Krigsstatistikk

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Satt akuratt og skulle legg det ut selv RV! Hehe! :)

Fra nå av, grønn er din stamme og allierte mot fiendestammene som er røde?

-A
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hva er så viktig med disse statistikkene? Er det ikke bare å sjekke TWStats om du vil sjekke det da? Ingen av dere er troverdig når dere bare operer med stammer som gjør at dere får positive stats.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Se de siste statsene... Der er det allianser mot allianser :)

Det er nyttig, ikke alle som gidder å gå innpå tw stats :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Enig med Habbo her.
(
Aristo opererer med stammer vi ikke er allierte med, men jaja. Whatever floats your boat (see what I did there?)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Såvidt jeg kan se, så har han tatt med de stammene som er med på begge sider i krigen. Om de er allierte eller ei spiller strengt tatt ingen rolle, så lenge de er oppført og invitert til en side i krigen.
 

DeletedUser

Guest
Såvidt jeg kan se, så har han tatt med de stammene som er med på begge sider i krigen. Om de er allierte eller ei spiller strengt tatt ingen rolle, så lenge de er oppført og invitert til en side i krigen.

Tja, er vel normalt å vurdere allianse mot allianse og ikke allianse mot verden?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hva er så viktig med disse statistikkene? Er det ikke bare å sjekke TWStats om du vil sjekke det da? Ingen av dere er troverdig når dere bare operer med stammer som gjør at dere får positive stats.

Viktig er det ikke. TribalWars er ikke viktig. Men det er et spill hvor det handler om å erobre verden, og dette er en tråd hvor alle som vil kan poste den statistikken de vil. For min del er det relevant å poste vår allianse opp mot våre fiender, og det er det jeg har gjort.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Og her er siste 48 timer:

Side 1:
Stammer: J.F.F, 4PLAY, ORM, Hell, TBH, Ship, Lol, JFFA, UFC
Side 2:
Stammer: Aristo, NATO

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 58
Side 2: 109
Forskjell: 51

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 32
Forskjell: 18

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 249,008
Side 2: 445,094
Forskjell: 196,086

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 96,371
Side 2: 235,092
Forskjell: 138,721

chart
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ingen av dere er troverdig når dere bare operer med stammer som gjør at dere får positive stats.

Og hvilke stammer skulle vi lagt til som hadde gjort statistikken mer troverdig da? Vi tar riktig nok noen byer av andre stammer her og der, men jeg forholder meg her kun til de vi er i offisiell krig med.
 

DeletedUser

Guest
Og hvilke stammer skulle vi lagt til som hadde gjort statistikken mer troverdig da? Vi tar riktig nok noen byer av andre stammer her og der, men jeg forholder meg her kun til de vi er i offisiell krig med.

Og jeg forholder meg kun til dem vi har offisiell allianse med. Dermed mener jeg du burde foreta allianse mot allianse og ikke allianse mot v21.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Dermed mener jeg du burde foreta allianse mot allianse og ikke allianse mot v21.
Jeg synes du skal la RV poste statistikkene som han mener er relevante, også kan du poste de du mener er relevante. Vi i Aristo/Nato (i hvert fall jeg) synes at det er koselig å kunne se litt krigstatistikker av Aristo/Nato mot verden 21 siden det sånn det er for oss. Også kan du sikkert gjøre det litt koselig for Ship med dine :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes du skal la RV poste statistikkene som han mener er relevante, også kan du poste de du mener er relevante. Vi i Aristo/Nato (i hvert fall jeg) synes at det er koselig å kunne se litt krigstatistikker av Aristo/Nato mot verden 21 siden det sånn det er for oss. Også kan du sikkert gjøre det litt koselig for Ship med dine :)

Greit det, men det blir aldri foretatt noen reel målinger på hvem som avanserer mest i krigen Ship/Aristo. Forhold deg til gale tall. Er greit for meg, men da nytter det ikke å påpeke deres erobringer :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Greit det, men det blir aldri foretatt noen reel målinger på hvem som avanserer mest i krigen Ship/Aristo. Forhold deg til gale tall. Er greit for meg, men da nytter det ikke å påpeke deres erobringer :)



Side 1:
Stammer: Aristo
Side 2:
Stammer: Ship

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 63
Side 2: 25
Forskjell: 38

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 1
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 111,399
Side 2: 91,786
Forskjell: 19,613

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 21,025
Side 2: 1,981
Forskjell: 19,044

chart




denne du vil see xd
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
av ren nysjerrighet, dersom dere dere inviterer med en stamme i krigen på deres side, blir det ikke da bare naturlig for RV å telle disse med i statistikkene som faktisk skal vise hvordan krigen har gått de siste dagene? Tråden heter tross alt krigsstatistikk.
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Jeg fortso det slik at Mastif klagde på RV som hadde med stammene fra begge sidene av krigen(altså stammer som har blitt invitert til å bli med i den originale krigen mellom Ship og Aristo) når han postet statistikker.Men med tanke på at disse stammene faktisk er med i krigen så vil jo dette være imot trådens navn, da tråden faktisk skal handle om krigsstatistikker, og ikke bare om spesifikkt krigen mellom Ship og Aristo. :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ja, problemet er jo at RV bruker å ta med hele verden, siden de sier de er i krig med hele verden. Men det betyr ikke at Ship er allierte med resten av verden - (Nato + Aristo).
 
Topp