Faktabørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at henrik har forlatet Boo og grunnen kan være at Boo og Pms har blitt enige om et eventuelt ally så tidlig i spillet.

Jævla pyser

Dette stemmer på ingen måte. Jeg har bare en pause, mens jeg blant annet bestemmer meg for om jeg gir meg eller ikke. Har flere ting å vurdere, og det er også flere årsaker til at jeg forlot - blant annet at spilleren som fikk meg med og var den eneste årsaken til at jeg startet opp gir seg, en del IRL (blant annet eksamen og jobb, samt at jeg bruker tid på v20 og to andre spill), og noen interne saker som jeg holder innad i stammen.. Både Boo og PMS kan nok bekrefte at stammene ikke er allierte.

For å forklare det på en annen måte var tanken (ikke bare tanken, bestemte meg faktisk for det) å gi meg etter v20, men ble som sagt overtalt til å prøve igjen. Dessverre har det skjedd litt for mye og tankene jeg hadde om verdenen ble ikke helt levd opp til - både på godt og vondt, skal ikke se bort ifra at det er hendelser som har styrket Boo.
 
Sist redigert:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Fakta er at Imrahil spiller på Eru Iluvatar

fucka navn egentlig

Fakta er at du kan gjere som oss og kalle den Eru Iluvadingdong om du slit med å hugse det! :)

Er for øvrig ikkje føkka, berre eit testimonium på kor gode vi er.
 
Sist redigert:
Topp