Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes at folk både i ODA, OIM og DOF må ta seg sammen og gjøre dette til et trivelig forum slik at vi kan ha det gøy, dette er spill, så ro ned, la oss ha en avslappet og humoristisk tone på disse forumene?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at folk både i ODA, OIM og DOF må ta seg sammen og gjøre dette til et trivelig forum slik at vi kan ha det gøy, dette er spill, så ro ned, la oss ha en avslappet og humoristisk tone på disse forumene?

Enig, forum har vært litt nedlatende siste dagene (jeg har mye av skylden for det).

Men heeyyy, er det ikke det som gjør V18 så spennende? :hmm: Støtter forslaget ditt Lex.
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
fordi jeg er tømmer spillere. så når jeg vil adle har jeg ikke off tropper igjen. da kommer resten og får lette byer :crybaby:
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
vårt skitne spill er at vi ikke adler hele tiden, men når vi gjør blir den spilleren kicket fra OIM for at de ikke greier å deffe (giggle)

Vis du sikter til andreas 369 så er det ikke noe skittent med det men heller en barnslig gammal mann som sutrer over at han ikke fikk noen få deff byer når han satt der med 110 fulle deff byer ++ etter jeg la 70% av byane hannes i grupper å fiksa en lett organisering for fyren.
 

DeletedUser

Guest
vårt skitne spill er at vi ikke adler hele tiden, men når vi gjør blir den spilleren kicket fra OIM for at de ikke greier å deffe (giggle)

Dessverre er jeg ikke i OIM (giggle) Vet ikke hva som foregår der.

Var det ikke ODA som ville ta spillere front v front? Eller var det bare tull? :awesome:
 
Topp