TW-Champion v21. 1/8-finale

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
1 Carneolt vs TigerKiller - Carne er for all del en god spiller, men har ikke overbevist hittil på V21. Mistenker at det skyldes lav aktivitet. TigerKiller har derimot gjort en god jobb og får derfor denne stemmen.

2 Donau vs ThoBre - Har for lite grunnlag til å gi en stemme her. Så denne får stå blank.

3 hankVH vs TraTinV - Robert er en svært dyktig spiller. Får en ganske klar stemme fra meg.

4 erlend86 vs antivirus - Må dessverre stemme blankt her også. Vet alt for lite om dem til at jeg kan gi en stemme.

5 DON slask vs Elimin@tor - DON hadde nok tatt denne tror jeg, men Elimin@tor hadde nok gitt dem en god kamp vil jeg tro.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Egen kamp, men i mine øyne er det ingen tvil om hvem jeg skulle stemt på. (angel)

7 Reisverket vs Nattevakten - Rv har gjort en særdeles god jobb hittil og har imponert meg. Nå som Nv ser ut til å ha gitt opp gjør det valget mitt langt enklere. Hadde de fortsatt vært til stedet ville det vært en vanskeligere avgjørelse, selv om jeg tror jeg ville kommet til samme konklusjon til slutt.

8 Storebror vs wannabezz - Må ærlig si denne var litt vrien. I mine øyne veldig jevnt, men tror Storebror hadde kommet seirende ut. Samt at han har gjort det bedre på V21 enn wannabezz hittil.

Jeg har stemt ut i fra hvem jeg tror ville vunnet 1v1 hvor begge hadde stilt nøyaktig likt mtp. antall byer, antall tropper, antall gullmynter, antall adelsmenn osv. I tillegg til dette har jeg sett på hvem jeg synes har prestert best på V21 hittil.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 Carneolt vs TigerKiller Har gjort det klart best i mine øyne.

2 Donau vs ThoBre Hvis Thobre fortsetter i tempoet han gjør nå tror jeg han ville vunnet.

3 hankVH vs TraTinV Regal er syk for tiden! Har enorm kapasitet og kul pc

4 erlend86 vs antivirus Jevnt men vil tro erlend hadde tatt denne.

5 DON slask vs Elimin@tor Trenger jeg si noe mer enn at DON leder verden egentlig?

6 Unholy Confessions vs Ignorance Taper uansett avstemningen så må lage litt kvalme :)

7 Reisverket vs Nattevakten NV ga opp veldig lett mot aristo mens RV gjør det bra i front.

8 Storebror vs wannabezz Burde vært utryddet for lenge siden, men pga egenskapene sine tar han denne.
 
Sist redigert:

Bergtatt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre - Egen kamp.

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus - Usikker.

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller - Vil si denne kontoen har gjort det klart beste av disse to. Virker stein aktiv og hadde nok tatt denne duellen.

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV - Hvis man ikke stemmer på Robert og co har man rett og slett ikke peiling eller så stemmer man etter hvem man "liker" best. Noe som ødelegger hele poenget med Tw-champion i mine øyne.

4 erlend86 vs antivirus - Ingen anelse hvem Erlend er, så stemmer blankt.

5 DON slask vs Elimin@tor - Hadde Elimin@tor møtt en motivert Slask hadde nok Don tatt denne duellen. Men vet at Don av og til varierer litt med aktivitet og motivasjon. En av de jevnere duellene, men hadde tippet Slasken hadde gått av med seieren.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Samme her som med hankVH duellen, stemmer man noe annet har man rett og slett ikke peiling. Noe mer aktiv konto en UC skal man leite lenge etter. I tillegg spiller Odd her, trenger jeg å si mer? Soleklar seier.

7 Reisverket vs Nattevakten - Kim hadde tatt denne her, noe som vel har bekreftet seg selv med Nattevaktens fall.

8 Storebror vs wannabezz - Vet ikke hvem som sitter på Storerbror lenger, velger derfor å ikke stemme her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1) Carneolt vs TigerKiller - Dansken har gjort det veldig bra krigsmessig, det er mange som har skyldt på at han ofte ble stacket av Ship og at det er eneste grunnen til at han overlevde, men fra mitt perspektiv så har han prestert godt.

