Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Ok, vi går tilbake til emne ang. meg.

C22, om du mener at jeg ikke har visst noen store egenskaper her på v18, kan jeg da stille deg et retorisk spørsmål?

Hvem har visst noen store egenskaper her på v18 utover lederegenskaper?

Tar med dette bildet bare for å fremme din hukommelse:

4145058318dc2501fb44cb98ac26c447.png

Jeg vil også påstå at du ikke har de største egenskapene og ikke er så god som du absolutt skal ha det til.
Er ikke spesielt vanskelig å forsvare seg mot deg. Eneste du har til gode er at dere er online 24/7 og starter alltid adling mellom 04-05 tiden på natta. Så egenskapene deres baseres på de enkleste grep for å vinne. Først skaffe 2 ganger så mange byer som motstanderen før det er noe sjanse for å klare det. Så nattadling og så litt skryt, og så håpe på at spilleren gir opp.

Til nå har dere vært uhyre heldige med hvem dere har angrepet. Spillere som før dere angrep var lite motivert eller hadde veldig knapt med tid. Så dere kommer til å møte veggen før eller senere og da blir det stygt. Flaksen har vært på deres side til nå, men ikke forvent at den vil vare.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Til nå har dere vært uhyre heldige med hvem dere har angrepet. Spillere som før dere angrep var lite motivert eller hadde veldig knapt med tid. Så dere kommer til å møte veggen før eller senere og da blir det stygt. Flaksen har vært på deres side til nå, men ikke forvent at den vil vare.


Jeg tror Pål har hørt dette ett par ganger før(SE: V9, V13, og HP?(husker ikke hvilken)) og til nå har det vel aldri skjedd?
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner den (alle tw-guiden angriper er innaktive unnskyldninga) å bli fryktelig gammal.

Hva vet vel dere? :)

Nå har det seg slik at jeg har full oversikt over hvem som er aktive og ikke. Med mindre dere har en aktiv spion i ledelsen i ODA (Hahahaha), så er ikke argumentet gammelt. Det er fullt og holdent helt sant :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg vil også påstå at du ikke har de største egenskapene og ikke er så god som du absolutt skal ha det til.
Er ikke spesielt vanskelig å forsvare seg mot deg. Eneste du har til gode er at dere er online 24/7 og starter alltid adling mellom 04-05 tiden på natta. Så egenskapene deres baseres på de enkleste grep for å vinne. Først skaffe 2 ganger så mange byer som motstanderen før det er noe sjanse for å klare det. Så nattadling og så litt skryt, og så håpe på at spilleren gir opp.

Til nå har dere vært uhyre heldige med hvem dere har angrepet. Spillere som før dere angrep var lite motivert eller hadde veldig knapt med tid. Så dere kommer til å møte veggen før eller senere og da blir det stygt. Flaksen har vært på deres side til nå, men ikke forvent at den vil vare.

Jeg påstår aldri at jeg er god, for jeg er ikke god. Jeg påstår bare at dette spillet er forjævlig lett, det er da ikke altfor komplisert å trykke på noen knapper sånn at det kommer noen få sekunder etter noe annet eller enda mindre. TW er lett, og hvordan man lykkes avhenger utifra aktiviteten, det er altså den som avgjør suksessen din. Nå, skal ikke henge meg for mye opp i hvor vanskelig eller lett jeg må finne TW til, men heller praten deres om meg.

1. Å forsvare seg mot meg kan selv generalløs gjøre, hvorfor skal jeg gidde å gjøre ting vanskeligere enn det er? Hvorfor time tog og sende cs mellom når det ikke er behov for det? Det er kjedelig, unyttig og demotiverende, så jeg dritter i det. Møter jeg motstand, så vil jeg omorganisere, jeg gjør det som trengs, ikke mer, det er unødvendig.

2. Jeg liker at du påstår at jeg er online 24/7, noe som tja, ikke stemmer. Jeg er aktiv når det trengs, hvorfor bruke mye ressurser unødvendig så du ikke orker å gjøre det når det trengs?

Forskjellen mellom de beste og de nestbeste er at de beste blir mer aktive når det trengs og motsatt for de nestbeste, that's the only difference.

Så derfor disponerer jeg mest mulig min tid så jeg med størst motivasjon kan være aktiv når det trengs. Og hei, når folk påstår at folk bare er 24/7 aktiv og det er derfor dem har kommet langt, så skal jeg si deg en ting. TW handler om aktivitet, det er ikke brainstuff vi driver med akkurat. Det er et simpelt spill der aktivitet er hovedfaktoren.

3. Starter adling mellom 04 og 05? Ppffttt, ikke søren. Etter at Roger har kommet inn har han kanskje sendt ut noe adels da, men aldri meg. Det skjedde altså ikke før han kom inn, og lite etter. Vi adler på morning, ettermiddag, kveld og natt. Grunn? Alt går inn.

4. Skaffe 2x så mange byer som fienden for så å angripe? Unnskyld meg, men jeg startet med 5 eller 6 stk fra "24/7" rundt meg, jeg tok først en lett gråtass som starta på nytt, deretter gikk det slag i slag med BtK, Sondre, KP, etc. og til slutt Holoman av dem rundt meg, jeg startet å ta fienden fra starten, noe jeg alltid har gjort. Ikke kom her å påstå at jeg trenger flere byer enn fienden for å adle dem, jeg tar dem fra starten, og får byer, og går på nye fiender. At jeg da tar mange byer og blir større enn andre og da får en fordel videre av det er ikke min feil, men en opparbeidet fordel som jeg har kjempet for og da fortjener. Akkurat som at fienden bare adler grått og derfor kunne hatt mange byer om dem hadde giddi.

