OIM - Crash and burn?

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
ODA gjør jo en god jobb for tiden.. ikke noe å si imot det.

Men som Skattum sier. Ikke alle har gitt opp :)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Å finne profiliterte spillere, og å få medlemmene sine aktive går på evne. Lederskapet vårt har hatt den evne til å motivere hverandre og stammen i god og stor grad. VI har gjort gode research på det å finne gode nok dualer i de tidene vi har hatt behov, og våre spillere som ikke har gjort jobben har i stor grad gjort gode comeback. Dette går på vår evne til å motivere og engasjere stammens medlemmer. De spillerne OIM har og har hatt har vært gode på mange områder, men har blitt utklassen rett og slett.

Morten sine motivasjonstaler og hans mange netter som kontovakt for de utslitte kontoene våre, magic Dude sine enorme rundskriv og initiativ, Ram77 med godt konstant press som motiverer sine naboer, bodyguard som alltid har vært til stede og vært positiv i avgjørende sammenheng, min jobb som leder i sør-vest og så videre. Det avhenger av hvordan stammens moral er, noe vi har måtte ha jobbet veldig mye med i ODA da vi var nede.

Du misforstår. Selve innlegget mitt var ment til det med best beliggenhet mellom stammene, så skjønner ikke hvorfor du fortsetter på dette her. Kudos til dere!
Men vi har skjønt nå at dere har vært flinkere til å fått inn de riktige personene på de riktige kontoene, så skjønner faktisk ikke hvorfor dette blir tatt opp igjen.

Men tilbake til det andre, så ser det ut som dere andre har gitt dere på at OIM ligger med fordelen på beliggenhet. Så nå er jobben min gjort. (nerd)

Thor ut, og lykke til videre hva enn som måtte skje. :luck:
 

DeletedUser

Guest
Men tilbake til det andre, så ser det ut som dere andre har gitt dere på at OIM ligger med fordelen på beliggenhet. Så nå er jobben min gjort
.

Hehe, orker ikke å sitere igjen hvor jeg sier att det ikke er poeng i å prøve å "overtale" en som har bestemt seg så du får leve i troen ^^
Men nå var ikke beliggenheten heller det denne tråden handlet om fra start av, så føler ikke det er så mye å dra lengre nå annet enn å være enig om å være uenig.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
@KelTHuzad - Så, ja, jeg vil si det var ekstremt dårlig av ledelsen og ikke gi oss en eneste beskjed om dette. Men jeg er ganske sikker på at de i stammen ikke ville byttet Roger mot Dilligas.

Hvorfor fokuserer du/dere på "byttet" var jo ikke et bytte i det heletatt. Roger varslet om at han ikke ville ned på ODA sitt nivå i form av rekruttering av fiender, folk er uenige ved det begrepet. Så når OIM plutselig fant ut at: Eyy skal vi ta inn Digillias. Så dro Roger, som han hadde sagt tidligere, til ledelsen, vet ikke hvem andre ^^

Så kom jeg inn på BR, Roger dro dit jeg dro, jeg valgte ODA, så da ble det ODA. enkelt å greit ;-)

Kan jo også nevne andre rare hendelser i den tiden, men lar være o.o
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Ikke jeg som poengtrer at det var et byttet, men det var først etter at Dilligas kom inn at Roger stakk.
Og du kom sikkert inn for å bli brukt for en unnskyldning så ikke Roger fikk skylda.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ikke jeg som poengtrer at det var et byttet, men det var først etter at Dilligas kom inn at Roger stakk.
Og du kom sikkert inn for å bli brukt for en unnskyldning så ikke Roger fikk skylda.

Jeg kom ikke inn som en unnskyldning for at Roger ikke skulle få skylda. Roger ville slutte, jeg "tvang" han til å fortsette. for å spille med meg. Jeg bestemte om vi skulle gå til OIM eller ODA, men OIM frista ikke da de tydligvis ikke brydde seg om hva Roger mente, selv om han var den mest betydningsfulle kontoen der. Er vel bare å spørre ledelsen i ODA om hvem som tok kontakt og ville inn? Roger var "stammeløs" frem til jeg joinet kontoen :p Roger brydde seg ikke om hvor kontoen endte opp, så jeg fikk styre skuta delvis.