2 Donau vs ThoBre - Blir vell ganske jevnt, kan nesten ikke stemme på denne ^^

3 hankVH vs TraTinV - Denne var litt usikker, men jeg kjører ut i fra statestikk og gir denne til Hank. Kan fortsatt ikke si helt sikker hvem som hadde tatt hvem i 1vs1.

4 erlend86 vs antivirus - Sånn som det er nå så hadde antivirus nok vunnet, men i en 1vs1 så er jeg ganske sikker på at erlend tar den, og derfor går stemmen min til han. Tror at Antivirus er altfor avhengig av Tiger.

5 DON slask vs Elimin@tor - Elimin@tor fremstår som en god spiller, men det er likevell DON som tar denne ettersom kontoen er aktiv i fronten og har vist gode resultater.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Akkurat som det er nå så er det ingen tvil om at UC tar Ignorance, men hadde de vært like store med like mange byer så kunne det kanskje endra seg(?) Usikkerhet gjør at jeg ikke stemmer på noen av dem.

7 Reisverket vs Nattevakten - Spilleren som ikke holdt ut i en dag etter å ville ha "litt mer action" får desverre ikke stemmen min ^^

8 Storebror vs Wannabezz - Har ikke sett mye til Storebror i det siste, så har ikke noe å legge til. Ingen stemme.

Hozan
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
1 Carneolt vs TigerKiller - Carne kunne sakene sine før, har muligens falt litt ut av det/brukt mere tid på TW en hun gjorde på V1. Tiger har gjort det bra.

2 Donau vs ThoBre - Da jeg ikke kjenner til noen av spillerne stemmer jeg blankt.

3 hankVH vs TraTinV - Roger og Robert. Den sier seg vel seg selv.

4 erlend86 vs antivirus -

5 DON slask vs Elimin@tor - Kjenner en del til Eli ifra tidligere verdner, virkelig god spiller som sitter med gode egenskaper. DON slår han på aktivitet, men ikke på skills.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Egen kamp.

7 Reisverket vs Nattevakten - Nattevakten ga seg etter 1 aksjon. RV ville holdt ut lengst.

8 Storebror vs wannabezz -
 

DeletedUser

Guest
Steike er kommet en del verdener siden jeg sluttet etter v11. Men nå som jeg har forvillet meg inn her så må jeg vel stemme

1 Carneolt vs TigerKiller - blank stemme, vet ikke hvem som er her

2 Donau vs ThoBre - blank stemme, vet ikke hvem som er her

3 hankVH vs TraTinV -blank stemme, vet ikke hvem som er her

4 erlend86 vs antivirus - blank stemme, vet ikke hvem som er her

5 DON slask vs Elimin@tor -blank stemme, vet ikke hvem som er her

6 Unholy Confessions vs Ignorance - denne bør vel være grei. Selv jeg hadde kanskje fått problemer mot en konto med både håkon og Jostein

7 Reisverket vs Nattevakten - Stemmer på rv her mtp prestasjoner på tidligere verdener, såfremt det er samme spiller(e) om ikke så kan dere slette stemmen

8 Storebror vs wannabezz - blank stemme, vet ikke hvem som er her
 

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller - blank stemme, vet ikke hvem som er her

2 Donau vs ThoBre - blank stemme, vet ikke hvem som er her

3 hankVH vs TraTinV -DA FANT VI UT HVEM SOM VAR HER. Artig spiller, kan leksa si.

4 erlend86 vs antivirus - blank stemme, vet ikke hvem som er her

5 DON slask vs Elimin@tor -blank stemme, vet ikke hvem som er her

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Uten tvil-

7 Reisverket vs Nattevakten - Min stemme hadde gått til Reisverket hvis det var mye innadlinger på verden.

8 Storebror vs wannabezz - blank stemme, vet ikke hvem som er her
 
Sist redigert av en moderator:

ThoBre

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
1 Carneolt vs TigerKiller - Tiger har gjort det bra, og skal ikke legge under en stol at dette har vært en svært gjevn kamp for min del. Carneolt ser ut til å klare det hun setter som mål, og jeg tror at om disse spillerne hadde møttes 1v1, hadde hun gått av med seieren. Skal heller ikke legge skjul på at vårt gode sammarbeid naturlig nok veier litt i denne avgjørelsen.

2 Donau vs ThoBre - Egen kamp.

3 hankVH vs TraTinV - Denne kampen er jevn. TraTinV er en kjempe god spiller, men etter å ha sett hvordan hankVH har hærjet i vest må min stemme gå til han.

