Topp 25 - Spillere

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Du unnskylder at du ikke selv kan lage en liste, fordi du selv mener at du har bidratt med ditt i denne tråden.


Noob
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Får vel lage en liste siden Tom maser så sykt. Det må nevnes at jeg ga bort brukeren min (polarbear) i desember elns, og kom ikke tilbake igjen før jeg ble dual på Kyca 30./31. januar, så har ikke styr på det som skjedde i den perioden. Det må også nevnes at jeg har hukommelse som en gullfisk, og blander nick og personer om hverandre. Så om jeg har glemt noen, så er det nok fordi jeg bare ikke klarer å koble riktige opplysninger til riktige brukernavn.

1 Torquemada MyTH
Tom er V14's største wannabe-lærer (kanskje han ønsker å bli som meg?). Likevel må jeg si at han er nesten like flink i grammatikk som han er til å spille TW. Er det èn ting jeg er mest glad for i denne verdenen, så er det at jeg ikke spiller mot Tom. Han viser ingen nåde, og sniper som en gud. Han har fått langt mindre creds på denne verden enn det han fortjener, og det gjenspeiles i OD (1) og rank. Han var i litt hardt vær i vinter da jeg var borte på grunn av PP-bruk, men jeg er ikke i tvil om at han hadde vært på førsteplass uten den greia. Tom har vært en ypperlig leder for MyTH i sin tid, og en flott samarbeidspartner alt i alt. Ikke bare in game, men også som person. Hadde Tom vært ei jente, så hadde jeg smelt til! Til tross for demotivasjon tidligere i vinter så har han holdt koken, og stått på som en helt. Jeg gjentar at jeg er glad jeg er på samme lag som Tom.

Nå om dagen går det litt tregt med duden, stakkars. Han trenger nok et lite spark bak nå den siste lille tiden, ellers kommer Ram og Hakke/Kenneth til å sniffe han i baken. Si ifra ved behov, så kan jeg låne deg et spark.

2 RaM77 MyTH
Over til Ram. Her sitter det en duo med svært gode spillere. Christian og Ann er suverene, og holder et tempo som utklasser de fleste. Størst vekst de siste dagene, og er førstekandidat til å ta førsteplassen om ikke Tom godtar lånet av et ben. Dog tror jeg ikke det kommer til å skje, men tanken er pirrende.
Ram har gitt meg mulighet til å vokse etter jeg kom på Kyca i slutten av januar. De har henvist meg til mitt eget avlukke, og sammen med Shred og Tom har de nuket for meg. Uten de hadde jeg ikke vært på denne lista selv. Samtidig har Ann vært en god samtalepartner på skype, og vi har hatt mange fine bokstavutvekslinger.
For tiden er det kald krig mellom Ram og Kenneth. Iskald! Begge parter tenker helt likt: "Jeg skal over den andre!". Hvordan utfallet blir vet jeg ikke, men jeg holder en knapp på Ram. Veksttallene er ihvertfall enige. Det forutsetter nok at Ram etterhvert får mer å adle, men det blir nok ikke noe problem.

3 Hakkespetten MyTH
Kenneth. Gutten som tror han er Gud, og skriver så lange avhandlinger på forum at det får enhver lesehest til å knekke sammen av utmattelse. Fortellingene skal ha det til at fingrene hans er like tunge som beina, og det bare på grunn av musklene etter all tastingen.
Kenneth har vært en fantastisk hjelp fra start til slutt, og spesielt i ledelsesforaer, og som rådgiver og motivasjonsoppretter da jeg var stammeleder. Folka i Myth har vært en tanks uten bremser, og jeg tror mye av motivasjonen for dette ligger i det Kenneth har sagt og gjort i lederroller. Han har også stått på som en hest i krig og elendighet. Han hadde sen start på brukeren etter at han ga opp (!) på sin gamle bruker. Men likevel ser vi han oppe på pallplass. Det står det respekt av!

4 hvalen SUP
Hvalen har økt mye i det siste, men jeg tviler på at det blir noe endring på fjerdeplassen her. Det er god margin opp til tredjeplass, og god margin ned til hardtarbeidende Shred. Mest poeng i SUP etter at LG ga seg.

