Topp 25 spillere

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Vi går dessverre veldig mye som taktisk lagspiller denne runden med mye deff i fronten for å være sikker på å ikke miste byer. Slikt blir det lite adling av ^_^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rank 10 - Number Six
Konto som styres av 6 spillere? Har ikke mye peiling på denne gjengen, og ut av det de har prestert på denne verden må ranken deres være det eneste som er noe positivt. Lat på offensiven og virker til at de eneste angrepene de har hatt mot seg er deres egne. Mulig disse også sitter å bygger seg opp før det smeller.

6 spillere!? :confused: :eek: :Neutral: :forvirra:
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Oi, hadde helt glemt både tid og sted, hehe. Men frykt ikke! Mine ord kommer nå! :)

Jeg begynner ikke veldig overraskende med 1. plass!

1. xeroxy - Cash
Noen kjekke karer som styrer på her. Har begynt å få en ganske solid ledelse. Dette skyldes hardt arbeid i bunn og det lykkes de for nå. De har spilt taktisk rett og det er en ære å få spille med de. Ser frem til tiden videre og håper den blir like bra, nei, enda bedre enn nå. Veldig fortjent ledelse gutta, stao pao! :*

2. qO.Op - Cash
Apekontoen! Helt rå på det offansive så langt, men skal heller ikke glemme at de har gjort det bra i forsvar også. En konto som er lett å kommunisere med. Definitivt en konto de røde prikkene på kartet frykter. Masse credz til dere. Fortsett og gjør det dere er flinke til, så er dere en veldig avgjørende brikke for v19.

3. mrzhalt - Cash
Cash konto igjen.:awesome: En konto jeg egentlig ikke snakker så mye med, men de har gjort det veldig bra så langt og ligger på en snasen 3. plass. De gjør det de føler for og utfører det på en veldig grei måte. Ikke så mye annet å si. Keep up the good work!

4. Simon Helberg - Cash
Skjer med de andre da? Er jo bare Cash her. :p Tilbake til tema! Simon Helberg, eller bedre kjent som Port Royal VII har vel stått for den største dramatikken så langt på v19. Men på den sportslige siden har de levert gode resultater og innehaver for øyeblikket muligheten til å kvalifisere seg til Champions League. Veldig gjennombruddshissige og ellers gode offansivt. Veldig flink til å temme motstanderne og får 3 poeng i de fleste kampene. Stor tro på denne kontoen!

5. FalckKiller69 - Cash
Ganske stabil konto. Vært aktiv på skattefronten og har gjort jobben sin greit. Ikke så mye å si ellers annet enn at de fort kan blande seg inn i topp 3.

6. WeirdAldo - Cash
Tidligere så het de MadWorld. En veldig god duo i Johan og Andreas som spiller på kontoen. Det betyr masse angrep og ganske umulig å komme igjennom. En giftig konto om de bare gidder. Glad jeg ikke er en rød prikk mot disse gutta! :)

7. Dual love - AN
Ser jeg syner? :eek: 1. spilleren utenfor Cash, gratulerer! Den kontoen som garantert har brukt mest pp på navnebytter hittil på v19. En konto som har klart seg bra til nå og kommer nok til å eksisterer en stund til.

8. p0kemonZ - Cash
Her spiller blant annet Håkon! Han er den feteste fyren i stammen! (Utenom Trym da seff :*) Tilkaller forsterkninger om jeg ikke gjør det jeg får beskjed om. Han selv gjør en kjempejobb og det er virkelig en ære å spille med han. Rå både i angrep og forsvar, noe man spesielt har sett i dag. Stå på, Håkon :* (og de andre som spiller der som jeg ikke vet hvem er (angel))

9. Number Six - AN
Hva skal man si? Flinke folk som spiller her, uten tvil. De kan være en pain in the ass for Cash om de har lyst, men det har de selvsagt ikke. 3 plasser for langt nede på listen til å leve opp til navnet sitt, men de er unnskyldt da man kan snu 9-tallet og få 6. Lykke til videre.