5. Heldige eller dyktige i å velge target? Mine targets blir alltid innaktive når jeg går mot dem, ikke kall det en tilfeldighet.

MD, du påstår at jeg ikke er dyktig, jeg er likevel 90 byer i + mot bare dere, nestemann i krigen er 33 byer i + i krigen (Faggus), jeg påstår ikke at jeg er god i dette spillet, bare i sammenligning mot dere.
 

DeletedUser

Guest
Du fikk ikke med deg essensen av deg jeg sa kjære zippy. Men har ikke noe behov for å forklare dypt :) Du liker å danse rundt tema.

Spiller heller ikke så stor rolle hvem som sender hva og når. Har selv vært kontovakt der dere har adlet. "Vi adler på morning, ettermiddag, kveld og natt. Grunn? Alt går inn." Nei. Enten så mener du "jeg" her, eller så er lyver du. Regner med at du mente "jeg". For jeg vet når du har sendt de fleste adelstog som har gått inn hos oss. Jeg vet det. Så trenger ikke si annet her. Ja, du har sendt litt på dagtid også, men da mot kontoer som ikke yter motstand. For du vet så godt som jeg hvor latterlig enkelt det er å snipe tog.

Du påstår ikke at du er god? Indirekte gjennom å skryte av statistikken, så sier du jo det. Ikke nødvendigvis den beste, men god allikevel. Helt greit det og har ingenting imot det. Men blir litt vel mye i forhold til hvem dere adler. :/

"5. Heldige eller dyktige i å velge target? Mine targets blir alltid innaktive når jeg går mot dem, ikke kall det en tilfeldighet"
Heldig. Veldig heldig :/ Veldig uheldig for oss :(


Ut i fra det du påstår her, virker jo det nesten som det er Roger som gjør alt arbeidet. :hmm:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Essensen din: Fienden har flaks, alltid flaks, og det er vår udyktighet som kommer frem ved deres adling av oss, ikke deres dyktighet.

Vet da at du har vært kv flere steder, du er jo 90% av ODA, for meg er tog som luft, dør dem lager jeg nytt tog et nytt sted, ufarlig om det dør, lett å lage nytt. Når du begynner å snipe tar jeg for meg det som kreves videre og som er det letteste, å sende tog om natta når du ikke er på, jeg er ikke på lengre eller sitter oppe lengre eller noe for å gjøre det, jeg bare unngår å sende tog på andre tidspunkter og sender dem når du probably ikke er på, det fungerer og er lettere enn å time nuke og cs, altså det smarteste å gjøre.

"For jeg vet når du har sendt de fleste adelstog som har gått inn hos oss". Nei, du vet når de fleste toga har gått inn når du har sitti kv, ikke ellers.

Jeg sier bare at jeg er god i sammenligning med dere andre, kanskje du har fått det med deg i år 3.194. Statistikken kunne gått vært bedre, men den er den beste i denne krigen. 90+ er mer enn noen andre sin, aka best, om man da igjen ser på gjennomgående adling over tid blir den også enda mer imponerende i sammenligning med dere andre.

Jeg påstår ikke at Roger gjør alt arbeidet, jeg påstår at vi gjør det som kreves, noe som er lite.
 

DeletedUser

Guest
Jeg påstår ikke at Roger gjør alt arbeidet, jeg påstår at vi gjør det som kreves, noe som er lite.

Litt arrogant, wouldn't you say?

Les den teksten som om den var til deg og dann deg opp en mening om hva den inneholder.

Men anywho. Det du sier er "tilstrekkelig" eller det som "kreves" vil ikke være nok i framtiden :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
magic dude skrev:
Først skaffe 2 ganger så mange byer som motstanderen før det er noe sjanse for å klare det. Så nattadling og så litt skryt, og så håpe på at spilleren gir opp.

Her har du 2 punkt du selv gjør mot min kv og Nice spiller i Nord, ikke kom å klag på Zippy om det.
 

DeletedUser

Guest
Her har du 2 punkt du selv gjør mot min kv og Nice spiller i Nord, ikke kom å klag på Zippy om det.

Jeg er magisk, så de reglene gjelder ikke meg.

Dessuten så spiller det liten rolle. Tar jo uansett 20 timer før toget er framme, så det blir tagget rett uansett :p
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
ikke ifølge dakapo.

Jeg kan jo ikke lese tankene til Dakapo, men er ganske sikker på at hun mente at taggefunksjonen tagger alt riktig så lenge du tagger før neste enhet kan nå frem.

La oss feks si at adels bruker 20 timer og ram bruker 15 timer (random forhold). Så lenge du tagger angrepet før det er 15 timer igjen så bør det bli riktig uansett. Om du tagger angrepet når det er mindre 15 timer unna derimot vil det bli tagget som ram (eller noe annet. Kommer an på når du tagger).

Jeg har nok tagget godt over 30.000 angrep de siste månedene med den funksjonen, og har aldri opplevd at det blir feil om jeg har tagget tidlig nok.

Grunnen til at det er slik er at du ikke skal kunne være offline i et døgn, logge på med 1k incs og få alt tagget riktig med ett klikk. Det kreves en del aktivitet også
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det er min teori også, men med den måten hun formulerte det så ble betydningen noe annet.
 
Topp