Intervju med Marit Bjørgen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Intervju med Marit Bjørgen/Eivind


Forord
Da har jeg begynt å kjøre igang intervjuer på v16 også :) om noen vil se noen av mine tidligere intervjuer sjekk v14 forumet.
Jeg vil gjerne benytte annledningen til å takke Eivind som stillte opp til intervju og ikke minst alle dere flotte folk som leser intervjuene mine;) Tar gjerne imot forslag til intervju objekt.

Fortell litt om deg selv..

Heter Eivind Otterlei Åsemyr. født i det gode året 1993. Kommer fra et lite sted 30min utenfor Ålesund. Er ganske stor fan av Manchester United (ja pool fans bare kom med det jeg vet det gikk rett vest denne sesongen). Jobber i transportbransjen og driver på fritiden med Taekwondo.

Hva er din tw historie?

Tja da må vi nok gå noen år tilbake i tid. Startet med tw sommeren 2007 sammen med en kompis. Dette var selvsagt på .net siden .no ikke startet før i januar 2008
Jeg sluttet vel der når jeg så at en norsk versjon hadde startet opp. Jeg startet da opp Vorin3 kontoen på norsk server og hadde da min start by i k56. Spilte meg opp til ca 400k (byene mine var 12154 poeng) likte poengene på den tiden. men ble adla av IB høsten 2008
v1: BOL: startet vellikke i BOL(Brotherhood of Legends) men fikk accen i Olymp men gikk over til bol sammen med en venn av meg som spilte på General Jonny. forflyttet meg i senere tid over til fronten k54/64/65/55 der jeg forble og adlet/mista ib byer sammen med resten av frontlinjen.

WIC: Etter min tur til hovden på glitters sommerfest ble jeg huket tak i av kenneth/Kenn93x og Ole/Magic Dude om at jeg måtte joine WIC. Dette var jo noe jeg kunne tenke meg men man skulle ikke tro at WIC ville ta meg inn pga mine små hendelser tidligere blant annet en spøk som fikk meg bannet fra skype/facebook i 2år av Tommy/Kathoga og Håkon/Gullungen men jeg fikk joine og var der og kjempet i sør fronten til den falt og jeg ble innaktiv og kontoen gjikk grå
så var det vel noen verdener som gikk dårlig.. v2 var jeg i Novi men ble adla ned av Elite. Hoppet regelrett over v3 pga jeg ikke likte den verdenen og startet på v4. Der startet jeg opp med en god kompis av meg kalt Apollo (Hans nick på v1 og v2 var Slavko om noen husker han) vi kjempet oss opp og fikk dannet et meget sammensveiset cluster. Var innom en spansk stamme før jeg gikk som spion i Ygdrasil for å få komme inn i Sander/Honour sin stamme kalt AA (Flaming Aces) den stammen hadde til og med online forum, noe sånt har jeg aldri hvert med på siden). Var i AA til det ble snakk om merging med noen andre stammer, selv har jeg alltid misslikt merger så jeg forlot AA like før mergen og ble med i Celest (flyttet meg et kontinent bortover) Der dannet jeg et cluster sammen med venner jeg hadde der. Celest var en av det mest korrupte stammene jeg har hvert i noen gang omtrent hele stammen var spioner for det forskjellige sidene. Jeg ble imidertidlig nedadla av Donnes og Fjord1.

v5 var jeg ikke med på selv men ble dratt inn på en konto kalt Lystig av Kathy som spilte på en leder konto der. Men var lite aktiv i chattene der pga kjente få av dem og til dem alles store forbauselse så startet jeg å prate med ringreven Espen/Brann som da spilte på Leiv Eriksson. satt der og køddet med han og vi fikk en såpass god tone at jeg joinet Berm isteden for min egen stamme. Var vell kjent for meget mye spamming i chatten sammen med Sindre/Sindick. tror Espen/Susa/Marita var meget lei oss begge. flyttet meg littegrann i front der jeg oppdaget en spiller som var lett å påvirke.
tror faktisk ikke jeg har opplevd så mye hat som jeg fikk av spillerne i den stammen da (PMS var stammen) men etter hvert så sluttet jeg og accen gikk grå.