10. salomon - AN
Ikke prestert det helt store enda. En spiller som tidligere har vist at han duger. Du bør få til noe snart før det er for seint.

11. Elina - AN
Veldig mye AN nå. :| En spiller som tydeligvis tror det er sommer rett rundt hjørnet. Gått litt i sommermodus eller? :p Da kan jeg fortelle deg at sommeren er over og årstiden nå er høst, ergo på tide å få fingrene i gang og gjøre noe. God høst!

12.Graffyz - AN
En konto som pleier å ligge veldig bra AN i startup, men falle litt på listen etterhvert. Ser ut som det samme skjer igjen, men lykke til uansett!

13. X O C O X - Cash
V19's hotteste eier spiller her! Ja, jeg snakker selvfølgelig om Trym. Får vel nevne at Stian og Olve også er her i tillegg til tidenes noob, meg selv. Vi har en konto med utrolig stort potensiale. Gjør man ikke så Trym sier, så er det 15 armhevninger. Ikke noe bønn her i gården. Tror uansett ikke jeg kunne spilt på en bedre konto. Gleder meg fortsettelsen og ser fram til å få kontoen opp der den hører hjemme! :)

14. norseman - Cash
En konto som hører til på topp 10, men er godt på vei da. Gjør det dere holder på med, så sees vi på topp 10 snart! :)

15. Trevor Phillips - AN
Denne kontoen kommer som forventet som et skudd. Denne må adles vekk før den er på topp 10, ellers så kan det bli vanskelig. All honnør til dere som spiller her.

16. lurvee - Cash
Gått litt opp og ned med denne kontoen, men kontoen lever enda og alle er fornøyd. :)

17. Peace 4 ever - AN
Har aldri hørt om denne fyren før, men han/de er sikkert koselig. :)

18. wrjw69 - AN
Ikke imponert så langt.

19. cannavaro - Cash
Vært uheldig ved noen av anledningene, men er på vei tilbake. Stå på!

20. steimler - AN
Jeg er lei av å skrive, men har ikke hørt om deg heller.

21. -Sonic- - AN
Du er ikke akkurat så rask som sonic i staren for å si det sånn. :p

22. Andrek - AN
Snakk om å møte veggen! Lå så godt AN, så kom de store gutta og fjernet deffet ditt og da hadde du ikke mye å stille med.

23. Instict - Cash
Er i stamme med deg, men har faktisk ingen anelse om hvem du er. :S

24. wannabezz - AN
Vet ikke noe om deg, men går ut i fra at du wannabe bedre. :p

25. keal - WySoSe
Representerer den 3. stammen på topp 25 listen. Han lever opp til stamme navnet og synes det ikke er noe hensikt i å være seriøs, så han passer bare på å være innenfor topp 25.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg mener å huske å ha prestert ganske godt i krigen :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Fin fin liste! Satt å humra et par-tre ganger, fin blanding av seriøsitet og humor:)
 

DeletedUser

Guest
9. Number Six - AN
Hva skal man si? Flinke folk som spiller her, uten tvil. De kan være en pain in the ass for Cash om de har lyst, men det har de selvsagt ikke. 3 plasser for langt nede på listen til å leve opp til navnet sitt, men de er unnskyldt da man kan snu 9-tallet og få 6. Lykke til videre.

Vi har jo lyst til å være en pain in the ass for Cash! Uansett bra liste :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har sagt for en tid tilbake at skulle lage en liste, og fant ut at jeg skulle bare få det overstått. Beklager at det blir litt mindre på slutten, men kjenner at jeg er sliten, og vil egentlig bare få kommet meg til sengs. Har heller ikke helt oversikten over alle spillerne som spiller her og der, men med litt hjelp ifra Odd gjorde jeg mitt beste.

Håper dere liker det jeg skriver, og ikke minst håper jeg at vi får igang noe debatt, hadde vært morsomt for forumet til V19.

