OIM - Crash and burn?

DeletedUser

Guest
Og da anser jeg egentlig denne diskusjonen som avsluttet og vunnet siden du ikke evner til å komme med noe saklig og givende til diskusjonen.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Du kommer bare med unnskyldninger. Du og jokke duden spilte på The Vigilante og ble adlet ned. Ferdig
 

DeletedUser

Guest
Du kommer bare med unnskyldninger. Du og jokke duden spilte på The Vigilante og ble adlet ned. Ferdig

Åh, ble Jokke adlet ned? Etter hva jeg har erfart så sluttet Jokke som dual på The Vigilante 1 uke etter at v18 startet, og etterlot meg som solo?

Jeg spilte alene på The Vigilante, med unntak av oppstarten, kjære deg. Igjen viser du hvor uvitende du her - dette er jo bare komisk.


Noen som derimot ble nedadlet er deg og din kjære Whoop yo ass-konto :) I tillegg ble du kicket fra OIM, som er ekstremt imponerende med tanke på at du er den eneste som er blitt kicket fra OIM.


Men hey, whatever floats your boat. Hvis tanken om at jeg ble nedadlet får deg til å få en stiv en, samt. sove om natten, så skal du få lov til å fortsette å tro det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hhahahah, jeg forlot OIM.

Men det vet ikke du siden du stakk fra The Vigilante

Så en spiller blir regnet som flyktning dersom han forlater en stamme?
Dere vil ikke ha oss tilbake, men utestenger oss fra ODA, og sier at byene tilhører OIM.

Dette blir for dumt. Jeg skjønner heller ikke logikken din. Du må greie å stå med dine egne valg, og ikke gjemme deg bak stammen (nerd)



Legg merke til "dere vil ikke ha oss tilbake".
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Legg merke til "dere vil ikke ha oss tilbake".

Jeg skulle over til ODA, men MD måtte ha tillatelse fra lederne i OIM som var sure af. De sa selvfølgelig nei, og MD kunne ikke gjøre noe med det. De snakket med andre stammer slik at jeg ikke kunne joine noen andre. Jeg kunne ikke til ODA eller Viking, derfor ville jeg tilbake til OIM. Til slutt erklærte de meg flyktning når jeg hadde 0 incs. Lederne i OIM kommanderte ODA til å innadle meg ( Noe de ikke ville) Det ble en stor diskusjon der det var OIM lederne mot hele ODA. Resultatet av dette ble en krig mellom ODA og OIM.

[30. august 2014 17:22] Mallory (in MnM) .: Helt ærlig så syns jeg det er dårlig gjort mot de som har gjort så mye for deg. Vi skal diskutere det o ledelsen og go deg en tilbakemelding.

[30. august 2014 19:34] Mallory (in MnM) .: vi diskuterer, tror ikke du kan forvente noe svar på det i dag. Dette er ikke noe som bare er greit. Og jeg er utrolig skuffet over at du tar et slikt valg.


Du svarte aldri på denne macklemore :mehe:

For all del så er han ikke på en konto, bare på forumet som 90% av alle OIM spillere her.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg skulle over til ODA, men MD måtte ha tillatelse fra lederne i OIM som var sure af. De sa selvfølgelig nei, og MD kunne ikke gjøre noe med det. De snakket med andre stammer slik at jeg ikke kunne joine noen andre. Jeg kunne ikke til ODA eller Viking, derfor ville jeg tilbake til OIM. Til slutt erklærte de meg flyktning når jeg hadde 0 incs. Lederne i OIM kommanderte ODA til å innadle meg ( Noe de ikke ville) Det ble en stor diskusjon der det var OIM lederne mot hele ODA. Resultatet av dette ble en krig mellom ODA og OIM.



For all del så er han ikke på en konto, bare på forumet som 90% av alle OIM spillere her.

Kort fortalt altså, du backstabbet og stakk av fra stammen, deretter når du ser at du ikke har noen bedre alternativer kommer du krypende tilbake, men Kristine og resten av OIM-ledelsen står på sitt ord(som de burde). Dermed er du kicket fra OIM, BOOM! Du var forresten en flyktning når du hadde ingen stamme å gå til.

Btw, krigen mellom ODA og OIM var ikke ett resultat av deg, men det faktum at Nice-spillere joinet OIM, sånn til informasjon.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Du vet virkelig ingenting om denne saken du ? (giggle) Lederne i OIM visste om overgangen. Bedre alternativ? De kommanderte jo Viking og ODA til å ikke ta meg inn. Begge sa ja pga de ikke ville miste alliansen med OIM. Backstabbing? er du helt inkompetent? ODA, OIM og Viking var allierte. Nice rakna jo helt. De brukte denne hendelsen til å merge med OIM
 

DeletedUser

Guest
Du vet virkelig ingenting om denne saken du ? (giggle) Lederne i OIM visste om overgangen. Bedre alternativ? De kommanderte jo Viking og ODA til å ikke ta meg inn. Begge sa ja pga de ikke ville miste alliansen med OIM. Backstabbing? er du helt inkompetent? ODA, OIM og Viking var allierte. Nice rakna jo helt. De brukte denne hendelsen til å merge med OIM

Jepp, du hadde jo ikke noe bedre alternativ når verken ODA eller Viking ville ta deg inn :) Når man forlater en stamme som har gjort alt for deg, til fordel for en annen stamme du adlet fra før, så er tar du en kniv og stikker den i ryggen på din gamle stamme.

