nice henger ikke sammen lenger.

DeletedUser

Guest
Er jo forsåvidt sant da. Nice henger jo ikke sammen :) Angriper litt her og litt der... Og masse mot meg selvfølgelig. Eneste de er enige om å gjøre :D

Virker som Nice er en stamme med små undergrener som gjør hva de føler for. Er jo forsåvidt greit det. Men å si at de er samkjørt, blir feil.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Dette var litt av en hensiktsløs og provoserende tråd. :)

Hvis du ikke spiller v18, så kan du umulig ha noen anelse om hvordan ting går her. Så jeg sier egnt bare det samme som Mr. WW, er nok best du tenker 2 ganger før du åpner snavla sosi. :)
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Er jo forsåvidt sant da. Nice henger jo ikke sammen :) Angriper litt her og litt der... Og masse mot meg selvfølgelig. Eneste de er enige om å gjøre :D

Virker som Nice er en stamme med små undergrener som gjør hva de føler for. Er jo forsåvidt greit det. Men å si at de er samkjørt, blir feil.

Hvis vi angriper litt her og der og masse mot deg som er det eneste vi er enig om å gjøre, hva gjør ODD/ODA da?(rofl)
Sant det MD, vi er en stamme som gjør litt som vi føler for og vil, og det beste av alt er at det funker:D
 

DeletedUser

Guest
Hvis vi angriper litt her og der og masse mot deg som er det eneste vi er enig om å gjøre, hva gjør ODD/ODA da?(rofl)
Sant det MD, vi er en stamme som gjør litt som vi føler for og vil, og det beste av alt er at det funker:D

Virker som vi gjør mer i hvert fall. Kanskje jeg tar feil. Kanskje hovedfokuset deres ligger mot Barbie og er ikke rart vi ikker merker til det da :/

Om det funker, så lurer jeg litt på hva du mener med det. For det virker ikke helt som det gjør det.
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvis vi angriper litt her og der og masse mot deg som er det eneste vi er enig om å gjøre, hva gjør ODD/ODA da?(rofl)
Sant det MD, vi er en stamme som gjør litt som vi føler for og vil, og det beste av alt er at det funker:D

sålenge dere ikke stacker farmebyene mine bryr jeg meg egentlig ikke hva dere gjør(giggle)
 
Topp