jeg var også da, klar over at jeg neppe kom til å vinne v16, hadde jeg ønsket det hadde jeg søkt etter en konto i HAHA.

Unødvendig håp? Hva er det? Sist jeg sjekket fantes det ikke, alle nyter dette spillet mer med et håp. Uansett form eller størrelse, følg det og form det. Mange som har tapt verdener har holdt stammen oppe til en god fight fra et håp og en tanke om at man kan vinne, kansje vi snur det. Kansje dette går veien. Jeg velger heller en stamme med falsk håp, en et med en som deg som sitter og sprer dritt på forum over hvor dårlig Stian er og hvor dårlig stammen din er.

Hvis du skal gi HAHA den motstanden de "fortjener" så må du ihvertfal holde en god holdning her, noe jeg ikke ser så godt akkurat nå. Og for å gi dem en god fight skal du ikke 1v1 men ta med deg hele stammen og dra dem fram og få dem fram for å få et samla angrep mot HAHA, da får de en konkuranse de husker. Det du gjør nu ekke mye "motstand".


Agentsicer47 skrev:
Ish da. Hvis du også er en av de som ikke mener at JFF og HAHA er dominante på v16, er du nesten like tett i pappen som Stian. Mitt mål er sjeldent å imponere andre, hvorvidt jeg har imponert noen hittil er jeg ikke klar over, men at Stian ikke har imponert står jeg fast på. v1 meg her, og hp9 meg der, jeg ser ikkenoe som er verdt å legge merke til i din historie, og det står jeg fast på at ikke vil endre seg.

Ish da, mente nu at InVi ga HAHA en bra god fight i starten, men ja de har steamrolla bra mye. Jeg skal si deg at jeg nu får en mer innsikt i at du er den som er tett i pappen (DEN SOM SIER DET ER DET SJØL!). Stian er nok helt patetisk inniblant når vi tenker forumkranglene som popper opp inniblant, men sånn er folk og det er de som skal mobbe og plage det som faktisk er de som skal stå værst fram.

Min historie vil ikke endre seg nei, og fortell meg hva du har gjort som er imponerende? Ja målet ditt ekke det så hvorfor si at jeg ikke har imponert noen? Jeg trur mange kan si at jeg har imponert dem på mange forskjellige måter.

Tvi tvi, lykke til med den negative greia di.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men at Stian ikke har imponert står jeg fast på.

vel takk det samme du :) en som bruker tiden på forum til å skrive negative kommentarer, vet du hva jeg kaller de folka? De værste spillerne :) det er rett og slett folk som er udugelige som må prøve å få motstanderens moral til 0, for å prøve å få til noe stort :) kommer ikke til å skje :)


@Olve - riktig, noen ting jeg har kommentert før sitter jeg tilbake å flirer av nå, det samme med innleggene til agentsicer nå, patetisk: )
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
vel takk det samme du :) en som bruker tiden på forum til å skrive negative kommentarer, vet du hva jeg kaller de folka? De værste spillerne :) det er rett og slett folk som er udugelige som må prøve å få motstanderens moral til 0, for å prøve å få til noe stort :) kommer ikke til å skje :)

Elsker ironien i dette. Du kaster stein i glasshus :awesome:
Om det er noe annet jeg elsker, så er det også uten tvil meg selv. Målet mitt fra starten i denne diskusjonen, var å hisse dere opp, and guess what? Jeg hisset dere opp. Jeg annser meg selv som verdens navle, og det ikke uten grunn :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg har ikke kalt deg patetisk. Nå som du er fri for argumenter mener jeg dette legges på hylla, orker ikke høre på tumme små setninger der du passivt trakkaserer andre.

AS47 skrev:
Elsker ironien i dette. Du kaster stein i glasshus
Om det er noe annet jeg elsker, så er det også uten tvil meg selv. Målet mitt fra starten i denne diskusjonen, var å hisse dere opp, and guess what? Jeg hisset dere opp. Jeg annser meg selv som verdens navle, og det ikke uten grunn :)

Hisset opp? Nei jeg skriver bare argumenter mot dine fordi jeg ikke likte dine meninger. Litt mer forfalksning over at du nettopp tapte dette med en rar unnskyldning lykke til. Verdens navle burde forresten ha bedre karakterer på skolen.

SJØLDIGGAR!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
vel jeg bryr meg fint lite om grunnen til at du gjorde dette, bare at du virker 100 ganger dummere ^^
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg har ikke kalt deg patetisk. Nå som du er fri for argumenter mener jeg dette legges på hylla, orker ikke høre på tumme små setninger der du passivt trakkaserer andre.

Passivt trakkaserer? Jeg er på ingen måte passiv i denne diskusjonen. Jeg vil tvert imot anse meg selv som kjernen i denne diskusjonen. Ikke ta i bruk ord du ikke vet hva betyr.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Passivt trakkaserer? Jeg er på ingen måte passiv i denne diskusjonen. Jeg vil tvert imot anse meg selv som kjernen i denne diskusjonen. Ikke ta i bruk ord du ikke vet hva betyr.