5 Shred MyTH
Sondre har stått på i det siste for å kunne ende på en 5. plass. Avtalen var at han skulle ende på topp 5, og jeg på topp 10. Hittil er det bare han som har holdt sin del av avtalen, men det kan jo ha noe med at han er en lat jævel, og ikke satt seg noe høyere mål. Hadde det vært mer tid, så hadde jeg tatt deg igjen!
Sondre har hjulpet meg med nukes, noe han fortsatt gjør. Det er supert ettersom jeg ganske nylig har innvandret til sør og vest. Jeg kan også heldigvis ta på meg æren (tror jeg?) for å få han med, opp, og inn i Myth. Ledelsen var litt skeptisk i starten på grunn av plassering, men han har tydelig bevist at han er god nok. Nok er spiller jeg er glad jeg spiller med, og ikke mot, for naboene blir ikke vist noen nåde. Han er også en artig skrue personlig, og en hyggelig samtalepartner.

6 Bohic MyTH
Mr. Pat er ennå en i topp som vokser kraftig om dagen. Det er kanskje nødvendig når man ser på hvor mye Mance øker bak han. Det kan bli krangel om sjetteplassen, men jeg tror nok Pat tar den. Pat er sta, og det skal nok litt til å komme seg over han uten at han tar deg igjen.

Pat er svensk, men vi er glad i han uansett.

7 Mance Rayder SUP
Mance er min nye nabo. Lar meg ekspandere i en tid der det er få byer å ta, slik at jeg får klatret litt ekstra på rangeringslista. En fleksibel nabo som jeg er glad vi har med i alliansen. Dette er også en spiller jeg gjerne kunne spilt i samme stamme som. Hvorvidt han tar sjetteplassen er jeg usikker på, men her kan alt skje.

8 Creo SUP
Det ser nesten ut som om spilleren har sluttet med TW, slik som flere andre spillere de siste ukene. Som de fleste er kjent med har det vært litt småknuffing spillere imellom i det siste. Grunnen til dette er stort sett enkeltspilleres stahet og egoisme, og i samtaler spillere imellom, og på grunn av tilfeller med dårlig kommunikasjon, har dette ekskalert til det værre. Veldig unødvendig, og det er veldig synd at folk slutter på grunn av dette. Spesielt når vi er så nære slutten av V14. Heldigvis har det roet seg nå de siste dagene, og det ser ut til at den siste tiden skal gå problemfritt og vennlig.

9 Jogge44 MyTH
Jørgen er en irriterende spiller. Da jeg sa jeg skulle opp på topp 10 startet han et kraftig rush, og sørget for at jeg ikke klarer å ta han igjen. Om jeg ser bort fra det, så er han en hyggelig spiller jeg også tidligere har spilt sammen med. Artig kar som adler for fort. Jeg er også så heldig å ha han som nabo, slik at jeg alltid blir påminnet hvor mange byer han adler.

10 Heskey Time MyTH
Her ser det ut til at motivasjonen har dabbet litt av i det siste. Han har adlet seg et stort område, men ser ut til å være fornøyd med det. Han kommer nok til å gå noen rangeringer ned før verden er over. Vil gjette på en 12. plass eller noe slikt. (med mindre han adler mer)

11 Phenix MyTH
Denne spilleren derimot har ikke tenkt til å gi seg helt ennå. Snart er han over Heskey, og det kommer nok til å skje ganske så snart. Topp ti er nok et mål også her, og med mindre han blir danket ned etter å ha kommet på topp 10, så blir han der.

12 radisson MyTH
Radisson har alltid vært naboen min. Rask i starten, men i likhet med mange andre nå er det mer eller mindre laber aktivitet nå mot slutten. Forståelig nok ettersom verden så å si er ferdig.

13 Gamla SUP
Det går rykter om at du har sluttet? Det er trist å høre, for det har vært stas å spille sammen med deg. Ikke bare er du god in game, men du er også hyggelig og voksen som person. Håper du revurderer sluttinga, og blir med oss til slutten!

