Topp 25 - Spillere

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hahahaha, jeg dytta Symph ut av topp 25 rett før du lagde lista. Det var lul. Pent utført liste! Likte statistikken, til tross for at jeg har minusbyer fra da jeg var borte.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
hehe ye, følte lista måtte oppdateres ;)
Takker, det finnes jo én hel ting du ikke er best på, og det er å adle 20+21. Så jeg måtte nesten skinne litt lys på det. Ikke at du er så langt bak :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Skal nok se om vi ikke får endra på det fremover. Husk at jeg ikke har vært tilbake en måned enda. :D
Og alle adlinger av 20 er så og si gjort etter da. I tillegg til tapte byer av KV mens jeg var borte. :D
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Super liste, godt gjennomført! Føler jeg kunne ha kommet verre ut etter meldingene mine i helgen (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Så lenge vi fortsatt har xandor sin hovedstad så gjør ikke tapte byer noe som helst :)
 

DeletedUser

Guest
Så lenge vi fortsatt har xandor sin hovedstad så gjør ikke tapte byer noe som helst :)

Jeg har snart grense med hovedstaden, bare 2 byer igjen.
Da står ingen ting i veien for at jeg skal ta den tilbake. Så skal du ned som Riot, sirsmokealot, og killer4.
Forskjellen fra sist gang jeg sa jeg skulle ta den tilbake er at nå har jeg off byer, og tropper, ikke bare 17 off byer. Er det noe jeg liker med tw, er det hevn.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Føler denne passer in her.

hCFEFCB2F
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Xandor is on the move!
[spoil]
[video=youtube;RmeTBgLSGVU]http://www.youtube.com/watch?v=RmeTBgLSGVU[/video][/spoil]

:warrior:
 
Sist redigert:

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Vet nesten ikke hvem som spiller på de forskjellige kontoene, så blir nok en kjedelig liste hvis jeg lager en.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg har startet tråden, samt skrevet en stor prosentandel av listene her, så det hadde vært fint å se lister fra nye hender her. :)

Har tross alt lagt mye tid inn i tråden.
 
Topp