Et spørsmål til Nice.

DeletedUser

Guest
Og vi gjorde det ikke, men gjør det.

Dere klager nå som vi gjør det, vi klagde ikke når dere gjorde det.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
se videoen min, en fin oppsummering av hvordan forumet har vært den siste tiden. :)

Virker som det habbomannen. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
God dag, kjære konge av dobbeltmoral.


Det er noen ting jeg stusser med i logikken din.

Du klager på personangrep fra oss i Nice, tror du da at du gjør saken bedre med å kalle oss gang på gang en barnehage? Å ikke synke ned på andres nivå er det noe som heter. Dette har du tydeligvis aldri hørt om.
Du tror vel heller ikke at folk er leie av de tomme truslene dine og at du er cocky på forumet, når du har ingen grunn til å være cocky utifra TW, og at det er derfor folk blir lett irriterte av deg.

Du har sagt flere ganger på dette forumet at dette kommer dere i ODA til å vinne, at Nice ikke vet hva som venter dem. Dette skjønner jo selvfølgelig alle i Nice er tomprat, men du virker rart nok seriøs med det.
Deretter presterer du å si at det bare er den tapende parten som kan gråbyadle inni andre sine clustere? Så hvorfor klager du på at vi gråbyadler inni andre sine clustere iom at vi i dine øyne kommer til å være den tapende parten?

Jeg vil fortsette med å henge meg opp i kommentaren "dette kan bare den tapende parten gjøre". Hvorfor har bare den tapende parten lov til å gjøre det? Er det pga. dere ser at tapet er der, og at vi dermed skal være barmhjertige? Hvis du noen gang har drevet med organisert idrett, pleide du også å score selvmål når dere ledet, bare for å være barmhjertig?
Det med at taperne er de eneste som kan gjøre smarte taktiske valg er rett og slett idiotisk, usaklig og noe som hører hjemme blant 10-åringer som holder på med idrett. "Alle skal få være med"-mentaliteten skinner igjennom hos deg. Skal ikke være lov å være best.

Forøvrig MD, hvor var du da HAHA kjørte den samme taktikken da de ledet krigen mot InVi med 4 i landsbyforhold på v16? Var det noen fra den tapende siden som klagde da? Nei, fordi det er smart taktisk, og skal selvfølgelig være lovlig.


Kom deg ut av boblen din, og få opp øynene.

Jeg regner selvsagt ikke med noe svar på dette da du flykter fra forumet hver gang noen skriver ett langt innlegg til deg.
 

DeletedUser

Guest
Og vi gjorde det ikke, men gjør det.

Dere klager nå som vi gjør det, vi klagde ikke når dere gjorde det.

Så stolt du må føle deg nå.

Er det bare tapende parter som kan bedrive multi?

Du drar inn regelbrudd i dette? Wow. Har du ikke noe bedre å komme med? :LOL:

God dag, kjære konge av dobbeltmoral.


Det er noen ting jeg stusser med i logikken din.

Sjokkerende.

Du klager på personangrep fra oss i Nice, tror du da at du gjør saken bedre med å kalle oss gang på gang en barnehage? Å ikke synke ned på andres nivå er det noe som heter. Dette har du tydeligvis aldri hørt om.
Du tror vel heller ikke at folk er leie av de tomme truslene dine og at du er cocky på forumet, når du har ingen grunn til å være cocky utifra TW, og at det er derfor folk blir lett irriterte av deg.

Barnehage er ikke et parsonangrep. Det er virkelig det "verste" jeg har sagt om dere, så ikke dra den der mot meg.
Og ja, kanskje jeg virker cocky i deres øyne, men jeg har ment hvert eneste ord. Har ikke noen tidsgrense vettu, nisse..


Du har sagt flere ganger på dette forumet at dette kommer dere i ODA til å vinne, at Nice ikke vet hva som venter dem. Dette skjønner jo selvfølgelig alle i Nice er tomprat, men du virker rart nok seriøs med det.

Virkelig? Tomprat? Hvem er det som er cocky nå?

Deretter presterer du å si at det bare er den tapende parten som kan gråbyadle inni andre sine clustere? Så hvorfor klager du på at vi gråbyadler inni andre sine clustere iom at vi i dine øyne kommer til å være den tapende parten?

Det er noe typisk den tapende parten gjør for å få et overtak. Ikke at de nødvendigvis trenger å gjøre det.

Jeg vil fortsette med å henge meg opp i kommentaren "dette kan bare den tapende parten gjøre". Hvorfor har bare den tapende parten lov til å gjøre det? Er det pga. dere ser at tapet er der, og at vi dermed skal være barmhjertige? Hvis du noen gang har drevet med organisert idrett, pleide du også å score selvmål når dere ledet, bare for å være barmhjertig?
Det med at taperne er de eneste som kan gjøre smarte taktiske valg er rett og slett idiotisk, usaklig og noe som hører hjemme blant 10-åringer som holder på med idrett. "Alle skal få være med"-mentaliteten skinner igjennom hos deg. Skal ikke være lov å være best.

Du henge det virkelig opp i en liten bagtell her. Graver fram all mulig kritkk. Grattis. Den fotball-sammenligningen din henger ikke på greip. Du kan bedre enn det. Og nei, jeg har ikke sagt dere ikke skal gjøre det. Les tittelen igjen. Det står klart at det er et "spørsmål" og ikke et krav eller noe jeg ber om. Jeg simpelt spør om vi kan krige på en mer utfordrende måte.

Forøvrig MD, hvor var du da HAHA kjørte den samme taktikken da de ledet krigen mot InVi med 4 i landsbyforhold på v16? Var det noen fra den tapende siden som klagde da? Nei, fordi det er smart taktisk, og skal selvfølgelig være lovlig.

