Faktabørsen

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fakta er at muffin ikke tålte 50 nukes, så nå blir'n innadlet, kommer dette til å skje med alle OIM kontoer som blir nuket ned av oss :mehe:?
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Er synn OIM mister spillere bare fordi Tarantella vil ha alle byene sine stacket :D

Truestory.gif
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Det viser hvor lista ligger over deres deffansive kunnskaper, og deres egoisme ovenfor egen stamme, når dere istede for å løse opp stacksene og sender ned mot muffin, starter å innadle han selv, slik at dere får enda flere byer vi må nuke ned, men slapp av! Vi har nok nukes, de stacksene skal få kjørt seg de neste dagene, håper for deres skyld dere har nok deff til å holde imot ODA gutta's press. Eller om dere også møter samme sjebene som muffin, innadling, men vi blir stackomane i OIM om tarantella forsvinner? Ingen, fordi ide tarantella er nuket ned, har ingen i OIM mere deff igjen :mehe:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Deff er til for å brukes, og er skummelt mye deff i OIM!

Denne vil jeg få utrolig mange røde rykter for... YOLO *-*

Artig å se ODA sitte så cocky på sine store stoler og trur de er de beste på hele verdenen, når det kun er noen måneder siden de satt å gråt å hutra over kor cocky vi i Nice var mot dem. Meget artig å se hvor dumme noen folk oppfører seg.

Jeg må egentlig hylle Bunny og Cap22 for å ikke være cocky, men så er de de eneste.

Tenk 2 ganger før dere blir noen cocky nissefanter på clusteret når dere er framfor, og når dere ligger bak så kan dere tette hønseluka og ikke klage på at de som leder er litt cocky. Huff!
 

DeletedUser

Guest
Pfft, jeg er da ikke cocky. Jeg er bare magisk, så jeg er fornøyd med å ha en egen kategori der. Så du har kanskje rett.

Anywho, nå er det ingen hemmelighet at flere i (gamle) OIM hadde mye def. De hadde jo tross alt front mot Nice og ODA.

Men jeg er ganske sikker på om ODA skrur opp giret et hakk, så kommer OIM til å slite :mehe:
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det viser hvor lista ligger over deres deffansive kunnskaper, og deres egoisme ovenfor egen stamme, når dere istede for å løse opp stacksene og sender ned mot muffin, starter å innadle han selv, slik at dere får enda flere byer vi må nuke ned, men slapp av! Vi har nok nukes, de stacksene skal få kjørt seg de neste dagene, håper for deres skyld dere har nok deff til å holde imot ODA gutta's press. Eller om dere også møter samme sjebene som muffin, innadling, men vi blir stackomane i OIM om tarantella forsvinner? Ingen, fordi ide tarantella er nuket ned, har ingen i OIM mere deff igjen :mehe:

Hvis du virkelig tror at hele OIM´s defflager er i mine byer, får du deg nok en skuffelse. Det er endel deff som står i byene mine, men er mye mer der det kommer fra ;)
 
Topp