4 erlend86 vs antivirus - Veldig usikker her

5 DON slask vs Elimin@tor - Han er nr1, og har vell strengt tatt vært det helt siden starten. Man kan si hva man vil om PP, men for meg er han den soleklare vinneren her.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Er faktisk veldig usikker her. Så siden folk har fått så mye kritikk for å stemme "med hjerte", så velger jeg å stemme blankt. Så kan ingen ta meg på å kun stemme på stammemedlemmer :awesome:

7 Reisverket vs Nattevakten - NV har gitt seg etter en aksjon fra Aristo, RV is still going strong.

8 Storebror vs wannabezz - Definitivt Wannabezz. Denne spilleren er under konstant angrep, og leder på ODD-rankingen. Det at denne spilleren fremdels ikke er nedadlet, er grunn god nok for meg
 

tomerik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 Carneolt vs TigerKiller -Denne er jeg usikker på.

2 Donau vs ThoBre er en god spiller så denne tar han.

3 hankVH vs TraTinV- er usikker

4 erlend86 vs antivirus- dansken tar denne da jeg er usikker på duel til erlend.

5 DON slask vs Elimin@tor- slask:)

6 Unholy Confessions vs Ignorance- Tja, UC er farlig men har mistet litt av drivkraften i det siste så stemmer Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten-Denne sier seg vel selv.

8 Storebror vs wannabezz - Dette er en nøtt som ikke er løst enda.
 
Sist redigert:

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre - I mine øyne er Thobre hakket bedre enn donau + at han spiller solo såvidt jeg vet

3 hankVH vs TraTinV - egen kamp

4 erlend86 vs antivirus - er nok jevnt, men dansken hadde nok måtte "kick the bucket" tilslutt

5 DON slask vs Elimin@tor - DON vinner lett, elsker at don er så avslappet og rolig og ikke tar seg selv så høytidlig selv om han topper de fleste ranglistene.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Med Peter har denne kontoen endelig fått det aktivitetsnivået som trengs, og kan i mine øyne gi UC en god kamp og også komme seirende ut av det.

7 Reisverket vs Nattevakten - NV har reist the hvite flagget

8 Storebror vs wannabezz

:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

Rubito8

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1 Carneolt vs TigerKiller - Må nok si Dansken har imponert litt mer på denne verdenen.

2 Donau vs ThoBre - Dette er jevnt, men tror at Thobre hadde gått av med seieren.

3 hankVH vs TraTinV - Robert og nå Roger blir så og si uslåelige.

4 erlend86 vs antivirus - Alt for jevnt, så stemmer blankt.

5 DON slask vs Elimin@tor - Don har hatt mye større påvirkning på denne verdenen enn Eliminator, og tror at Don ville ha tatt han 1vs1.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Stemmer blankt her, blir så mye diskusjon om jeg stemmer på en av dem -.-

7 Reisverket vs Nattevakten - RV og Lillenes har overrasket meg stort, og siden NV nå har heiset det hvite flagget går stemmen min til Reisverket.

8 Storebror vs wannabezz - Har ikke sett så mye til Storebror, og bare det at wannabezz har klart og overleve så lenge under konstante angrep på seg er nok til at han går seirende av her.
 
Sist redigert:

Cookie Monster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller - tror tiger greit hadde tatt denne.

2 Donau vs ThoBre - vet ikke nok om disse, stemmer blankt.

3 hankVH vs TraTinV - Hank hadde tatt denne rimelig lett.

4 erlend86 vs antivirus - Er ikke helt sikker på erlend86, men tror at antivirus hadde tatt denne

5 DON slask vs Elimin@tor - Enkelt og greit, uten pp hadde ikke don hatt mer enn 1k poeng på dette punktet, for å sette det litt på spissen.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - UC eier alt og alle, sånn er det bare...

7 Reisverket vs Nattevakten - Vel, nattevakten ga seg rimelig raskt, men hvis de ikke hadde gitt seg, så mulig det hadde vært jevnt mellom de to.

8 Storebror vs wannabezz - Vært lite aktivitet fra storebror sin side tidligere, men han har uansett stått imot alt som har kommet mot han, det har ikke wannabezz, for å si det sånn.
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz

Ja, jeg stemmer meg selv pga abobil stemte på seg selv
 
Topp