OIM - Crash and burn?

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
1, Slutt og syt og mann deg opp og spill igjen, og gi ODA en fight, om det er det du vil, men ikke kom her og grin på forum at de ødela lysten din til TW, for det er faktisk din egen feil at du gir opp så forbanna lett.

Og om du syns de ødela lysten din etc, så ikke skriv på daglig på forumet, for INGEN bryr seg. gjeezes

Ser ingenting med at han skulle takle personangrep. Eller tar jeg feil?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Uhm, Olve snakket her om da ODA, div. macklemore tok fra han lysten til å spille samt være en del av det norske TW-samfunnet. Om du ikke vet hva macklemore gjorde, synd for deg. Slettet for lengst.
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Uhm, Olve snakket her om da ODA, div. macklemore tok fra han lysten til å spille samt være en del av det norske TW-samfunnet. Om du ikke vet hva macklemore gjorde, synd for deg. Slettet for lengst.

Så det er ODA sin feil, det Macklemore gjorde? Det jeg skrev, var rettet til den posten jeg siterte. Ikke noe mer, om du ikke forsto det, synd for deg. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Beklager, glemte at folk med så liten respekt og IQ for andre mennesker var her. Beklager at jeg spiller atm da grunnen til det er det faktumet at Simen masa på meg 2 måneder i strekk, og da ble jeg sotte inn her. Og hadde ikke hjertet til å forlate før stammen kollapset rundt meg, og beklager at du ikke vet Mangoo.

Og LL du kan egentlig holde kjeft, jeg snakket om tiden rundt Julen. Det jeg retter dette imot er det faktumet at ODA tok inn Macklemore med åpne armer som om ingenting hadde skjedd i etterkant, og dette ødela all lyst for meg å i det hele tatt prøve nå.

Kos dere.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Og LL du kan egentlig holde kjeft, jeg snakket om tiden rundt Julen. Det jeg retter dette imot er det faktumet at ODA tok inn Macklemore med åpne armer som om ingenting hadde skjedd i etterkant, og dette ødela all lyst for meg å i det hele tatt prøve nå.

Hvordan vet du?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Beklager, glemte at folk med så liten respekt og IQ for andre mennesker var her. Beklager at jeg spiller atm da grunnen til det er det faktumet at Simen masa på meg 2 måneder i strekk, og da ble jeg sotte inn her. Og hadde ikke hjertet til å forlate før stammen kollapset rundt meg, og beklager at du ikke vet Mangoo.

Og LL du kan egentlig holde kjeft, jeg snakket om tiden rundt Julen. Det jeg retter dette imot er det faktumet at ODA tok inn Macklemore med åpne armer som om ingenting hadde skjedd i etterkant, og dette ødela all lyst for meg å i det hele tatt prøve nå.

Kos dere.

Hvorfor ødela du kontoen min?
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Stor forskjell på åssen jeg oppfører meg på off forumet og hvordan jeg oppfører meg mot ODA/resten av vennene mine på skype ;) Det vet alle som kjenner meg godt
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Alt jeg vet er at om min beste venn hadde gjort hva du gjorde ville jeg gitt god snøsky i om han var snill ellers.
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Som jeg husker det så ba jeg ikke han ta selvmord eller la opp privat info :?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du er vel ikke en engel selv. Husker godt personangrepet på Sindre aka Mary Kay

Du klarte ikke å svare ham, men måtte heller ta ham på det samme som du har gjort? Bra spilt. Likte ODA, div. majoriteten av medlemmene, personangrepene dine? Godtatt/tilgitt har de uansett gjort. Jeg hadde blitt overrasket om du drev med personangrep mot dine stammefrender.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
hqdefault.jpg
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57



Hva skjedde med "En gang OIM, alltid OIM" ? Ganske flaut at flere OIM spillere prøver å komme seg inn på Dora the Explorer
 
Topp