[video=youtube;u0l6LUfqzU4]http://www.youtube.com/watch?v=u0l6LUfqzU4[/video]
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Passivt trakkaserer? Jeg er på ingen måte passiv i denne diskusjonen. Jeg vil tvert imot anse meg selv som kjernen i denne diskusjonen. Ikke ta i bruk ord du ikke vet hva betyr.

Senter og senter, jeg startet egentlig på dg44 sine innlegg, men han holdt seg faktisk OK i motsetning til deg, og passiv trakkasering har vel ikke noe med at du er selverklært kjerne av en krig.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Verdens navle burde forresten ha bedre karakterer på skolen.

SJØLDIGGAR!
Ja, jeg er verdens navle, og før eller siden vil resten innse det også :)
Og forresten, karakterer på skolen er så utrolig irrelevant når det kommer til å fremstå som et godt forbilde, noe jeg gjør når sant skal sies. Vokabularet mitt er bredere enn ditt, jeg snakker flytende engelsk og er ellers en glanselev uten like. En dårlig mattekarakter som går suser rundt som en og annen myte her i tw-samfunnet skal på ingen måte måle mine ferdigheter på skolen, ei ferdigheter som det fantastiske forbildet jeg er. For alt du vet kan det ha vært en forferdelig periode i livet mitt - Kanskje jeg mistet noen jeg holdt kjært? Kanskje jeg var i dyp sorg, etter at jeg måtte dumpe den 23 år gamle Victoria Secret modellen jeg datet i fire og en halv time? Den mattekarakterer ble strøket etter at jeg snakket med læreren (det at jeg holdt en 9mm handgun mot tinningen hans er irrelevant), og ba om at den ikke skulle taes i betrakning når karakteren settes.


Ja, - Jeg er en selvdigger, men jeg har også all grunn til å være det.
 

DeletedUser

Guest
Morsomt. Folk blir virkelig fort butthurt her.

Her har alle parter bidratt til avsporingen. Folk begynner jo å hakke på hverandre og dra opp hva de gjorde for år siden med en gang det blir litt diskusjon. "Jeg vant ditt og datt, derfor er jeg bedre, kulere og mer moden enn deg".


Noen tar dette alt for seriøst.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vel ranken har vel ikke mye å si i denne sammenhengen, oppfører meg ikke som en apekatt, gir ikke opp. og går hvertfall ikke ut på forum å sier at stammen min er doomed. på v1 samme situasjon som dere i Deceit har, kun værre på v1. gikk jeg ut på forum å sa det var umulig? neeeej.

All tiden din brukes til negative ting dermed blir du heller aldri noe bedre.

Av alt jeg husker av v1 ang. deg husker jeg at du klaget over alle stacksa WIC hadde, og skrøt samtidig for den ensomme byen du hadde i front mot dido. Om jeg ikke tar feil er det HAHA og JFF som har mest slagkraft både off og deff. Trenger vel ikke klage på andre når du gjorde det samme når du var i dems situasjon?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ish da, mente nu at InVi ga HAHA en bra god fight i starten, men ja de har steamrolla bra mye. Jeg skal si deg at jeg nu får en mer innsikt i at du er den som er tett i pappen (DEN SOM SIER DET ER DET SJØL!). Stian er nok helt patetisk inniblant når vi tenker forumkranglene som popper opp inniblant, men sånn er folk og det er de som skal mobbe og plage det som faktisk er de som skal stå værst fram.

Min historie vil ikke endre seg nei, og fortell meg hva du har gjort som er imponerende? Ja målet ditt ekke det så hvorfor si at jeg ikke har imponert noen? Jeg trur mange kan si at jeg har imponert dem på mange forskjellige måter.

Tvi tvi, lykke til med den negative greia di.

Ang. HAHA og dominant, av den tiden jeg var inne på v16 merket jeg laber farming av personen jeg kom inn som dual hos,og hans naboer. Kommentarer fra Niko/Fa kua om at de måtte bruke ress mer smart enn den dominante part, anser jeg som bare latskap. Hadde de sendt ut alt av lk sånn en gang i timen hadde de fått inn tonnevis med ress. Hos den kontoen jeg kom inn på hadde det igrunn aldri vært noe ressursmangel, tross at adels som var tilgjengelige kunne ha økt med det tredobbelte om vedkommende hadde sendt ut lk noen ganger for dag. Men den dag ei.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Av alt jeg husker av v1 ang. deg husker jeg at du klaget over alle stacksa WIC hadde, og skrøt samtidig for den ensomme byen du hadde i front mot dido. Om jeg ikke tar feil er det HAHA og JFF som har mest slagkraft både off og deff. Trenger vel ikke klage på andre når du gjorde det samme når du var i dems situasjon?

hm kan ikke huske at jeg skrøt sånn av den byen, men når sant skal sies fikk jeg tatt noen byer derfra:))

Du da Skurre? failure overalt? skryter og sender meg randomme meldinger på skype :))
 
Topp