Et spørsmål til Nice.

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvordan beviser den ingenting? bare fordi jeg slettet navnet til han som skrev den? vel nå har det seg sånn at
forumregler skrev:
Dersom du tenker på å poste en melding/PM på forumet som er skrevet av andre, så må du aller først sensurere brukernavn sånn at ingen ser hvem det er. Fjern selve linken!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Spioner må spille litt på lag, for å ikke vekke mistanker. Derfor er ikke den meldinga bevis for noe som helst Fa Kua. Lurer på hvorfor du har fått den meldinga i dine hender? Hadde vedkommende vært så uskyldig, så ville han/hun stått fram sjøl, og ikke latt deg stå for forsvaret.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Spioner må spille litt på lag, for å ikke vekke mistanker. Derfor er ikke den meldinga bevis for noe som helst Fa Kua. Lurer på hvorfor du har fått den meldinga i dine hender? Hadde vedkommende vært så uskyldig, så ville han/hun stått fram sjøl, og ikke latt deg stå for forsvaret.

Ved hjelp av TWStats finner du fort ut av hvem xxx er.
 

DeletedUser

Guest
Spioner må spille litt på lag, for å ikke vekke mistanker. Derfor er ikke den meldinga bevis for noe som helst Fa Kua. Lurer på hvorfor du har fått den meldinga i dine hender? Hadde vedkommende vært så uskyldig, så ville han/hun stått fram sjøl, og ikke latt deg stå for forsvaret.

Ja, fordi vi vet fra før av at alle som spiller på v18 har en forum-bruker som de bruker når de føler de trenger å forsvare seg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Spioner må spille litt på lag, for å ikke vekke mistanker. Derfor er ikke den meldinga bevis for noe som helst Fa Kua. Lurer på hvorfor du har fått den meldinga i dine hender? Hadde vedkommende vært så uskyldig, så ville han/hun stått fram sjøl, og ikke latt deg stå for forsvaret.

Hadde deres o store leder vært nøye i sine kv. sjekker hadde dere ikke hatt spioner.
 

DeletedUser

Guest
Ja, hva sjekket du egt inne på kontoen MD?

Det får være min sak. Var 90% sikker på at det var ugler i mosen 1 minutt ut i kontovakten, men har ikke hatt tid til å grave noe grundig i gjennom alt. Veldig synd den gangen her.

Men bekrefter jo bare at dere kommer med mer oppgulp om at det var misnøye med ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Oioioi... Finne fram popkornet og se på at noen andre lager drama for en gangs skyld! :D
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Da var v18 kvitt den plagen
Ditt synspunkt har aldri vært helt rett, trur du sliter litt siden du ikke er på den desidert vinnende siden, og desperasjon er alt som kan gjøre din jobb vanskelig.
God dag, kjære konge av dobbeltmoral.
Du har sagt flere ganger på dette forumet at dette kommer dere i ODA til å vinne, at Nice ikke vet hva som venter dem. Dette skjønner jo selvfølgelig alle i Nice er tomprat, men du virker rart nok seriøs med det.


Ironien

giphy.gif
 

DeletedUser

Guest
Noen er glad for å være unbanna og spre kvalme igjen :)

Bannen er tilbakelagt,og etter bannen har det ikke vert noe i den sjangeren som du selv desperat prøver å nøre oppunder :rolleyes:

Skjerpings !!!!

Oppgulpinga står du definitivt selv for nå,og du får jo heller ikke mye napp,for å si det sånn.

Lær deg "å gi slipp" på "gamle traumer",da først går livet videre (nod)

For meg er det rimelig fasinerende at ikke teamet uttaler seg vedr dine evindelige oppgulp,da bannen"straffen" er tilbakelagt mtp "den gamle saken du hele tiden "refererer til"........................
 

DeletedUser

Guest
Liker ikke ordet "oppgulp" jeg :s Minner meg om så... vonde minner :crybaby:
 
Topp