1. xeroxy - Cash

Flotte karer som spiller her, og utrolige trivelige begge to. Leder godt, men ble negativt overrasket over angrep som kom ifra kontoer jeg satt KV for. Skal innrømme at jeg ikke kan huske å ha møtt de to In game her for, så var morsomt å se hvordan de gjorde det, jeg håper østfronten vår klarer å stå imot, men da kreves det litt mer samarbeid enn det er per dags dato. Tror jeg kommer til å se de videre i toppen, og jeg håper de klarer å beholde 1. plassen, isåfall fullt fortjent!

2. qO.Op - Cash
Innrømmer at jeg sitter med altfor lite kunnskap om kontoen her, men de gjør det godt IG, og leder ODA soleklart. Er to kontoer jeg frykter, og det er denne kontoen her, og Pokemonz, nettopp med tanke på plassering og hvor viktige de er for krigen videre.

3. mrzhalt - Cash
Ruben, Helen og Simen som sitter her. Ruben er en av de spillerne jeg har mest respekt for (Bortsett fra når han prater med søstra mi). Vi har spilt både med og mot hverandre i alle herrens år, og en flott person som alltid har noe morsomt på lur. Egenskapene står ikke i tvil, kan hamle opp med de beste bare han har aktiviteten og motivasjonen til det. Vet dessverre ingenting om Simen og Helen. Skulle likt å krige imot dem i vest.


4. Simon Helberg - Cash
Fått med meg at det er tidligere Port Royal-kontoen. Var noe styr før i uka, men virker som om det har kommet til rette. Adler jevnt og trutt, både AN-byer og enklere byer, og har en jevn og god vekst. Sitter visstnok 4 personer her, så aktiviteten burde ikke være noe problem, så spørs det på samarbeidet.

5. FalckKiller69 - Cash
Virker som en stabil konto, og har tatt en god del skatter. Aktiviteten er også stor, så jeg gleder meg til jeg får en ordentlig front og får testet hva dere er gode for. Jeg vet at Fabian ikke er den beste, men når han sitter med TW i klassen er han aktiv, så får vi se om du overrasker meg :)

6. WeirdAldo - Cash
Tidligere Madworld (?), meget gode spillere som spiller her, en såkalt "forsvarskonto" som de sa selv, men jeg er imponert over hva dere har klart å gjøre, og vokst mye i det siste har dere også! Så at jeg var dyttet ned til en 7. plass og tenkte det var Pokemonz som hadde kommet da, skal innrømme at jeg ble overrasket når jeg så at det var dere. Bra jobba!

7. Dual love - AN
Mest rotete kontoen jeg noen gang har spilt på, begynner å få delvis oversikt nå, så får vi bare prøve å få laget oss en god front, så vi får fighta litt mot Cash vi også. Jeg og Hab har spilt sammen i et par år nå, så vi samarbeider ganske godt, og tror det kommer til å bli vist videre her nå når Hab endelig er ferdig med å prioritere HP (giggle)

8. p0kemonZ - Cash

Skal innrømme at jeg har sansen for Håkon, en god taktikker men og en veldig trivelig fyr! Har vist seg utrolig viktig i krigen så langt, og vil nok fortsette å være en av brikken til suksessen til Cash. Gleder meg å få prøvd meg på deg igjen, tror jeg vil få problemer her. Stå på!

9. Number Six - AN
Blitt imponert over spillerne her innpå, blir viktige for å holde motivasjonen til spillerne i stammen oppe, og viktige bidragsytere i krigen.

10. salomon - AN
Hørt såpass mye lovord her, og ble overrasket når jeg kom inn i stammen og oppdaget at det var gamle Thorkild som spiller her. Positivt gjensyn ifra Verden 1, har virkelig sansen for fyren, og er virkelig ikke en av de som gir opp. Forventer noe stort herifra snart!

11. Elina - AN
Fått kjørt seg, og vært under angrep ifra Pokemonz. Hvor ille det har vært har jeg ingen ide om, men har vært god kontroll der når jeg har vært innom og tatt KV i ny og ne. Har mistet en del byer, men ser deg nok snart inne på Topp 10 igjen.