14 Kyca MyTH
"Insert bullshit here"

15 PolarBear MyTH
Min gamle bruker. Morten/Xandor tok over denne brukeren da jeg ikke gadd å spille mer i begynnelsen av desember-ish. Han har gitt naboene juling, noe som gleder meg stort ettersom tidligere allianse valgte å legge fra seg verdigheten, og heller starte fullskala aksjon mot brukeren. Med Morten bak spakene (som underlegen part poengmessig) ble det ikke han som fikk bank, men spillerne i ORLY og 20.

16 Tarahumaraen MyTH
Solid start, men har vist frem sine late sider nå mot slutten. Det er hyggelig at dere fortsatt er aktive, selv om dere ikke er fullt så keen på å adle mot slutten (i likhet med mange mange andre). Det har vært artig å spille med dere!

17 ezio-auditore SUP
Jeg kan ikke huske annet enn at ezio alltid har vært på topp i denne verden. En spiller som har stått på, og som jeg har et veldig godt inntrykk av som person. Har aldri fått helt tak på brukernavnet, så informer meg gjerne. I starten trodde jeg du het Tore, og var veldig glad i Audi. Dette er en av pådriverne for SUP sin suksess. Dessverre ser det ut til at spilleren ikke er så gira på å fortsette i samme stil. Aktiviteten er nokså laber om dagen

18 Wiely SUP
Her derimot, her adles det. Denne spilleren har ikke gitt seg, og han kan jo ikke ha mangel på adels, for han adler like ujevnt som en berg og dalbane. Men all in all så adles det nok til å defineres som mye nå i sluttspillet.

19 NonStopelig MyTH
Ikke topp aktivitet om dagen, men det adles. Utenom dette har dette vært en artig spiller å spille med. Både med tanke på spillet i seg selv, og med tanke på samarbeidet innad i stammen. Dette er en av spillerne som har vært mest aktive i krigsfronten på v14, og det gjenspeiles i ODA.

20 Xian chao AW
Dette er en skikkelig sinna ulv. Spilleren liker å "røre litt i glødene, og håpe på flammer". Si gjerne ifra, så skal jeg sende deg en pakke fyrstikker i posten. Det er mye mer effektivt. Vil nok tro at motivasjonen også her har gått litt ned den siste tiden. Mye på grunn av det jeg beskrev over om Creo vil jeg tro.

21 SambaUlf SUP
Tydelig at motivasjonen i sluttspillet har falt litt her også.

22 yasir SUP
Samme her også. Lite aktivitet i det siste

23 NTU Spawn SUP
Her skjer det ting! Kommer du til å komme deg opp noen rangeringer før verden er ferdig? Det ser slik ut på claiminga. Det er bra du ikke gir deg mot slutten. Jeg misunner hvor lite dere har i ODD, og i sluttspillet har du ikke vært redd for å komme deg ned til fienden. Håper på å se deg flere rangeringer opp før verden er ferdig :)

24 Tvutt MyTH
Robert står bak denne brukeren, men uten Robert til å styre er det ikke så mye lengre. Det var veldig synd at Robert ikke ville være med ut v14, og det er tydelig at heller ikke brukeren kommer til å gå opp noe særlig lengre.

25 aightm8 MyTH
En gærning på krigsfronten tidligere i spillet, men har roet nervene litt i det siste. Her er det ikke mye som skjer. Skulle likt å se like mye aktivitet nå som tidligere i spillet. Da hadde brukeren vært høyt oppe!



Hilsen Vegard/Kyca - Gamle PolarBear
 

DeletedUser

Guest
Om det er noe poeng, kan jeg sikkert logge på for å nuke noe. Det er vel jeg som var siste person som logga på Tvutt, tror jeg.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Om det er noe poeng, kan jeg sikkert logge på for å nuke noe. Det er vel jeg som var siste person som logga på Tvutt, tror jeg.

Det meste er nok nuket, men kom gjerne på for å adle litt! :D Og kom gjerne med i skype-chatten? :)
 
Topp