Faktabørsen

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Hva med å vokse opp for eingang skyld ? Gi kontoen tilbake til oda.!

Sier med enig her, Sondre kan gjærne vokseopp, om han klarer?

Jeg mener, han blir jo "eldre" men jeg kan ikke se noen tegn til at hjernen hannes får mer kunnskap, eller at han klarer og tenke sikklig, men men. Bare sånn jeg ser det når det gjelder han :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ønsker et intervju med en av OIM-profilene :) Mickey n Mallory hadde vært spennende å høre om.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Fakta er at andreas 369 er en mann på 41 år men han oppfører seg som v18 største barnehageunge. :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er ekstremt interessant hvordan Lex har følt et behov for å argumentere for hvorfor han fortjener å vinne, mens Roger derimot, har holdt helt kjeft.
Jeg vet ikke med dere, men det forsterker bare Roger sitt kandidatur i mine øyne.


Bare dumt at noen idioter skal ødelegge kåringen.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig. Blir for dumt når spillere på en av finalekontoene begynner å argumentere hvorfor de er "eneste" riktige vinnerne. Det er ikke noe fast svar eller fasit på hvordan man skal stemme, det blir helt opp til hver enkeltspiller.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Fakta er at det er ekstremt interessant hvordan Lex har følt et behov for å argumentere for hvorfor han fortjener å vinne, mens Roger derimot, har holdt helt kjeft.
Jeg vet ikke med dere, men det forsterker bare Roger sitt kandidatur i mine øyne.


Bare dumt at noen idioter skal ødelegge kåringen.

Nja, jeg prøver bare faktisk å nevne hva jeg har gjort fordi det eneste de fleste gjør er å si Roger er fantastisk og ikke nevner 3AL :)
 
Topp