Her er jeg igjen!

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ja, her er jeg igjen, med enda en lang post for å vise alle hvor fantastisk vi i KoD er :)

Tengte å starte innlegget med litt statistikk! :)

Side 1:
Stammer: KoD
Side 2:
Stammer: PMS

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 36
Side 2: 29
Forskjell: 7

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 25
Side 2: 7
Forskjell: 18

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 198,110
Side 2: 145,945
Forskjell: 52,165

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 192,463
Side 2: 58,753
Forskjell: 133,710

chart


Vi i KoD overkjører PMS atm :O

De som for lide i denne omgang er Clark Kent og LordRalphLauren. Clark Kent har da fallt fra 312 322 poeng ned til 183 722 poeng det. Det er å falle 128 600 poeng på ca 30 timer det, sorry med det er svakt av dere og sterkt av oss :O

Om vi skal samenligne aksjoner så er den eneste gode aksjonen PMS har hatt mot superman, mot superman så greide pms å ta ca 60k poeng på 3-4 dager? Og da var hele norddelen (som er ganske stor) med på aksjonen. Bravo.

Neida skal ikke rakke ned for mye på dere fordi dere suger (angel)

Litt tidlig og skrive nå fordi vi kommer jo til å eie dere mer utover dagen men sånn går det jo.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
å sån gikk det, CK kontoen krevde å få 30 fulle deffbyer i stacks, men da dem ikke fikk svar innen 10 min så valgte dem å gi seg, tydelig en konto med folk som ikke har peiling på å forsvare seg, dette så vi klart første gangen CK kontoen blei angrepet, mistet vel 10-15-20 byer da å.


kudos til kod for vell gjennomført aksjon.

men en skal vel ikke lengre en 1 uke tilbake, da var vel stats akkurat motsatt, svingninger vil det alltid bli da vi finner ut hvilke kontoer som er svake hos værandre å ikke tåler motstand, vi får see igjen om 1 uke.


å at vi har ikke fått mere en 60k poeng på en aksjon er vel bare tull fra din side, jeg aleine tok 8 byer fra kod på 3 dager og 10 på 5 dager,
så tok hexx,mountain og birken en del samtidig så vi tok vel fort 250k poeng eller mere.
(dem som blei adlet var etriuss,superman,Torkild), så jeg vil påsta at vår aksjon var vel så bra som den dere har.
 
Sist redigert:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
der har vi jo han som altid blir ned adla på sin egen konto å må bytte konto konstant, er ikke akkurat deg jeg frykter mest i KOD.

Vel, du wastet 4-6 off byer på mæ og hakke fått en dritt ut av det. Æ stor kose mæ med 2 byer som du aldri får noe av. De har blit stacket ned av mk med 90k spyd og 18k tk. <3 <3
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vel, det DON stemmer skriver faktisk. (edit: "det DON skriver stemmer faktisk") Enkelte takler ikke incs og forlater bare kontoen. God aksjon, og dere får byer, så absolutt - for deres del er det utvilsomt vellykket. Men verdens største motstand har dere ikke fått, det forstår dere vel selv også.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det blir feil å si at PMS suger fordi clark kent mister byer. Du kan derimot si at de er dumme som bevisst lar sondre være i stammen.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Vel, det DON stemmer skriver faktisk. (edit: "det DON skriver stemmer faktisk") Enkelte takler ikke incs og forlater bare kontoen. God aksjon, og dere får byer, så absolutt - for deres del er det utvilsomt vellykket. Men verdens største motstand har dere ikke fått, det forstår dere vel selv også.


Vi håppet han hadde lært fra første gangen han mista en haug i byer men sannheten er vel at sondre aldri lærer
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
å sån gikk det, CK kontoen krevde å få 30 fulle deffbyer i stacks, men da dem ikke fikk svar innen 10 min så valgte dem å gi seg, tydelig en konto med folk som ikke har peiling på å forsvare seg, dette så vi klart første gangen CK kontoen blei angrepet, mistet vel 10-15-20 byer da å.


kudos til kod for vell gjennomført aksjon.

men en skal vel ikke lengre en 1 uke tilbake, da var vel stats akkurat motsatt, svingninger vil det alltid bli da vi finner ut hvilke kontoer som er svake hos værandre å ikke tåler motstand, vi får see igjen om 1 uke.


å at vi har ikke fått mere en 60k poeng på en aksjon er vel bare tull fra din side, jeg aleine tok 8 byer fra kod på 3 dager og 10 på 5 dager,
så tok hexx,mountain og birken en del samtidig så vi tok vel fort 250k poeng eller mere.
(dem som blei adlet var etriuss,superman,Torkild), så jeg vil påsta at vår aksjon var vel så bra som den dere har.

Okei stopp litt nå donern:)

Det du kommer og drar fram her er så mye feil.

Jeg har sakt til Magnar jeg har slitt med motivasjon og ellers i livet,jeg sa til han for en god stund tilbake at jeg og trond ikkje har tid og ba han finne en ny eier eller internadle,jeg har ikkje spilt aktiv siden slutten av juni,og har slitt ellers i livet så har ikkje akkurat tw som første valg,så da gidder jeg ikkje og bruke unøvdendig tid på tw når jeg har viktigere ting og finne ut,og for 2 dagers tid tilbake får jeg beskjed om en god venn ligger i koma og er dessverre død nå,derfor har jeg ikkje greid og finne noe tid på tw,da jeg har noe viktigere ting og fokusere på. Sorry om det er galt.:) Men ja det er fakta!.)
Trist men sant.....

Må beklage Don om det er feil innstilling:)
 
Sist redigert:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Okei stopp litt nå donern:)

Det du kommer og drar fram her er så mye feil.

Jeg har sakt til Magnar jeg har slitt med motivasjon og ellers i livet,jeg sa til han for en god stund tilbake at jeg og trond ikkje har tid og ba han finne en ny eier eller internadle,jeg har ikkje spilt aktiv siden slutten av juni,og har slitt ellers i livet så har ikkje akkurat tw som første valg,så da gidder jeg ikkje og bruke unøvdendig tid på tw når jeg har viktigere ting og finne ut,og for 2 dagers tid tilbake får jeg beskjed om en god venn ligger i koma og er dessverre død nå,derfor har jeg ikkje greid og finne noe tid på tw,da jeg har noe viktigere ting og fokusere på. Sorry om det er galt.:) Men ja det er fakta!.)
Trist men sant.....

Må beklage Don om det er feil innstilling:)

Kan jeg bare spørre hvorfor du sier du sliter med å finne tid, men alikevell kaster ut duals?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvis du har tid og lyst til å poste om det på tribalwars sitt offentlige forum kan det iaf ikke ha vært en god venn som daua.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Det der var vel litt unødvendig og skrive eller ka?

Dersom du(eller noen av dere som leser det her) oppfatter det som støtende så beklager jeg det, men for meg har sondre mistet alt av troverdighet, og da jeg selv har måttet gjennomgå døden til en nær venn og vet hvordan jeg reagerte på det(forsvant totalt fra tw i en 3-4 måneder, uten å si ifra) så virker det ikke som han sørger så utrolig mye når han tar seg tid til å skrive ett såpass langt innlegg på ett helt uviktig offentlig forum. Derav kom kommentaren.
 
Sist redigert:
Topp