Et spørsmål til Nice.

DeletedUser

Guest
Hei igjen, lenge siden sist. Har vært deilig å slippe den ekle tonen fra Nice en stund.

Men det er altså nødvendig med et innlegg nå.

Vi i ODA har den siste tiden sett Nice adle gråbyer inne og rundt våre clustre.

493|511 - TW-Guiden (Trodde ikke du klarte å nå et lavere lavmål, men der tok jeg feil)
505|605 - Graffyz
431|514 - TheHairyPig
517|505 - Zimpley

Dette ser ut til å være en noe populært i barnehagen Nice. Jeg ser på dette som enten et tegn på desperasjon eller bare for å være ekkel. Si alt du vil om taktikk, men det er ikke derfor det blir gjort. Det er rett og slett en feig taktikk som den tapende parten kan bruke. Ikke den som leder.

Vær litt sportslige og vis at dere klarer å slå oss på en god måte. Om dere i det hele tatt klarer det.

Takk.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hihi, someones mad >:)

Men hva er lavmålet i å ta en godt plassert by som ofte får endret oppmerksomheten til fiende spilleren og troppe plasseringen rundt det området den byen ligger i, og ofte kan den heller ikke fjernes. Og hva er så feigt i dette?

In war and love everything is fair
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hei igjen, lenge siden sist. Har vært deilig å slippe den ekle tonen fra Nice en stund.

Men det er altså nødvendig med et innlegg nå.

Vi i ODA har den siste tiden sett Nice adle gråbyer inne og rundt våre clustre.

493|511 - TW-Guiden (Trodde ikke du klarte å nå et lavere lavmål, men der tok jeg feil)
505|605 - Graffyz
431|514 - TheHairyPig
517|505 - Zimpley

Dette ser ut til å være en noe populært i barnehagen Nice. Jeg ser på dette som enten et tegn på desperasjon eller bare for å være ekkel. Si alt du vil om taktikk, men det er ikke derfor det blir gjort. Det er rett og slett en feig taktikk som den tapende parten kan bruke. Ikke den som leder.

Vær litt sportslige og vis at dere klarer å slå oss på en god måte. Om dere i det hele tatt klarer det.

Takk.

Som om dere ikke gjør det selv :D
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ser ut som dette irriterer deg og jeg vil derfor konkludere med at dette var en god taktikk fra barnehagen Nice.

Seier er seier, så lenge man holder seg til reglene (hug)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dere får nyte tanken om at en Barnehage sundknuste dere en gang i Power! og vil mose dere igjen etter massemergingen deres.

Og ja, temaet med merging og splitting av nye stammer som kansje kunne blitt noe, er ikke det sånn 110ganger værre?
 

DeletedUser

Guest
Hei igjen, lenge siden sist. Har vært deilig å slippe den ekle tonen fra Nice en stund.

Men det er altså nødvendig med et innlegg nå.

Vi i ODA har den siste tiden sett Nice adle gråbyer inne og rundt våre clustre.

493|511 - TW-Guiden (Trodde ikke du klarte å nå et lavere lavmål, men der tok jeg feil)
505|605 - Graffyz
431|514 - TheHairyPig
517|505 - Zimpley

Dette ser ut til å være en noe populært i barnehagen Nice. Jeg ser på dette som enten et tegn på desperasjon eller bare for å være ekkel. Si alt du vil om taktikk, men det er ikke derfor det blir gjort. Det er rett og slett en feig taktikk som den tapende parten kan bruke. Ikke den som leder.

Vær litt sportslige og vis at dere klarer å slå oss på en god måte. Om dere i det hele tatt klarer det.

Takk.


Hvor var spørsmålet i innlegget?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Magic Dude skrev:
Dette ser ut til å være en noe populært i barnehagen Nice. Jeg ser på dette som enten et tegn på desperasjon eller bare for å være ekkel. Si alt du vil om taktikk, men det er ikke derfor det blir gjort. Det er rett og slett en feig taktikk som den tapende parten kan bruke. Ikke den som leder.