12.Graffyz - AN
Oi, virker ikke samarbeidsvillige i det hele tatt, spør om støtte for så og ignorere mails etterpå. Skal bli interresant å se hva de velger å gjøre fremover, om de velger å samarbeide i TRIBALwars, eller om de kjører solo. Er ihvertfall en ganske spennende konto med stort potensiale.

13. X O C O X - Cash
Trym <3 Og Heine spiller her?. God konto, ingen tvil om det. Om de får ut potensialet sitt vil fremtiden bringe, men en verdig motstander, og jeg skal passe på at dere ikke får noe gratis. Gleder meg til å møte dere etter hvert gutta!

14. norseman - Cash
Vet dessverre altfor lite om personen(e) så tørr ikke uttale meg, hatt litt kjennskap til deg på tidligere verdner, hvor det var backstabbing og hele pakka.

15. Trevor Phillips - AN
Kommer som et skudd, og er nok å se på Topp 10 om ikke altfor lenge, bygger et trygt og godt cluster som vil få besøk snart om ting fortsetter som de har gjort de siste ukene. Uansett veldig spennende og følge med på, og tror Cash vil få problemer med å komme seg igjennom her.

16. lurvee - Cash
Snart rimma? Veldg skuffa, satt utallige timer med KV for deg når vi var i Teemo, men ble møtt med utakknemlighet der. Etter det mistet jeg all respekt. Vet ikke så altfor mye om spillerne, men har fått kjørt seg litt i krigen nå, og vil muligens få det vanskelig i fremtiden også.

17. Peace 4 ever - AN
Verdens tregeste adler, eneste jeg vet om fyren. Er veldig stille av seg både på Forum og Skype, men en hyggelig person når du sender han en melding In game. Ryddig og organisert konto også. Blir ikke enkle byer her fremover, Odd ;)

18. wrjw69 - AN
Carne bidrar til godt humør på Skype, og Kjetil kommer inn og drar en vits i ny og ne. Uten tvil veldig gode spillere her, som kan gjøre det veldig bra om de bestemmer seg for det. Jeg har troa på at Carne gjør som på V1 og vinner hele dritten, men da må det jobbes knallhardt.

19. cannavaro - Cash
Gir seg aldri. Er imponert over hvor hardt vær han har vært utsatt for, men holder seg fortsatt på Topp 20. Samarbeidet godt med P0kemonZ. Fremtiden kan være stor, hvis han får god nok hjelp til å cleare byer. En god spiller også, så veldig spennende og følge med på om han vil stige videre i rankene, eller om det vil si stopp.

20. steimler - AN
Eeeh, pratet såvidt med deg. Veldig trivelig spiller, fortsett og clean opp bak, så gleder jeg meg til å se hva du kan få til i en front senere.

21. -Sonic- - AN
Nok en trivelig spiller, som har vist stor interesse etter å lære, og heller ikke redd for å ta intiativ. Digger det! Fortsett med aktiviteten og vær den humørsprederen, det trengs :)

22. Andrek - AN
Har møtt veggen. Problemet var at han hadde bare front, og da er det vanskelig å forsvare seg over lengre periode. Cash skal ha skryt for å holde på såpass lenge, og Andrek skal ha credz for å ha klart å holde ut såpass lenge. Skal nok få deg på beina igjen :)

23. Instict - Cash
Aner ikke hvem du er.

24. wannabezz - AN
Jeg digger Hozan! Humørspreder og aktiv, og ikke minst lærevillig. Takk for at du har lyst til å ta sene KVer i ny og ne hvor det trengs, og takk for at du sprer såpass godt humør inn til meg i både PMer og på Skype. Gleder meg til å se deg også i fronten senere.

25. keal - WySoSe
Vet ingenting om personen.
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg fikk beskjed ifra en i stammen deres at det er 5 stk, men da beklager jeg.
 
Topp