Nice merget med OIM fordi det var OIM sin eneste sjanse til å vinne, ferdig snakket.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Jepp, du hadde jo ikke noe bedre alternativ når verken ODA eller Viking ville ta deg inn :) Når man forlater en stamme som har gjort alt for deg, til fordel for en annen stamme du adlet fra før, så er tar du en kniv og stikker den i ryggen på din gamle stamme.

Jeg lurer på om du trenger en sjekk hos http://www.specsavers.no/. Jeg kunne joine ODA eller Viking, men OIM KOMMANDERTE begge til å ikke ta meg inn. Det vil si at det ikke var ODA eller Viking som sa nei, men lederne til OIM. Som sagt OIM og ODA var alliert. Åssen kan jeg ha adlet fra ODA når OIM og ODA var allierte?

[30. august 2014 19:29] Ole Chr/MD: ønsker at du får lederne i OIM til å sende meg en PM om at det er greit.

[2. september 2014 00:32] Ketill: for min del er det greit, men det er flere ting som står på spill
-> Viking leder
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Å, så stammen OIM adlet ikke fra ODA før alliansen?

Ett annet spørsmål jeg har: er du i konflikt med deg selv? Du sier først at verken ODA eller Viking ville ta deg inn pga. alliansen med OIM, deretter sier du at du kunne joine både ODA eller Viking. Du må sluttet å danse deg rundt ordene. OIM som kommanderer de andre til å nekte deg inngang er det samme som at du ikke kan joine de stammene.
 
Sist redigert av en moderator:

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Står jo klart flere steder at han hadde muligheter ved å komme inn. Men at ledelsen i OIM nektet. Jeg husker denne episoden selv. Og det bekreftes :)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
til fordel for en annen stamme du adlet fra før

Å, så stammen OIM adlet ikke fra ODA før alliansen?

Tror nok det er du som er i konflikt med deg selv. Stor forskjell på "DU" og stamme. ^

Jeg kunne joinet ODA eller Viking, men OIM nektet begge. 10x jeg skriver det.

[30. august 2014 19:29] Ole Chr/MD: ønsker at du får lederne i OIM til å sende meg en PM om at det er greit.

[2. september 2014 00:32] Ketill: for min del er det greit, men det er flere ting som står på spill
-> Viking leder
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Grammatikk har vel aldri vært din sterkeste side, så er vel ikke så utenkelig at folk, deriblant jeg, kan ha problemer med å forstå hva du mente med den posten?

Roger ventet på en unnskyldning til å gå over til ODA.

vel.. alle med noe oppi knollen hadde forstått det o.o

Nå sitter jeg vel ikke 1 time for å spikre sammen en tekst med flott grammatikk heller da..

Men jeg kan jo velge å ta den "fornærmelsen din" Grammatikk har aldri vært min stærke side. Men i det minste så har jeg flere andre stærke sider ;-) det samme kan IKKE sies om deg :)

Roger ventet ikke på en unnskyldning for å gå over til ODA. Sikkert bare du og den baviangjengen din som er litt salty over at Roger ikke ble i OIM etter flere tvilsomme avgjørelser.

Kan også slenge inn at OIM prøvde å bestikke Roger i form av penger. Noe som også er et regelbrudd.. Har vi noe uoppklart da White? eller har du mest lyst til å trekke deg tilbake til hiet ditt, og lete i flere tiår etter din stærke side, om den finnes da ;-)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
vel.. alle med noe oppi knollen hadde forstått det o.o

Nå sitter jeg vel ikke 1 time for å spikre sammen en tekst med flott grammatikk heller da..

Men jeg kan jo velge å ta den "fornærmelsen din" Grammatikk har aldri vært min stærke side. Men i det minste så har jeg flere andre stærke sider ;-) det samme kan IKKE sies om deg :)

Roger ventet ikke på en unnskyldning for å gå over til ODA. Sikkert bare du og den baviangjengen din som er litt salty over at Roger ikke ble i OIM etter flere tvilsomme avgjørelser.

Kan også slenge inn at OIM prøvde å bestikke Roger i form av penger. Noe som også er et regelbrudd.. Har vi noe uoppklart da White? eller har du mest lyst til å trekke deg tilbake til hiet ditt, og lete i flere tiår etter din stærke side, om den finnes da ;-)


Du klarte ikke å la vær å komme med personangrep?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Personangrep ? Kan da ikke se noe som skulle resultert i store reaksjoner fra teamet? Det står heller ikke spesifisert om det er stærke sider in game eller irl som blir slengt mot han. I og med at jeg ikke bruker hans irl navn er det vel ingen grunn til å tro at jeg går etter selve personen. Men heller spilleren.

UWhinEvrTim
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Å være "venn" med Habbo og White er vel som å se StianNorway sin streaming kanal. Du kan da sikkert sjekke den ut så får du se hva jeg mener;)
 
Sist redigert:
Topp