Faktabørs

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Fakta er at folk har vært kreativ når det kommer til valg av nick. Min favoritt er "Pål jeg kan å brenne bål" som ser ut til å ha fått en kjempe start på denne runden. :mehe:
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at runden her har blitt ett katta runde der folk katter ned fienden istedet for å adle. Årsaken kan være tidlig krig
 

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fakta er at mutiny ville tapt krigen mot oss hvis dem ikke hadde tatt in spiller i wesoe. nå har dem bare bedre ods.
 

DeletedUser

Guest
Har gått noen dager siden dere ikke hadde tropper igjen så argumentet ditt faller på sin egen urimelighet. Dere kan prise dere lykkelige over at dere ble tatt inn på den seirende siden.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at jeg i skrivende stund, ikke er sikker på om jeg ska le eller gråte......verden er rar.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er at de tidligere whysose spillerne ligger på rank 1, 2 og 3 (Om man ikke teller med CtV
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Mtp at WySoSe spillerne står for over 50% av adlingene på ttb så kan man vel argumetere på at det lønnte seg for MUTINY å ta oss inn :mehe:
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
FAKTA er AT SIMEN OG SOFIE E FUCKD UP

Har ikke ord engang. Galskap på høyt nivo. Kicke en medlem direkte pga de adlet en by som en i stammen claima 4timer før adelen traff byen.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta Moa er
1. Byen var claimet
2. Dere fikk beskjed av spilleren det gjelder om at de skulle ta den om et par timer
3. Dere sendte likevel adelsmenn en time etter dere snakket med spilleren
4. Dere jugde ang. dette å sa adelsmenn var alerede sendt
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta at det jeg skrev til deg på skype Simen er et faka. Og det gjelder alle veger.
 
Topp