v10. startet ikke der selv heller men ble spurt av en kompis av meg Marius/Wihi om å bli med på en konto kalt Invicta. Det skal sies at jeg gikk på folkehøgskole så det var begrenset på hvor mye jeg faktisk spilte. kontoen gikk som det suste rank1 i lange baner foran resten også i ODA (vi adlet vell 150 jff byer på den første tiden). Det var ikke bare lett å spille med marius og sondre. Sondre har nemlig en tendens å irritere det mer erfarne og modne spillerne i stammen som stødig var på nippet av å kaste han ut (inkludert Kayare/Donnes/Sylph) osv. spilte på den kontoen fra desember til mai og sluttet på accen med 3.1M og rank1
v12 var ikke så veldig involvert her men startet på semtex sammen med Mitler og vant verdenen etter merg (noe som irriterte meg grenseløst).

v13 Startet opp der selv og adlet 3-4 byer før mine naboer sluttet og det joinet meg og var mine pp duals (meget gøy faktisk) så jeg fikk adlet dem ned raskt. Dette skjønte selvsagt mine fiender og satt igang med aksjon på meg med engang. Kan vell ærlig si at jeg til denne dag synest magnar suger kraftig i off og tankegang når han sender fronttoga i døden uten nuks forran. Etter jeg fikk drept troppene deres fikk jeg invite fra fiendestammen som jeg deretter ble med i etter vurdering av plassering og i forhold til hvilken fremtid jeg ville fått om ikke. vokste meg greit opp til 7-800k før jeg sluttet. noen mnd senere ble jeg spurt om jeg ville joine fiendens største konto der noe jeg gjorde for da og ødelegge hele den kontoen + 2 andre kontoer og en konto av mine allierte (han var for cocky på slutten så synest han fortjente et slag under beltestedet).

v16 startet ikke der heller hadde egentlig slutta etter v13. men ble spurt av Robert om å starte på en konto der Thomas/Seyda noe jeg gjorde da hadde accen 400k/43byer. Den har for å si det rett ut blomstret meget greit etter jeg gjorde min entre sitter nå på noe som jeg mener er v16s beste cluster som jeg elsker å spille med.

Hva liker du og hva liker du ikke med v16?

hmm for det første vinnerkravet er helt på gjorde. jeg ville mye heller hatt dominans vinnerkrav med 100% av byene. Vet at det tar lenger tid men man føler seg som en mer verdig vinner da
Da jeg startet i HAHA og langt utover kranglet jeg med min diktator/Robert om at medlemmer som ikke gjør noe får bli i stammen. Dette har selvsagt forbedret seg men ser i jff for eksempel så kan jeg nok peke ut 10 medlemmer som ikke gjør noe. innaktive medlemmer uansett stamme er jeg ikke glad i. Å adle gratisbyer kan være fint det men man føler ikke at man vinner over fienden ved å gjøre det.

Hvordan ser du på deg selv som tw spiller?

Jeg ser vel på meg selv som en off spiller som liker å spille i cluster i fronten. Liker å ha god tone med folka rundt meg både fiende og alliert, hvem har sagt at man ikke kan ha et godt forhold til sine fiender. (slik kan man dra fordeler av med tiden)
Jeg vet at jeg er sleip, slu, manipulerende og til tider meget cocky som spiller noe jeg elsker :p

HAHA har en liten ledelse i krigen, hvordan vil du se på mulighetene deres framover?

Haha har mye kvalitet i spillerne i stammen. men stammen har også svake ledd som gjør oss sårbare om fienden får trukket seg inn i desse områdene. angående samholdet og aksjoner er jeg helst overbevist på at vi kan lære mye av jff det har 3 forskjellige grupper som støtt og stadig er på krigsfronten mot våre fronter. HAHA består mye av stolte individer som tror det greier alt selv (inkludert megselv) men om jff møter et haha i en sammensatt aksjon tror jeg dem ville lidd meget store tap både på cluster messig og ved at vi ville dannet byer inni deres cluster og strukket deff byene deres utover ved at det måtte ha stacket byene rundt enhver utpost vi har i deres område.

