v18

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Jo, men hvorfor gir dere han minus? Skriv en forklaring bak så alle forstår hvorfor han får minus poeng.
 
Sist redigert av en moderator:

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Alt dere gjør er å gi ODA spillere minus, og OIM spillere pluss. Selv Jack The Ripper var mer modne enn dere og ga en ODA spiller minus. Så etter min mening burde TAL ennå være med i spillet
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
De er sure for det som har skjedd, derfor gir de TAL minus poeng. Ingen annen grunn til å gi han minus. Voks opp.
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Du viser at du er mer moden når du greier å gi en fra stammen din minus, enn å bare gi det til motstanderne dine, helt uten grunn
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Dette her har vel ikke noe med modenhet, men vår oppfatning av spillerne. Jeg har fått et godt inntrykk av spillerne i OIM og greit/dårlig av enkelte i ODA. Vanskeligere er det ikke.

TAL er ute av leken uansett. Sånn er reglene, modenhet eller ikke.
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvorfor må dere alltid komme med unskyldninger og bortforklaringer hele tiden? Til og med i denne leken er dere nødt til å komme med tåpelige argumenter mot at en i stammen deres er ute. Gi dere, begynner å bli dritt lei.

TAL er ute av leken, case closed.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Mr.and Mrs.Smith................5
Bermuda.............. 4
Bacardi Razz.........…10
Bexx....................14
Decrepitus......5
Three Are Not Legends.............5
Suckerpunch..............5
Bodyguard ..............5
babaganoosh.................6
Why So Serious?..........5
Jon Snow.............6
RaM77...................8
Mount And Blade 1 ..5
onkelskrue.............5
magic dude..............14 - MD er i draget for tiden. Så han fortjener poenget i denne omgangen.
Dilligas.............5
skyrroz.................4
Dora the Explorer.................5
Mickey n Mallory.................5
The Lonely Wolf..............7

Blir ikke noe minus her, da jeg ikke vet hvem jeg skal gi det til.
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Hvorfor må dere alltid komme med unskyldninger og bortforklaringer hele tiden? Til og med i denne leken er dere nødt til å komme med tåpelige argumenter mot at en i stammen deres er ute. Gi dere, begynner å bli dritt lei.

TAL er ute av leken, case closed.

Hadde det bare vært en forklaring bak hvorfor TAL skulle få minus ville jeg vært fornøyd, er ikke mer til det enn det?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Er ikke det TAL gjorde godt nok til å gi han minus poeng? For det syntes jeg. :) Tenk å hatt en slik tw champ, skal ikke han være et forbilde etc?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hadde det bare vært en forklaring bak hvorfor TAL skulle få minus ville jeg vært fornøyd, er ikke mer til det enn det?

TAL-kontoen missbrukte feilsendt KV, og har tross alt bare gått nedover for kontoen i det siste.
 

DeletedUser

Guest
TAL-kontoen missbrukte feilsendt KV, og har tross alt bare gått nedover for kontoen i det siste.

Bare gått nedover? Er ganske godt å forsvare seg mot halve OIM og så har dere ikke tatt så mange byer i forhold til innsatsen.
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Er ikke det TAL gjorde godt nok til å gi han minus poeng? For det syntes jeg. :) Tenk å hatt en slik tw champ, skal ikke han være et forbilde etc?

Hadde man nevnt det som grunn til at TAL fikk minus har jeg full fortsåelse, men siden det ingen ordentlig grunn ble nevnt så mener jeg at det ble feil. Men det er bak oss nå, TAL er ute
Videre kan vi vel ha som regel at man alltid må komme med en relevant begrunnelse for hvorfor man gir personen minus?
 

DeletedUser

Guest
Gått nedover på ranken, og hadde gått kraftig minus i poeng også - hadde det ikke vært for gråbyene du adler, mens du taper byer.

For noen måneder siden var TAL en av de farligste kontoene på v18, og en seriøs utfordrer til rank 1. Så klapp igjen brødboksen, takk! :]
 

DeletedUser

Guest
Halve oim er å dra litt godt på du. ^^

Har du vært kv på TAL og sett hvem som har angrepet? :)

Gått nedover på ranken, og hadde gått kraftig minus i poeng også - hadde det ikke vært for gråbyene du adler, mens du taper byer.

For noen måneder siden var TAL en av de farligste kontoene på v18, og en seriøs utfordrer til rank 1. Så klapp igjen brødboksen, takk! :]

Tro meg, den er fortsatt det ;) Det glapp bare fordi aktiviteten sank litt :(
 

DeletedUser

Guest
Om en måned eller to kanskje, hvis aktiviteten er bra. P.d.d. Er TAL ikke en utfordrer.
 
Topp