V20 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Dere i GK kunne også ha løst dette på en annen måte, eller prøvd å komme frem til en løsning. Noe jeg ikke har opplevd at dere har prøvd på siden jeg kom til stammen. For eksempel å komme med et ultimatum. Fortelle at dette finner dere ikke dere i. Nekte å bidra til vi har godtatt deres vilkår. Komme med forslag på forbedringer. Også videre, istedenfor å sende tog uten forvarsel.

Fra mitt synspunkt (som ikke nødvendigvis er riktig) virker det heller ikke som om ledelsen har snakket med medlemmene i det hele tatt. Jeg synes det minner om en spontan avgjørelse ledelsen tar for sitt eget beste.


kom til et punkt vi fikk nokk veldig nok mulig jeg ikke har noe mot deg men lederen dere osv liker jeg ikke særlig


hahahahah fikk videre sendt denne etter at chaosialex selv kom seg inn på gk sitt forum via dusty (spion) bra han blir kicket pga deg da skal be han takke deg

også sprer du shit og propoganda jeg lagde krig for mange grunner lei av og blir brukt som deres søppel vi har nr1. rank oda hva har dere ????? hvem tømte alle findene deres jo gk hvem adlet alle bra byene jo dere derfor det siste dritte du skriver er bare toppen av kaka


Chaosisalex okt. 31, 18:55
[player]Generalløs[/player] går til krig mot [ally]UTOPIA[/ally].

Det han gjør er egoistisk fordi han ikke fikk adlet 2 byer han ønsket så sterkt. Dette gjør han bare pga sitt personlige raseri.

Så jeg gir dere en utvei..

Dere har et valg, lage utbryter stamme ellers blir det krig mot dere alle..

Mvh Håkon

Sendt til:

arnti92;Barikmo;blaamuggost;Bobby;Chilli;Dusty;eskil223;Faramir07;generalløs;Happybaldguy;jakken15;Jelena Välbe;Keiko Nr1;kjetilkk;nerdkiller;paal92;Razor;Regree;timmski;Toeless;TryOut;willie
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spy?

Jeg har sittet kontovakt for denne spilleren i flere dager når han har vært på jobb på dagtid, ikke min feil du ikke følger med før du skriver "hemmelige" ting på forumet deres. Altså backstabbing er ikke kult.
 

toeless

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fakta: de fleste GK45 byer er up for grabs.

Fakta: Jeg skulle ha joinet SG

Fakta: Nerdkiller har også sluttet(ennå en gratis by til Utopia)

Fakta: GK45 har Ufrivillig bidratt sterkt til mange av Utopia sine poeng. Om noen dager vil de ha full core dominans og V20 bør bli en kort affære.

Fakta: TW var mer fun pre PP.

Fakta: Dette er min siste fakta.

Well played Utopia. Når alt kommer til alt så er det poengene som snakker.
 

DeletedUser

Guest
Sånn som du prater der skulle man tro at Utopia har en innsane ledelse, men de ligger ikke såååå langt foran de 4 stammene som ligger under dem.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ikke for å skuffe deg men var etter at de ble alliert med oss at vi fikk infoen.
Men for all del, elsker å se deg prøve å redde ansikt ^^

Latterlig! (rofl)
Skuffende at dette kommer fra deg. Når du refererer til et rundskriv fra Virtuosi i samme kontekst som du sier at Utopia har spioner over alt, sier du samtidig, indirekte, at jeg benytter spioner. Alle som kjenner meg, vet at det er en enorm faktafeil. Jeg HATER spioner. Det er stor forskjell på en spion som er plassert i en stamme, og tilfeldige spillere (Som etter elendig behandling fra nettopp SG med Weirdaldo i spissen) på eget initiativ kommer til Utopia og sier at det skal komme en aksjon mot oss. Når denne informasjonen først kommer oss i hende, på helt legitimt vis, er det selvsagt viktig å sikre byene i tilfelle det er sannhet i ryktet. Ergo ble rundskrivet sendt ut.
 

DeletedUser

Guest
utopia har siden dag en som ally med gk hatt egen spiller som lizzom var pro men bare var styrt av chaosialex som spy i gk44 så ble han kicket fordi han ikke vokste Så har han hatt kv for folk i stammen og nå var han kv for dusty og spionerte på hele forumet som han har gjort hele tiden ellers så sender han pm til folk og lurer dem inn i ulve hula si
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Latterlig! (rofl)
Skuffende at dette kommer fra deg. Når du refererer til et rundskriv fra Virtuosi i samme kontekst som du sier at Utopia har spioner over alt, sier du samtidig, indirekte, at jeg benytter spioner. Alle som kjenner meg, vet at det er en enorm faktafeil. Jeg HATER spioner. Det er stor forskjell på en spion som er plassert i en stamme, og tilfeldige spillere (Som etter elendig behandling fra nettopp SG med Weirdaldo i spissen) på eget initiativ kommer til Utopia og sier at det skal komme en aksjon mot oss. Når denne informasjonen først kommer oss i hende, på helt legitimt vis, er det selvsagt viktig å sikre byene i tilfelle det er sannhet i ryktet. Ergo ble rundskrivet sendt ut.

Kor lenge har du vært venn med Vixen?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at folk sliter veldig med tegnsetting noe jeg syns er utrolig irriterende har ikke folk gått på skolen eller fy søren liksom det blir så slitsomt å lese alt når dem ikke klarer å bruke komma og punktum slik jeg gjør nå hallelujah bruk tegnsetting er altså min oppfordring slik at vi slipper å lese alt så vanskelig se hvor mye bedre dette er når det brukes
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Slumpi fortell hvor mye tropper valkyrie hadde når jeg adlet den?

Det skal jeg si deg, Håkon! :)
f02de461e7798fc697b0eaf54b924ecd.png


Her er altså beviset på at jeg var nuket sønder og sammen av GK da Chao adlet meg. FAKTA FAKTA!
 
Topp