Faktabørsen

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Stephen-Colbert-Popcorn.gif
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Her er mine tanker:

- Navnendring burde vært tilbudt
- Kun 2 av de 5 som som er stengt burde vært diskutert
- WoF rapporterte tilfeldigvis disse personene når de var under angrep, men ikke før. De fleste har vært kjent over disse navnene før, men ikke reagert, før nå, når dem angriper. At man derfor er støttet over navnene? Neppe.

Her bør man gjerne sjekke fakta, dette var diskutert på forhånd, at spionen ikke fikk dette med seg er forunderlig.
Fakta, når angrepene pågikk, hadde man andre ting å tenke på. Så navnene ble ikke tatt videre før de gikk i veggen med den ene etter den andre aldestoget.
Personlig tror jeg da, at man kan se det på statistikker om man sjekker.

Videre var det ingen som trodde konsekvensen var annen en at endring måtte til. Og ut fra Norsk lov, var noen av dem strengt tatt langt over grensen. (Lipssealed)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Her bør man gjerne sjekke fakta, dette var diskutert på forhånd, at spionen ikke fikk dette med seg er forunderlig.
Fakta, når angrepene pågikk, hadde man andre ting å tenke på. Så navnene ble ikke tatt videre før de gikk i veggen med den ene etter den andre aldestoget.
Personlig tror jeg da, at man kan se det på statistikker om man sjekker.

Videre var det ingen som trodde konsekvensen var annen en at endring måtte til. Og ut fra Norsk lov, var noen av dem strengt tatt langt over grensen. (Lipssealed)


Står det i norsk lov at man ikke kan kalle seg "Svart gutt 17 år" på tribalwars.no?
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det har da vært mye anntagelser rundt WoF ene i det siste, hvor det kan avkreftes.
Videre er det ikke WoF som avgjør noe som helst om hva som er lov eller ikke.

I situasjonen som oppstod, ble den ikke utnyttet, man forholdt seg rolig i påvente av at alt skulle ordne seg.
Rimelig sikker på at andre hadde utnyttet situasjonen. (sier seg selv, folk bruker til og med spioner for å utnytte situasjoner, mens andre igjen ikke ha de samme behovene) (angel)
 

DeletedUser

Guest
Spioner er og forblir en del av spillet. Get over it.

Verden er ikke perfekt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at slagmarken er rød av blod
Det er i slike stunder JEG ELSKER å kikke utover slagmarkene,
beundre de døde hordene av soldater og tenke JEG LEVER

Soon RIP Battlefeel;)
 

Slækfæen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Rimelig sikker på at andre hadde utnyttet situasjonen. (sier seg selv, folk bruker til og med spioner for å utnytte situasjoner, mens andre igjen ikke ha de samme behovene) (angel)

Men noe du har behov for, for å være en "dyktig spiller" er vel PP? (giggle)

2vICbBb.png
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Lite jeg hater mer enn spioner som lekker fra min stamme. Lite jeg elsker mer enn når folk kommer bankende på døra med info til meg.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta er at enkelte i Deceit skyter fart oppover ranglisten som raketter! Terminator gikk fra rank 423 til 51 på to dager, og fortsetter oppover! :D rank 31 atm :D

Dato Spiller Stamme Rang Poeng Landsbyer OD ODA ODD
2014-03-10 Terminator Deceit 51. +642 =1 +9 +9 -
2014-03-09 Terminator Deceit 158. +414 =1 - - -
2014-03-08 Terminator Deceit 423. +272 =1 - - -
2014-03-07 Terminator RAZOR 275. +246 =1 - - -
2014-03-06 Terminator RAZOR 247. +199 =1 - - -
2014-03-05 Terminator RAZOR 106. 158 1 - - -

Ikke fint med selvskryt (no)
 

DeletedUser

Guest
Siden Jato Link av og til trenger informasjon servert med sølvskje, så skal jeg forklare i mer detalj hvorfor spioner alltid er en del av menneskeheten.

Fra tidenes morgen har vi mennesker alltid vært sjalue på vår nestemann. "Bedre bål, bedre våpen, bedre teknologi". Derfor har vi brukt spioner til å finne ut hva andre har slik at vi kan bruke det selv, og ha et taktisk overtak.

Vi spionerer på andre land, andre fabrikker osv.

Der Jato, fornøyd?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Takk for sølvskjeen, den kommer nok godt med. Som bevis på min takknemlighet skal du få info med teskje av meg (slik uttrykket egentlig er). La oss analysere litt, Magic Dude. La oss finne ut hva Zippy skrev, og hva du svarte... og hvorfor det ikke gir mening (slik jeg skrev til deg).

Når har spioneri ikke verdt en del av menneskehetens måte å operere på?
Dette, kjære Magic Mike, er ikke et ja/nei spørsmål. Det er et retorisk spørsmål. Riktignok kan Zippy kritiseres for å skrive verdt i stedet for vært, men vi henger ikke folk ut på grunn av skrivefeil på forumet. Gjør vi vel, Magikarp?

Så det Zippy skriver her er i realiteten: "Spionasje har alltid vært en del av menneskehetens måte å operere på".

Så hva svarer så du, Geodude?
Hahahahahaha. Jo.
Jo? Jo hva? La oss sette jo'et ditt inn i Zippy sin setning (som man kan gjøre når man svarer på ja/nei spørsmål). Slik ser det ut: "Jo, når har spioneri ikke verdt en del av menneskehetens måte å operere på."

Det gir jo ikke så mye mening, gjør det vel? Og vet du hvorfor det ikke gir mening? Dere var enige hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Wow. Leste det Zippy skrev, feil :p Så du har rett, vi var enige hele tiden. (Skylder på lite søvn)

Uansett, så har jeg oppklart det for de sjelene som ikke forstod det.

Og skjer med kallenavn? Begynner vi å gå den veien, er det vanskelig å vite hvor vi ender ;)
 
Topp