Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om jeg forsto "varehusadmin" rett så er det virkelig en velkommen funksjon. Men gjelder den bare premiumkontoer, eller er den for alle?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Om jeg forsto "varehusadmin" rett så er det virkelig en velkommen funksjon. Men gjelder den bare premiumkontoer, eller er den for alle?

Det er vel slik som ressbalansen, bare automatisk. Det er også en del av KA, så du må ha PK og KA. Trenger du ikke PK, og kjøper kun KA pga Varehusadmin koster den hele 400pp. Men for de fleste er den litt billigere.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
"- Lagt til bekreftelsesmelding for å legge til flere bygninger i kø i hovedkvarteret, samt noen andre plasser også."

Er det mulig å utdype dette litt? Får man opp varsel ved hver gang man legger til en bygning i kø (er det evt mulig å velge selv om man vil ha dette via innstillinger?), eller er det rett og slett som før at man får varsel før bygningene blir 25% dyrere etter en kø på 5 bygninger?

Hvilke andre plasser?
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hvor er "Varehusadmin"?

"Denne vil ikke bli aktivert sammen med denne oppdateringen, men vil følge noen dager etterpå. Det vil komme en egen beskjed om dette når den er aktivert!"

Gikk visst litt fort i svingene. Ser at den kommer etter noen dager.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Bare meg, eller har TW blitt 100000 ganger tregere etter updaten? Er jo nesten så jeg kan gå til butikken og tilbake mellom hver gang jeg må laste opp en side :?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bare meg, eller har TW blitt 100000 ganger tregere etter updaten? Er jo nesten så jeg kan gå til butikken og tilbake mellom hver gang jeg må laste opp en side :?

Kjøp deg Mac/Slett cookies/Gå på butikken/Send forslag/Slutt med TW/Begynn å bruk Chrome.
 

DeletedUser

Guest
Nei, er ikke bare deg. TW har blitt ufattelig tregt i det siste. Alle automatiske oppdateringer på hver fane, har gjort det at det tar år å bruke mer enn 20 faner om gangen. Oppdateringene er flotte de, men hvis de fører til at ting går så tregt som det er nå, klarer jeg meg fint uten.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Bildet som vises på profilen til spillere gir ingen mening på større verdener. Kun en liten brøkdel av kontoen (byene) som vises :p

Eks:
ceac1c07cee2b358eb06701ba4c52832.png


Hvordan det egentlig skal være:

a33b26f92a066a082dd2283d70c9ccb2.png
(pluss enda mer, men fikk ikke plass)
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Varslinger blir lagt til etter hvert.
Grunnen til at de valgte å vente med dette er pga en "server overload" som de så fint kalte det. Når det er fikset kommer varslinger.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har en liten negativ bemerkning til oppdateringen, og det er at FA bruker mye lengere tid på å laste nå, både når jeg bytter by og når jeg sender tropper. Også enig i at spillet gennerelt går senere. Håper ikke dette skal bli ytterligere forværret når varslingen blir aktivert. Ser derimot veldig frem til varhus admin og slippe ress balanse script
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Farmeassistenten ser ut til å ha store problemer etter denne oppdateringen. Som nevnt tidligere går den relativt mye treigere, som gjør det enda mer frustrerende å farme. I tillegg har jeg funnet enda en bug som virkelig skaper frustrasjon hos meg! Når jeg C-farmer får jeg stadig vekk melding om "Not enough units avaiable" selvom jeg har masse tropper som kan sendes i byen! Dette skjer selvom muren er i 0, så det burde ikke ha noe å si.

I tillegg er det kanskje en ide å oversette den teksten til norsk? Det kan jeg forøvrig legge inn i riktig tråd.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Har samme problemet som X O C O X med "Not enough units available" selv med mye tropper i byen og ingen mur.
Selve oppdateringen liker jeg forsåvidt godt ^_^ Syns den var veldig praktisk!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vet ikke om det var et forsøk på å fikse FA, men etter å ha vært borte noen timer i dag så funker ikke scriptene jeg brukte for farming lengere. Scriptene gjorde at FA gikk noe kjappere. Om det ikke gikk sent nok fra før så er det snakk om 2 sekunder for vær gang jeg trykker på C nå, og jeg opplever også at buggen med "Not enough units available" kommer oftere.

Rettelse buggen med "Not enough units available" kommer hver gang FA sier du kan bruke flere units enn du har igjen. Altså om du har sendt ut 300 lk av 2900 lk og neste byen har 3x150k ress så vil jeg måtte refreshe for at jeg skal kunne sende med C. Da FA vil at jeg skal sende 2900 units mens det kun er 2600 igjen. Vet ikke om det var forståelig.

Forslag er å gå tilbake på oppdatering til buggene er utprøvd og fikset, for akuratt nå er det så og si uholdbart å farme...
 
Sist redigert:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ja, per nå er faktisk FA ubrukelig. Veldig rart at ikke dette har blitt oppdaget før Inno slipper oppdateringen.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om det var et forsøk på å fikse FA, men etter å ha vært borte noen timer i dag så funker ikke scriptene jeg brukte for farming lengere. Scriptene gjorde at FA gikk noe kjappere. Om det ikke gikk sent nok fra før så er det snakk om 2 sekunder for vær gang jeg trykker på C nå, og jeg opplever også at buggen med "Not enough units available" kommer oftere.

Rettelse buggen med "Not enough units available" kommer hver gang FA sier du kan bruke flere units enn du har igjen. Altså om du har sendt ut 300 lk av 2900 lk og neste byen har 3x150k ress så vil jeg måtte refreshe for at jeg skal kunne sende med C. Da FA vil at jeg skal sende 2900 units mens det kun er 2600 igjen. Vet ikke om det var forståelig.

Forslag er å gå tilbake på oppdatering til buggene er utprøvd og fikset, for akuratt nå er det så og si uholdbart å farme...

helt enig med benja her, uutholdelig å farme fra mange byer i og med at siden må refreshes hele tiden for å kunne sende ut alt.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Er sikker på at Innogames programmererne er på saken så det blir forhåpentligvis fikset snart :)
 
Topp