Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bekreftes at enkelte mente du hadde noe med det å gjøre!

Selv vil jeg ikke si hvem :Neutral:

fullt klar over hvilke personer det gjelder, jeg får tak i det meste av ting, som sies om meg.. en gang på v13. Siden har jeg ikke gjort noe, og den v13 episoden var nok fullt fortjent. men den er jeg ferdig med og mine verdier ble skapt ut ifra det øyeblikket. min værste avgjørelse. Ikke at jeg ble hatet på grunn av det, men fordi jeg visste det ikke var riktig, men gjennomførte det likevel.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
fullt klar over hvilke personer det gjelder, jeg får tak i det meste av ting, som sies om meg.. en gang på v13. Siden har jeg ikke gjort noe, og den v13 episoden var nok fullt fortjent. men den er jeg ferdig med og mine verdier ble skapt ut ifra det øyeblikket. min værste avgjørelse. Ikke at jeg ble hatet på grunn av det, men fordi jeg visste det ikke var riktig, men gjennomførte det likevel.

Er ikke noen hemmlighet at det var jeg som tenkte på deg først, men trodde vi ble ferdige med dette på skype i går. Da jeg beklaget meg for det jeg sa. Trodde ikke det var nødvendig å begynne på forum etterpå. Men men.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er ikke noen hemmlighet at det var jeg som tenkte på deg først, men trodde vi ble ferdige med dette på skype i går. Da jeg beklaget meg for det jeg sa. Trodde ikke det var nødvendig å begynne på forum etterpå. Men men.

Du trodde vel ikke helt serriøst at du var den eneste, som mistenkte meg?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tilhører man andre trosretninger enn de kristne så skjønner man jo godt at de ikke tar bryet med å lage seg kirke. Er egentlig litt feil at man må være kristen for å få disse fordelene. Burde vært mulig å bygge moskeer, bønne altre og andre hellige bygninger for å få denne troa.
Men på en annen måte så er jeg enig med tw, alle andre trosretninger enn de kristne er blasfemi og de som følger dem er syndere.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
De har kanskje noe med tidsepoken vi holder oss til i spillet. Det er tross alt middelalderen, og jo hvem var sterke under middelaldere? Kriste med masse gull og heste ryttere i rødt og hvitt som slaktet det de ville.
 

DeletedUser

Guest
Sjekket signaturen til Kvænangen hvor det står: "Vinner verden 9 - Cash - qO.Op". Trodde først at det var snakk om at noen vant V19 og at den var over, men så merket jeg jo at det selvfølgelig stod verden 9! Jaja, så feil kan man ta :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sjekket signaturen til Kvænangen hvor det står: "Vinner verden 9 - Cash - qO.Op". Trodde først at det var snakk om at noen vant V19 og at den var over, men så merket jeg jo at det selvfølgelig stod verden 9! Jaja, så feil kan man ta :D

Fakta er at det er menneskelig å feile........selvom det ikke alltid virker sån!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Så det når jeg hadde "ferdig" redigert signaturen, men siden jeg er lat av natur, så har jeg ikke orket å fikse på det enda.
"Vinner" er iaf ikke skrive feil, om det skulle være noe tvil på det.
 
Topp