At dere lot Dilligas gå over Roger, som var den mest betydningsfulle spilleren på den tiden i OIM var jo bare en svært dårlig avgjørelse. Ser ut som OIM angrer, samt ODA gnir seg i hendene av å slippe all den ekstra fronten osv.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Skjønner ikke hvorfor du akkurat må ta opp dette igjen, når vi for n'te gang har tatt opp dette bare for noen dager siden.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Skjønner ikke hvorfor du akkurat må ta opp dette igjen, når vi for n'te gang har tatt opp dette bare for noen dager siden.

ja.. dere har tatt det opp ;-) folk som er "bedrevitere" som skal si at sånn og sånn var det :p

Er ikke akkurat veldig troverdig x)
 

DeletedUser

Guest
ja.. dere har tatt det opp ;-) folk som er "bedrevitere" som skal si at sånn og sånn var det :p

Er ikke akkurat veldig troverdig x)

Kan du oversette dette innlegget til forståelig norsk? Jeg skjønner ikke budskapet her.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
var det vanskelig å forstå?

Habbo sa at det ble tatt opp for noen dager siden.. jeg svarer at DERE (altså andre folk enn meg selv) har snakket om det temaet.. etterpå sier jeg at dere som diskuterte dette for noen dager siden er "bedrevitere" altså folk som tror de har rett, og konkluderer med forskjellige ting.

Til slutt så setter jeg et spørsmålstegn ved troverdigheten til de som snakket om BR teamet tidligere i denne tråden.

hos enkelte må ting inn med teskje for at vedkommende skal forstå det ;-) nevner ikke navn. host host
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har hørt meldinger om at flere fra OIM ønsker seg inn i ODA. Dørene er stengte. Eneste muligheten er gjennom et nåløye som er så lite at bare jeg vet nøyaktig hvordan man kan manøvrere seg gjennom det. Så krig til siste by er adlet, OIM!
 

DeletedUser

Guest
var det vanskelig å forstå?

Habbo sa at det ble tatt opp for noen dager siden.. jeg svarer at DERE (altså andre folk enn meg selv) har snakket om det temaet.. etterpå sier jeg at dere som diskuterte dette for noen dager siden er "bedrevitere" altså folk som tror de har rett, og konkluderer med forskjellige ting.

Til slutt så setter jeg et spørsmålstegn ved troverdigheten til de som snakket om BR teamet tidligere i denne tråden.

hos enkelte må ting inn med teskje for at vedkommende skal forstå det ;-) nevner ikke navn. host host

Grammatikk har vel aldri vært din sterkeste side, så er vel ikke så utenkelig at folk, deriblant jeg, kan ha problemer med å forstå hva du mente med den posten?

Roger ventet på en unnskyldning til å gå over til ODA.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
TW har aldri vært din sterkeste side ser jeg siden du stikker av fra alle kontoer :) (hinthint,takler ikke press aka noob)

Nå må du slutte med det der. Stikker fra alle kontoer han er på ? Du er veldig uvitende. Nevn for meg hvilken kontoer han har stukket fra. Samt hvilken konto han er på nå
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante , R3L4X

Jeg tror vi har forskjellige definisjoner av "å stikke av".

Jeg forlot The Vigilante på rank 20 elns med 0 incs(MK hadde ikke gått over enda) siden jeg hadde viktigere ting IRL enn TW i august i fjor. Altså, det er ganske krevende å reise fra venner og familie for 1 år(og da gidder jeg ikke å brukte tid på TW), noe du trolig ikke har noen forståelse for av åpenbare grunner. Jeg ga til og med beskjed til de andre i ledelsen 1 måned i forveien, så føler ikke at jeg tråkket noen på tærne her.

Da jeg kom tilbake til TW rundt jul hadde jeg lite tid, derfor gråbyhoret jeg for R3L4X og byggde kontoen opp stor og sterk igjen. Deretter ga jeg kontoen til noen andre pga. - igjen - lite tid til TW i USA for meg(noen ganger er det viktigere ting som skjer utenfor PC-skjermen). Denne kontoen hadde også 0 incs da jeg forlot den.



Når folk sier at man stikker av fra en konto så sikter man mer til folk som stikker av fra incs, men i begge tilfeller var kontoene i sterke tilstander uten incs. Du viser gang på gang hvor lite peiling du egentlig har. Helt latterlig egentlig at jeg føler at jeg har ett behov for å forklare meg for deg, Mr. Whoop yo ass-nedadlet-og-kicket-fra-OIM.
 
Sist redigert av en moderator:

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Blah blah blah. Unnskyldning etter unnskyldning

75a9e59156df70dc52031318969214ab.jpg
 
Topp