Wow, her sammenligner du to verdner. Det er en uskreven regel at vi aldri gjør det, for omstendighetene og alt er helt forskjellig.

Kom deg ut av boblen din, og få opp øynene.

Det er du som lever i en boble her.

Jeg regner selvsagt ikke med noe svar på dette da du flykter fra forumet hver gang noen skriver ett langt innlegg til deg.

Siden når? Finner du på ting nå eller? Skjerp deg.


Et noe mer seriøst svar enn vanlig, men det får så være. :p

Er slitsomt å måtte komme tilbake til den samme grøten hele tiden. Savner en tid der forumet var mer ærlig og folk var et snev av ydmyke. Veldig få som innrømmer feil og i det hele tatt gidder å se på ting fra andres synspunkt. Hat og irritasjon er visst et moment i propagandaen fra Nice, noe som er ødeleggende for spillet og gleden generelt.

Uansett hva slags kritikk jeg kommer med, tar dere aldri noe til dere. Dere skal uansett krangle og slenge alt dere kan finne på tilbake og skaper bare kvalme.

Så jeg håper dere skjerper dere, men for å være ærlig, så har jeg ikke noen tro på dere. Synd det har kommet så langt.
 

DeletedUser

Guest
258461422dbf9ab8cdc1d1f057f8cb3b.png


Illustrerer bare poenget mitt mer!
 

DeletedUser

Guest
Det står klart at det er et "spørsmål" og ikke et krav eller noe jeg ber om. Jeg simpelt spør om vi kan krige på en mer utfordrende måte.

Hvorfor skal vi krige på en annerledes måte? Du og dine ODA-venner sier jo hele tiden at verdenen ikke er ferdig, hvorfor skal vi da invitere dere inn i krigen igjen? Hvorfor i det hele tatt skal vi egentlig slippe oss tilbake når verdenen ikke er vunnet enda?


Wow, her sammenligner du to verdner. Det er en uskreven regel at vi aldri gjør det, for omstendighetene og alt er helt forskjellig.

Uskrevne regler er ikke regler. Hva var annerledes? At det ikke gjaldt deg da?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal vi krige på en annerledes måte? Du og dine ODA-venner sier jo hele tiden at verdenen ikke er ferdig, hvorfor skal vi da invitere dere inn i krigen igjen? Hvorfor i det hele tatt skal vi egentlig slippe oss tilbake når verdenen ikke er vunnet enda?

Virker ikke helt som du forstår stort her. Hadde et inntrykk av at du var mer oppegådende enn dette, men jeg tok visst feil.

Hvordan skal det å krige "vanlig" invitere oss tilbake i krigen? -.-

"Hvorfor i det hele tatt skal vi egentlig slippe oss tilbake når verdenen ikke er vunnet enda"
For en merkelig setning.


Uskrevne regler er ikke regler. Hva var annerledes? At det ikke gjaldt deg da?

Du har visst ikke vært på forumet på andre verdner nok til å forstå dette heller. Syntes det er litt rart at du ikke klarer å legge to og
to sammen.

5baed0b09af956004b1013f975235aad.png


Du var bedre enn dette her før WhiteWalker. Dette er en ny bunn som jeg ikke trodde du hadde :LOL:
Ta deg en kopp med kaffe og våkne litt før du svarer neste gang. For dette er ikke bra nok.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Begynner å få en veldig Kenn93x følelse av deg MD, vent ikke hva det er men liker det ikke alt for godt.
 

DeletedUser

Guest
Begynner å få en veldig Kenn93x følelse av deg MD, vent ikke hva det er men liker det ikke alt for godt.

0c549a09e85413a8dd1a5a2cbf1f6e42.png


Okei, og det fortjener et negativt ryktepoeng? Akkurat. Du er blitt den typen. Ikke akkurat den mest nyanserte du heller som ikke er villig til å diskutere eller gi god kritikk. Du burde også holde deg unna slike personangrep. Hvis du ikke makter det, så kan du heller holde deg unna forumet.

habbo: Ja :( Hadde de bare vært flinkere til å multitaske som oss, så kunne de fått litt mer tid til tw :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
MD skrev:
Okei, og det fortjener et negativt ryktepoeng? Akkurat. Du er blitt den typen. Ikke akkurat den mest nyanserte du heller som ikke er villig til å diskutere eller gi god kritikk. Du burde også holde deg unna slike personangrep. Hvis du ikke makter det, så kan du heller holde deg unna forum

Jeg ga posten du skrev rødt rykte. Kommenterte at du ga et veldig Kenn93x uttrykk, og ikke si at jeg burde holde meg unna personangrep mot ham ettersom han har terrorisert stort sett alle han mener han er bedre en.
Diskuter i vei, men du er så vanskelig å "krangle" med siden du har en egen regelbok
 

DeletedUser

Guest
Jeg ga posten du skrev rødt rykte. Kommenterte at du ga et veldig Kenn93x uttrykk, og ikke si at jeg burde holde meg unna personangrep mot ham ettersom han har terrorisert stort sett alle han mener han er bedre en.
Diskuter i vei, men du er så vanskelig å "krangle" med siden du har en egen regelbok

Hvem er det som har konvertert eller hjernevasket deg siden V1? Du diskuterer ut fra premissene om at det ikker muligheter for forbedring. Til nå har du ikke en eneste gang prøvd å diskutere engang. Og sist jeg sjekket så har Kenn93x mer respekt enn det du viser nå.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Du ser nu selv hva Kenn93x bringer opp i chatter helt uten grunn kun for å krangle eller være overlegen, sålenge dere er bestiser trur du vel aldri på det.
Hva skal diskuteres? Denne tråden var jo egentlig bare en teit tråd du startet for å få en følelse av at dere er mer rettferdig?
 
Topp