Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Likte adlri krokanrull, snakk om PP bruk på den kontoen da, herregud går jo bare i PP bruk og gråbyhoring (giggle)
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Henrik kan sikkert forklare hva det er for noe ved hjelp av en formel.

Joda, har en ganske nøyaktig formel for det:

Innomgames' totale inntekter ved pp-kjøp på global basis = (1000* (200 * [minutter Axelz er online på TAL]))*1,2
 
Sist redigert:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes at jeg søkte på jobb tidligere igår :)


Min beskrivelse av megselv og hvorfor jeg vil sitte i kasse på en spar og råtne gikk som følger:

Jeg søker til denne jobben fordi butikken er plassert nærme både skole og hjem, så det vil være lett å komme meg både til og fra jobb. Jeg søker også fordi butikken er stor, som gir meg mulighet til å omgås med mange kolleger samt. at siden det er en såpass stor butikk, er det mye gjøre, og forhåpentligvis endel varierte arbeidsoppgaver.

Jeg tror å jobbe i butikk kan passe meg bra fordi jeg er utadvent person som gjerne sprer godt humør. Jeg har generelt god stedsans og for lett oversikt over nye steder. Jeg ser på meg selv som en effektiv person som får ting unnagjort.

Mamma skrev det siste fordi jeg hater meg selv og ikke klarer å finne en jævla possetiv ting om meg selv eller dette helvettes livet, skulle ønske noen hadde skutt meg for lengst


love
 
Topp