Besvart Arkiverte "dagens" presentasjoner

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hei,

Jeg lurer på om det er noen måte å finne "dagens" (DR, DP, DA, DF, DS) presentasjonene arkivert noe sted? Jeg sjekket HoF, men det ga meg bare for den siste dagen. Jeg er ute etter alle "dagens" presentasjonene helt siden de kom. Dette må da være arkivert et eller annet sted, med tanke på at det er mulig å spore seg fram til det IG (eneste er at man vil miste noen her og der dersom man skulle prøvd).


Grunnen til at jeg ønsker disse er fordi jeg har tenkt å lage noen analyser av disse.


Takk
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det finnes en så vidt jeg vet, men det er ikke noe du har tilgang til som spiller.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hmm, er det noen mulighet for å få tilgang til dette? Altså, det er fullt mulig for meg som spiller å finne fram til dette selv, gjennom å kontakte de som har fått presentasjonene, og forsåvidt å lage mitt eget lille arkiv for dette i samme slengen. Derfor ser ser jeg ikke hvorfor spillere som meg ikke bør få tilgang til disse arkivene, ettersom eneste forskjellen det andre alternativet vil gjøre er at jeg bruker mer av min tid på å finne fram til det.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hmm, er det noen mulighet for å få tilgang til dette? Altså, det er fullt mulig for meg som spiller å finne fram til dette selv, gjennom å kontakte de som har fått presentasjonene, og forsåvidt å lage mitt eget lille arkiv for dette i samme slengen. Derfor ser ser jeg ikke hvorfor spillere som meg ikke bør få tilgang til disse arkivene, ettersom eneste forskjellen det andre alternativet vil gjøre er at jeg bruker mer av min tid på å finne fram til det.

Nei, det er nok ikke mulig. Det krever rettigheter i systemet vårt, og jeg er den eneste som har de.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva er grunnen til at det er slik? Kan ikke skjønne at dette er så hemmelig, iom at man faktisk kan finne ut av det selv :p
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
men er det ikke mulig for deg å hente ut dette? å sette det under en egen mappe i hall of fame?

Enig. Ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gjøres. Selvfølgelig bør spillere som har skjult presentasjonene sine ikke komme opp her.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
men er det ikke mulig for deg å hente ut dette? å sette det under en egen mappe i hall of fame?

Det meste er vel mulig. Det er bare veldig mye jobb som blir å ta tid.


Enig. Ser ikke noen grunn til at dette ikke skal gjøres. Selvfølgelig bør spillere som har skjult presentasjonene sine ikke komme opp her.

Det blir enten alt eller ingenting. Jeg har ingen mulighet til å sjekke om spillerne har skjult sine medaljer eller ikke.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dakapo skrev:
Det meste er vel mulig. Det er bare veldig mye jobb som blir å ta tid.

Nu har du hatt Ferie eller vært stein inaktiv i 2-3uker i sommer nu, i tillegg ser jeg deg ikke gjøre alt for mye nu i sommertiden heller. Ser ikke hvorfor du ikke gidder dette unntatt latskap.

Dakapo skrev:
Det blir enten alt eller ingenting. Jeg har ingen mulighet til å sjekke om spillerne har skjult sine medaljer eller ikke.

Er det ikke mulig å ikke vise navn?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nu har du hatt Ferie eller vært stein inaktiv i 2-3uker i sommer nu, i tillegg ser jeg deg ikke gjøre alt for mye nu i sommertiden heller. Ser ikke hvorfor du ikke gidder dette unntatt latskap.

Nå sa jeg ikke at jeg ikke kunne gjøre det. Bare at det er mye jobb og blir å ta tid. :)



Er det ikke mulig å ikke vise navn?

Jo, men jeg ser ikke hvilke spillere som har valgt å skjule sine medaljer. Jeg ser bare hvem som har fått medaljene hver dag.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Grunnen til at jeg ønsker disse er fordi jeg har tenkt å lage noen analyser av disse.

Grunnen min er forsåvidt at jeg ønsker å analysere disse (kunne vært interessant å vise fram en del statistikker på DR her på forum). Derfor trenger jeg ikke navn. Men nå ser jeg jo at flere meninger er involvert, derfor skal vi ikke gjøre dette rent på grunnlag av hva jeg ønsker.

Min personlige mening er at det heller bør være anonymt, da spillere kan misbruke dette ved å se presentasjonene til spillere med skjulte medaljer.

Angående tiden dette krever; har du et ca. antall timer det ville ta å innføre dette?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Grunnen min er forsåvidt at jeg ønsker å analysere disse (kunne vært interessant å vise fram en del statistikker på DR her på forum). Derfor trenger jeg ikke navn. Men nå ser jeg jo at flere meninger er involvert, derfor skal vi ikke gjøre dette rent på grunnlag av hva jeg ønsker.

Min personlige mening er at det heller bør være anonymt, da spillere kan misbruke dette ved å se presentasjonene til spillere med skjulte medaljer.

Angående tiden dette krever; har du et ca. antall timer det ville ta å innføre dette?

Nei, det har jeg ikke. Det kommer litt an på hvilken verden jeg skal gjøre det på f.eks og hvor mye jeg har mulighet til å jobbe med det sammenhengende.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Er det mulig å bare ta de aktive verdenene først? Jeg har en stor mistanke om at de eldre verdenene blir mindre oppfulgt av spillere. Eventuelt kunne du tatt de aktive verdenene, og latt være å ta de gamle? Så kan vi bare starte en ny trend fra her?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er det mulig å bare ta de aktive verdenene først? Jeg har en stor mistanke om at de eldre verdenene blir mindre oppfulgt av spillere. Eventuelt kunne du tatt de aktive verdenene, og latt være å ta de gamle? Så kan vi bare starte en ny trend fra her?

V18 og V19 tenker du?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Mulig det. Det er forsåvidt bare mitt forslag, men å starte der ville vært en god ide. Deretter kan du oppdatere v20, v21, osv. etterhvert som de spilles ut.
 
Topp