Ta i f.eks min by i sør. der har jff stacket opp rundt oss for å hindre at vi danner flere byer der nede og konstant prøver å nuke ned og adle byene der pga dem vet hvor mye deff det vil spare på å fjerne byen uansett hvor mye off det tar
jff har også mange nye spillere på kontoene sine rett og slett pga spillere slutter men inn kommer det krigsdyktige og lystne spillere som virkelig brenner for krigen og gjør en god jobb. vi er mer late og kriger når vi må
men haha vinner krigen så lenge vi holder oss aktive.

Hva slags type spiller er du? Hvilke taktikker har du?

Har en meget sleip spillestil som ofte går ut over andre spillere/stammer. kan også vere til tider meget manipulerende også
er en offansiv spiller som regelrett holder seg til off pga at jeg ikke kan deff :D

spiller mye alene taktikk men er også god i aksjoner. Jeg går vell forsiktigere frem og scouter i første ledd og konsentrerer ilden mot målene jeg angriper. Jeg er ingen fan av randomnuking selv om det kan spre troppene til fienden. kan som sagt ikke deff så liker stacking meget godt. kjører som regel 6køks 2.7k+ lk 400rb 300ram 100 cata i off byer generelt om rb ikke er med er det vell 3k-3.1k lk
leter vel litt før jeg starer å angripe, ser etter svake ledd i et cluster og angriper der for da å kunne slå hull på byllen


Hvordan holder du motivasjonen oppe?

tja jeg holder motivasjonen oppe ved å holde meg i en såpass chill posisjon der jeg ikke blir avhengig. det er ikke slik som det var før da jeg sto opp midt på natten for å sende angrep. nå angriper jeg rett og slett når det passer meg. er heller ikke sikkert at jeg ville spilt om jeg ikke hadde hvert i stamme med det profilene jeg er i stamme med nå.

Du er dualen til Thomas/Seyda, hvordan er sammarbeidet? Kan du si litt om han?

tja når jeg startet på accen hadde thomas ekstremt mye tid da var han på 24/7. det har gradvis blitt mer travert pga han har skole eksamener jobb fritid osv selvsagt har jeg også det samme men jeg føler vi greier å samkjøre en fornuftig aktivitet på kontoen
Thomas kjører nok litt for mye på impuls etter min smak altså direktenuking/adling som kan ødelegge mine planer for å ta sikre byer noe som irriterer meg veldig.

Hvilken spiller ser du på som den største motstander for deg? Hvorfor?

må vell sette Ruab som min største motstander på v16. Det er vell fordi jeg har spilt mot han flere ganger men ikke har hvert i front mot han slik jeg mulighet til nå. jeg er mest off han mest deff da er det hvordan man strukturer byene og bruken av tropper som vil kåre en vinner av oss
respekterer også ruab for hans ferdigheter og hans evne til å skape iver og kampånd selv mot en så meritiert stamme som HAHA.


Hva skiller HAHA fra J.F.F?

Haha består av få store spillere med store kapasiteter inni på det fleste kontoene.
Mens jff har mindre gode spillere men deres aksjoner kan lamme enhver spiller om det kommer uanmeldt og brått på en
så kort fortalt så har HAHA overall bedre spillere men med noe mindre aktivitet der jff har mer spillere ivrige og angrepsvillige og store aksjoner.

Hva er dine framtidsplaner på v16?

mine planer på v16 er vell å utvide kraftig mitt cluster i vest og forsette og trykke på mot midten fra mitt hq cluster samt å nedstable fiendene mine offansivt og deffansivt..

Nevn minst 1 styrke og 1 svakhet hos HAHA

en styrke er samholdet og stemningen i stammen. Alle trives sammen og det er ingen konflikter slik jeg ser det nå.
svakhet er vell at vi er delvis late og at vi kan være noe for egoistiske.

Hva ser du på som din beste egenskap?

min overtalingsevne. uten tvil.

Is vs Brus

den var ikke lett ;( men sier nok Brus.

Tyrkia vs Spania?
Spania


Håper dere likte intervjuet..
 

DeletedUser

Guest
v1: BOL: startet vellikke i BOL(Brotherhood of Legends) men fikk accen i Olymp men gikk over til bol sammen med en venn av meg som spilte på General Jonny. forflyttet meg i senere tid over til fronten k54/64/65/55 der jeg forble og adlet/mista ib byer sammen med resten av frontlinjen.

General Jonny var min gamle multi account! :LOL:
 
Topp