Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at Magnar og DONslask er populær blant KoD spillerne. Skal dog sies at vi ble litt deppa når dere ikke svarte oss tilbake:cry:


6715fed2cf0e117bd432188a76772344.png

8f501222eeb97013726f7f7c5625fce6.png

fakta er at enkelte i KoD burde vokse litt opp. mener blir for dumt å adde folk så sier alle Hmagnar eller Hdon så bare kicker dere oss rett ut ^^

Er lørdags kveld(sitter hjemme grunnet foten ellers hadde jeg vært ute på byn) Dere har 1 liv og dere sitter en gutte gjeng kl 1 om natten og fniser av skøye streker jeg sluttet med i barnehagen ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
fakta er at enkelte i KoD burde vokse litt opp. mener blir for dumt å adde folk så sier alle Hmagnar eller Hdon så bare kicker dere oss rett ut ^^

Er lørdags kveld(sitter hjemme grunnet foten ellers hadde jeg vært ute på byn) Dere har 1 liv og dere sitter en gutte gjeng kl 1 om natten og fniser av skøye streker jeg sluttet med i barnehagen ^^

De som kaller noen barnslig er bare for kjedlig for å kunne ha det gøy.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
fEr lørdags kveld(sitter hjemme grunnet foten ellers hadde jeg vært ute på byn) Dere har 1 liv og dere sitter en gutte gjeng kl 1 om natten og fniser av skøye streker jeg sluttet med i barnehagen ^^

Ehhh... er noe jeg ikke skjønner nå. Hvorfor er det ille ? At man er ved PC kl. 1 om natten på en lørdag vel normalt ? :D
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hmagnar (wave)!

Kan du fortelle meg noe.. Du gjør narr av en guttegjeng som sitter og koser seg og er sosiale natt til en søndag.

Kan du fortelle meg om du gjør noe mer fornuftig i dette øyeblikk?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hmagnar (wave)!

Kan du fortelle meg noe.. Du gjør narr av en guttegjeng som sitter og koser seg og er sosiale natt til en søndag.

Kan du fortelle meg om du gjør noe mer fornuftig i dette øyeblikk?

jeg passer på en liten skjønn lillebror på 6 mnd siden foten min har fått en liten strekk som gjør at jeg ikke vil gå på byn siden jeg har glatt kjøring på mandag.

Ellers har jeg blitt inv på vors samt narch og kunne ha tatt turen ut om ikke :)

POinte er at dere driver og plager meg å don uten noen grunn. OG mener dere burde gjort andre ting en og halveis mobbe om vi tar litt hardt i her.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Mobbing er "gjentatt negativ eller ”ondsinnet” atferd fra en eller flere rettet mot en elev som har vansker for å forsvare seg. Gjentatt erting på en ubehagelig og sårende måte er også mobbing". Atferden må finne sted 2 eller 3 ganger i måneden eller oftere for å defineres som mobbing.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hvis du lurte så sitter jeg og forsvarer landets sikkerhet mens jeg samtidig er sosial med venner over skype. Det er koselig det, du vet noe må arbeide mens andre er ute og fester å koser seg.

Er ikke mobbing nei, du nekter jo å snakke med halvparten der, fordi du ikke tror på bæret dem sier :eek:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvis du lurte så sitter jeg og forsvarer landets sikkerhet mens jeg samtidig er sosial med venner over skype. Det er koselig det, du vet noe må arbeide mens andre er ute og fester å koser seg.

Er ikke mobbing nei, du nekter jo å snakke med halvparten der, fordi du ikke tror på bæret dem sier :eek:

joda jobber du så er det greit (begynner på onsdag (teori på tirsdag vetdu :p)) har hatt felles ferie kos det :)

Men ikke alle i KoD jobber idag? Det har jeg litt vanskligheter med ¨å tro.

Tok en prat med don jeg han sa han sendte dere info om at han ville nuke superman.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hvis du lurte så sitter jeg og forsvarer landets sikkerhet mens jeg samtidig er sosial med venner over skype. Det er koselig det, du vet noe må arbeide mens andre er ute og fester å koser seg.

Er ikke mobbing nei, du nekter jo å snakke med halvparten der, fordi du ikke tror på bæret dem sier :eek:


ja du backstaber vel NORGE å sende sensitiv info til Putin å, 1 gang backstaber altid backstaber.


velkomen i klubben
 
Topp