Ditt synspunkt har aldri vært helt rett, trur du sliter litt siden du ikke er på den desidert vinnende siden, og desperasjon er alt som kan gjøre din jobb vanskelig.
Taktikk er en del av spillet, det er like feigt for deg å adle en spiller 1/5 av din størrelse, men det klager vel ikke vi for?
Og vi leder faktisk ikke tot, hvis vi tar med mergvennene deres i ODD har dere 80-100k mer poeng, men dette tar vi igjen i skillz!
 

Kolberg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nå har det seg vel slikt at Terminator gjorde akkurat det samme mot meg og Benja ?

Vi syter da ikke over at han plasserte 12 deffbyer i en by og adlet 8 rundt den ? :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ser egentlig ikke at de har gjort noe galt. Kun taktiske valg som kan hemme dere litt
 

DeletedUser

Guest
Mener da å huske at både deg selv md å flere på en vis v1 gjorde akuratt det samme. :hmm:

Ikke sammenlignbart.

Som om dere ikke gjør det selv :D

Nei. Vi gjør ikke det.

hmm...

dårlig propaganda. :Neutral:

Var det propaganda? Nei. Det var bare et spørsmål om dere kunne fighte litt mer realt. Er visst for mye å be om viser det seg.

Ser ut som dette irriterer deg og jeg vil derfor konkludere med at dette var en god taktikk fra barnehagen Nice.

Seier er seier, så lenge man holder seg til reglene (hug)

Sant nok. Lov til å spørre om vi kan krige skikkelig. Ikke snike seg til en raskere seier.

Hvor var spørsmålet i innlegget?

Du forstår tydeligvis ikke hva jeg ber om. Eller så prøver du bare å finne på noe å si. Hele innlegget var spørsmålet. Eller trengs det et "?" tegn for at du skal forstå?

Ditt synspunkt har aldri vært helt rett, trur du sliter litt siden du ikke er på den desidert vinnende siden, og desperasjon er alt som kan gjøre din jobb vanskelig.
Taktikk er en del av spillet, det er like feigt for deg å adle en spiller 1/5 av din størrelse, men det klager vel ikke vi for?
Og vi leder faktisk ikke tot, hvis vi tar med mergvennene deres i ODD har dere 80-100k mer poeng, men dette tar vi igjen i skillz!

Du har plutselig fått veldig mye å si om meg og om så mye annet. Tankene dine er ikke akkurat så veldig nyanserte. Bedre om du ikke sier noe mer.

Words empty as the wind are best left unsaid.
Homer

Nå har det seg vel slikt at Terminator gjorde akkurat det samme mot meg og Benja ?

Vi syter da ikke over at han plasserte 12 deffbyer i en by og adlet 8 rundt den ? :D

Vårt ene eksempel på noe lignende.

MD som syter siden vi ikke har skrevet mye på ei stund.

Blir bare irritert av slike idiotiske utsagn. Jeg stilte et ærlig og OK spørsmål. Du forstår veldig lite.

godt spørsmål.

Egentlig ikke.



Igjen ser jeg trenden som dere i Nice setter. Alt jeg kommer med blir sett på som klaging eller syting. Ingen som gidder å bare tenke litt på det jeg spør om før dere skriver mer bull.

Hvis jeg skulle skrevet propaganda, trengs det bare å legge ut enkeltes utsagn her på forumet og de kommentarene dere gir på ryktepoeng (som oftest røde).


Takk og farvel forum. Det var delvis moro.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Slapp av, jeg har ikke adlet fra denne gråbyen jeg adlet enda jeg, men om vi skal snakke feighet så har jo dere adlet like mye grått som oss, så kan ikke se at den ene siden er verre enn den andre. (Ble litt trist når jeg så vi hadde adlet 700 grå :forvirra:
 
Topp